Το πιο «έξυπνο» και γρήγορο πλυντήριο της αγοράς που μιλάει ελληνικά

Τεχνολογία

Τη λένε Bianca, από αυτό το μήνα θα μιλάει ελληνικά και μέσω μίας εφαρμογής στο κινητό θα σας λέει πώς να πλύνετε τα ρούχα της και ποιο είναι το συνιστώμενο πρόγραμμα, αναλαμβάνοντας να θέσει σε εφαρμογή το πλύσιμο όποτε εσείς θέλετε. 



Πρόκειται για το νέο, υπερσύγχρονο πλυντήριο της Candy που παρουσιάστηκε στην έκθεση IFA 2017 στο Βερολίνο και σε λίγες ημέρες θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά αλλάζοντας τα δεδομένα στον τρόπο που πλένουμε τα ρούχα μας. Ουσιαστικά πρόκειται για τον απόλυτο οικιακό βοηθό και το πλέον έξυπνο πλυντήριο της αγοράς με το οποίο απλώς θα... μιλάμε, δίνοντας οδηγίες.


Με ένα design που μόνο μία ιταλική φίρμα θα μπορούσε να σχεδιάσει και ένα smart ring χειρισμού με ειδική κλίση ώστε να μη χρειαστεί καν να σκύβετε, η Bianca από την πρώτη όψη κερδίζει το βλέμμα. Τα προγράμματα της είναι απεριόριστα (περισσότερα από 700!), με αποτέλεσμα να μπορείτε να πλύνετε ακόμα και βελούδινα ρούχα, αλλά αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι σκέφτεται, μιλάει και αλληλεπιδρά με τον χρήστη. Ακόμα και για τον καιρό να τη ρωτήσετε, είναι βέβαιο ότι θα πάρετε απάντηση...

Το αποτέλεσμα είναι να μη χρειάζετε καν να διαβάσετε ογκώδη manual χρήσης ή να ψάχνετε για το ποιο πρόγραμμα θα χρησιμοποιήσετε. Αρκεί να μιλήσετε με το πλυντήριό σας. Λέτε στο κινητό τι ρούχα έχετε βάλει μέσα και η Bianca αμέσως σας απαντάει σε ποιους βαθμούς και σε πόσες στροφές πρέπει να πλυθούν. Αν δώσετε το ΟΚ σας ζητάει να ξεκινήσει την πλύση ή σας ρωτάει πότε θέλετε να αρχίσει. Για παράδειγμα, μπορείτε να είστε στο γραφείο και να δώσετε εντολή μέσω κινητού να λειτουργήσει το πλυντήριο, ώστε να είναι έτοιμα για άπλωμα μόλις επιστρέψετε. Το πλέον χρήσιμο πρόγραμμα είναι η λειτουργία Zoom που διαθέτει, η οποία πλένει ό,τι ρούχο βάλετε, ακόμα και λευκά μαζί με μαύρα, σε λιγότερο από μία ώρα, καθιστώντας τη Bianca το πιο γρήγορο πλυντήριο στην αγορά.

Όπως είπε ο υπεύθυνος των τομέων Smartness και Washing Business της Candy Hoover Aldo Fumagalli στην εντυπωσιακή παρουσίαση στην IFA στο Βερολίνο: «Στόχος μας είναι να εκπλήξουμε τον καταναλωτή. Οποιος πάρει ένα τέτοιο πλυντήριο, δεν πρόκειται ποτέ να ξαναλλάξει μάρκα!».

Πηγή: protothema.gr


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Τεχνολογία"
Κοινοποίησε