Εφαρμογή Ka-business

Ποια είναι η Ελληνίδα που κέντρισε το ενδιαφέρον του Dior;

BusinessWomen

  Ένα πορσελάνινο σερβίτσιο φαγητού, καφέ και τσαγιού έθεσε τα θεμέλια για μια υπέροχη συνεργασία που μετράει ήδη τρια δημιουργικά χρόνια της σχεδιάστριας Themis Zouganeli,  με τον εμβληματικό οίκο Dior . Η Themis μιλά στο ka-business.gr για την πορεία της στο design και τα ην μεγάλη αυτή εμπειρία με τον οίκο Dior.  


 

Πώς ξεκινήσατε να ασχολείστε με το design και το σχέδιο;

 

Σπούδασα International Relations στο Tufts University στη Βοστώνη και έπειτα έκανα MBA στο Λονδίνο, όπου έζησα για 10 χρόνια και εργάσθηκα στον τομέα των ΜΜΕ. Η παραμονή μου εκεί σε συνδυασμό με τις προσλαμβάνουσες από το οικογενειακό μου περιβάλλον με βοήθησαν στο να εξελίξω την αισθητική μου και να καλλιεργήσω την αγάπη μου γύρω από το design.

 

Το επόμενο βήμα μου ήταν το Interior Design με το οποίο ασχολήθηκα για πολλά χρόνια και όταν πλέον ένιωσα πως τα αντικείμενα που ήθελα μα χρησιμοποιώ για τη διακόσμηση χώρων δεν υπήρχαν κάπου στην αγορά ίδρυσα το THEMIS • Z λανσάροντας αρχικά μια homeware σειρά.

 

 

 

Ποιο είναι το πλαίσιο των δράσεών σας σήμερα; Επικεντρώνεστε σε έναν συγκεκριμένο τομέα;

 

Με έμπνευση από τα διακοσμητικά μοτίβα της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής και των τεχνών και με ανάγκη τη δημιουργία ενός luxury lifestyle brand που θα προσδίδει μια ήπια πολυτέλεια με λεπτομέρειες γεμάτες νόημα ξεκίνησε το brand. Τη συλλογή από τα πορσελάνινα σερβίτσια, τα χειροποίητα μαξιράλια και κεριά και τα κεραμικά βάζα ήρθε να συμπληρώσει αργότερα μια σειρά από δερμάτινα αξεσουάρ και ψάθινα ή μάλλινα καπέλα για να ολοκληρωθεί με resortwear και capsule χειμερινές συλλογές.

 

 

 

Ποια είναι τα υλικά που επιλέγετε για τις δημιουργίες σας;

 

Χρησιμοποιώ πάντα υλικά άριστης ποιότητας και συγκεκριμένα όλες οι δημιουργίες THEMIS • Z κατασκευάζονται από Έλληνες δεξιοτέχνες, γεγονός που τους προσδίδει μία επιπρόσθετη συναισθηματική αξία. Τα πολυτελή υλικά αντανακλούν το πάθος για προσοχή στη λεπτομέρεια και τον θαυμασμό προς τη φυσική κομψότητα της γυναίκας, εκείνης που της αξίζει να διαθέτει ρούχα και αξεσουάρ από τα πιο φίνα υλικά. Δέρμα και ψάθα άριστης ποιότητας στις τσάντες και στα καλάθια, χρυσές μεταλλικές διακοσμητικές λεπτομέρειες στις statement ζώνες, αλλά και πολυτελές μετάξι από το Σουφλί Έβρου στα φουλάρια που δείχνουν να έχουν δημιουργηθεί σαν να μην τα έχει αγγίξει ανθρώπινο χέρι υπηρετούν τους κανόνες του σύγχρονου accessorizing.

Από την άλλη, ρευστά υφάσματα που εξυμνούν τη θηλυκότητα, προσδίδοντας έναν ήπιο αισθησιασμό και μια σύγχρονη εσάνς πολυτέλειας, όπως το μετάξι αλλά και το 100% cotton, διακοσμημένα πάντα με τα χαρακτηριστικά patterns, συνθέτουν τις resort συλλογές που χαρίζουν στυλ και αυτοπεποίθηση. Στον τομέα των homeware συλλογών η φίνα πορσελάνη, τα χειροποίητα κεραμικά και τα κατασκευασμένα στο χέρι μαξιλάρια από βαμβάκι και λινό συνθέτουν σειρές απαράμιλλης αισθητικής και άριστης ποιότητας.

 

 

Πού σας  βρίσκει κάποιος στην Ελλάδα;

 

Online στο themisz.com, στο Flagship store THEMIS • Z στη Μύκονο, στα πολυκαταστήματα Attica, στην boutique Salt Water στο ξενοδοχείο Four Seasons και στην boutique του ξενοδοχείου Amanzoe.

 

 

 

Βρίσκεστε και στο εξωτερικό;

 

Στο flagship store THEMIS • Z στο Gstaad και μέσω των pop up shops που διοργανώνουμε στις πρωτεύουσες του κόσμου: στη Νέα Υόρκη, στη Μαδρίτη, στο Λονδίνο, στο Μονακό, στο Παρίσι.

 

 

 

Πώς προέκυψε η συνεργασία σας με τον Dior;

 

Η συνεργασία μου με τον εμβληματικό οίκο Dior αποτέλεσε σημείο καμπής στην καριέρα μου ως σχεδιάστρια και φυσικά επηρέασε και την πορεία του brand. Το 2016 ο οίκος μου ζήτησε να σχεδιάσω μια tableware σειρά σε άσπρο-μπλε και εγώ εμπνευσμένη από τον Σκορπιό της Μυκόνου σχεδίασα ένα πορσελάνινο σερβίτσιο φαγητού, καφέ και τσαγιού, το οποίο έγινε αμέσως sold-out θέτοντας τα θεμέλια για μια υπέροχη συνεργασία που μετράει ήδη τρια δημιουργικά χρόνια. Αυτό το καλοκαίρι δε αναμένεται το λανσάρισμα της νέας συλλογής Dior by THEMIS •  Z με το όνομα Hydra.

 

 

 

Ποιοι είναι οι στόχοι σας στο μέλλον;

 

Δουλεύω επάνω στην εξέλιξη του THEMIS • Z μέσα από τη δημιουργία νέων μοτίβων, την παραγωγή νέων προϊόντων και το άνοιγμα του brand σε νέες αγορές. Επιθυμώ βαθιά μέσα από το brand μου να συμβάλω στην εξέλιξη και στην προώθηση του ελληνικού design σε όλο τον κόσμο, αποδεικνύοντας πως αξίζουμε την προσοχή και τον σεβασμό του εξωτερικού. 

 

 


Από: www.ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "BusinessWomen"
Κοινοποίησε