Με βραβεύσεις χορηγών ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 10ου Μαθητικού Συνερίου Πληροφορικής

Τεχνολογία

  Τρεις χιλιάδες μαθητές (3000) από 145 σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας και όμορων περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης, παρουσίασαν  από την Τρίτη 17 μέχρι τις 20 Απριλίου, στο Νόησις  240   εργασίες   πρωτοποριακές εργασίες , αναδεικνύοντας τον πλούτο και την ευρηματικότητα των Ελλήνων μαθητών.  

Καινοτομίες με 240 πρωτότυπες μαθητικές εργασίες
Καινοτομίες με 240 πρωτότυπες μαθητικές εργασίες

 

Η τελευταία ημέρα του Συνεδρίου ήταν αφιερωμένη στους υποστηρικτές του. Από τους διοργανωτές βραβεύτηκαν τα ΕΛΠΕ, η εταιρεία Nova, η OTS το Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και η ΕΤ3

Η εταιρεία Nova στο πλαίσιο της εταιρικής ευθύνης της , υποστήριξε το Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, και παρουσίασε δύο workshops που είχαν ως θέμα την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων. «Θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σε θέματα πειρατείας και προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων διότι έτσι πιστεύουμε ότι γίνονται και πιο υπεύθυνοι καταναλωτές» είπε εκπρόσωπος της εταιρείας.   

Το μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής , ένας θεσμός που φέτος συμπληρώσε δέκα (10) χρόνια ζωής, εξελίσσεται σε μια γιορτή τεχνολογίας και καινοτομίας που αναδεικνύει τις φρέσκιες ιδέες του...διπλανού θρανίου.

Στο 10ο Μαθητικό Συνέδριο

  • Μαθητές του 14ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης εντυπωσίασαν με μια ξεχωριστή κατασκευή. Το εξακόπτερο μη επανδρωμένο αεροσκάφος που φτιάχτηκε με σκοπό την Εποπτεία Δασικών Περιοχών για την έγκαιρη ανίχνευση πυρκαγιών, αποδεικνύοντας πως το μεράκι υπερισχύει των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι μαθητές.
  • Μαθητές του 8ου Γυμνασίου Καλαμαριάς παρουσιάσα δύο Hydrorobots με τηλεχειριστήριο και αισθητήρες για τον καθαρισμό της θάλασσας από μια πετρελαιοκηλίδα.
  • Η ομάδα Ρομποτικής του 1ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας Ημαθίας έθεσε σε λειτουργία ένα ρομπότ το οποίο στην μπροστινή του πλευρά έχει προσαρμοσμένο έναν μαρκαδόρο. Το σύστημα ελέγχεται εξ αποστάσεως και είναι ιδανικό για όσους αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα.
  • Οι μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Σερρών δημιούργησαν ένα πολύ διαφορετικό πιάνο. To πιάνο Arduino Bananiano ,είναι ...εναλλακτικό γιατί αντικαθιστά τα ασπρόμαυρα πλήκτρα ενός κλασσικού πιάνου με αυτά μιας ...μπανάνας!
  • Οι εφαρμογές που παρουσίασαν φέτος οι μαθητές δίνουν λύσεις σε πρακτικά ζητήματα, όπως ο κηδεμόνας (νάρθηκας κορμού) , μια ιδέα που ξεκίνησε από το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης ο οποίος παρουσιάστηκε φέτος σε μια εξελιγμένη έκδοση « Κηδεmanager v2,5, από μαθητή της Β Λυκείου (ΙΒ1) του Αnatolia College IBDP.
  • Ακόμη έξυπνα συστήματα ελέγχου ηλεκτρικών συσκευών , πρωτότυποι κάδοι σκουπιδιών ,όπως αυτοί που δημιούργησαν οι μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Αγίου Αθανασίου, όπου ο κάδος ανοίγει το καπάκι του μόλις ...αισθανθεί πως πλησιάζει ένα χέρι ,
  • αλλά συστήματα ασφάλειας όπως για παράδειγμα ο «έξυπνος σχολικός τροχονόμος» που έφτιαξαν οι μαθητές του 5ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας , για να ειδοποιεί τους μαθητές ακόμη και για απρόβλεπτους κινδύνους, παρουσιάζονται στη διάρκεια του 10 Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής που έγινε πλέον ένας πετυχημένος θεσμός
  • Μαθητές από την Ελληνογαλική Σχολή Καλαμαρί δημιούργησαν έναν ρομποτικό αυτοματισμό με αυτόματο έλεγχο και τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης σε όλα τα επίπεδα γεωργικής παραγωγής. Το ρομποτικό σύστημα που αναπτύχθηκε αναγνωρίζει μέσω αισθητήρων τα ώριμα φυτά και τα συλλέγει , ενώ φροντίζει για τη σωστή ανάπτυξη των υπολοίπων φυτών.
  • Μαθητές από ειδικό σχολείο όπως το 1ο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας-Χορτιάτη, ΕΕΕΕΚ Κιλκίς, 1ο ΤΕΕ ΕΙΔ Αγωγής Β Βαθμιας , 1ο ΕΕΕΕΚ Θέρμης,έδωσαν ένα διαφορετικό χρώμα στο Συνέδριο παρουσιάζοντας έξυπνα φανάρια, ηλεκτρονικές εφημερίδες, οικολογικά ρομπότ, παιχνίδια περιπέτειας που δημιούργησαν στο σχολείο καθώς και ηλεκτρονικό οδηγό πόλης, κερδίζοντας για μία ακόμη χρονιά τις εντυπώσεις.
  • .

Εφαρμογές που δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα  

Οι παράλληλες δράσεις στη διάρκεια του τετραήμερου 10ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής , περιλάμβαναν σεμινάρια, workshops, διαλέξεις προς εκπαιδευτικούς και μαθητές. Την ευθύνη της διοργάνωσης είχε η Περιφερειακή Διεύθυνση Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και το Ίδρυμα Νόησις -Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας καθώς και το Σωματείο Φίλοι του Ιδρύματος Κ.Δ.Ε.Μ.Τ και οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής.

 


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Τεχνολογία"
Κοινοποίησε