Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Εκπαίδευση “Digital Marketing Strategy” Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στις 15 & 16 Φεβρουαρίου από...

“Digital Marketing Strategy” Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στις 15 & 16 Φεβρουαρίου από την «Εξέλιξη»

 

Στις 16  ώρες που διαρκεί το διήμερο σεμινάριο και μέσα από workshops και case studies, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πώς πρέπει να χρησιμοποιούν τα εργαλεία του digital marketing, ώστε να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μια ολοκληρωμένη στρατηγική και digital καμπάνιες, τις οποίες στη συνέχεια θα μπορούν να αξιολογούν και να βελτιστοποιούν, μεγιστοποιώντας την απόδοση της επένδυσής τους.

 

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του προγράμματος αποτελεί η σύνδεση της γνώσης που παρέχεται σε κάθε θεματική ενότητα, με την εφαρμογή της στην πράξη, στο πλαίσιο ομαδικών ασκήσεων.

 

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Rob Thurner, καταξιωμένο στέλεχος του χώρου, με εξειδίκευση στο Digital Marketing Strategy και πλούσια διεθνή εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα.

To πρόγραμμα υλοποιείται από το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, και   απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων Marketing και e-Commerce, σε ιδιοκτήτες και στελέχη ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και σε στελέχη διαφημιστικών εταιριών και media agencies.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι θέσεις είναι ήδη περιορισμένες.

 

Η «Εξέλιξη», μέλος του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, το οποίο παρέχει εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες στους αναδυόμενους τομείς της οικονομίας, στηρίζοντας τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα.

Στον πυλώνα της  Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας δημιούργησε το 2014 την πρώτη Ακαδημία Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας, e-Academy, με 2 ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα το Digital Marketing Practitioner & το e-Commerce Project Manager που αριθμούν πάνω από 500 αποφοίτους από μεγάλες Ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες. Στη συνέχεια, δημιούργησε τα Cutting Edge Courses, σεμινάρια μικρότερης διάρκειας, τα οποία απευθύνονται σε στελέχη που γνωρίζουν ήδη τα fundamentals του Digital και επιθυμούν να εμβαθύνουν σε επιμέρους τομείς όπως το Mobile Marketing, το Digital Marketing Strategy και το User Experience. Το 2017 δημιούργησε την πρώτη Ακαδημία στην Ελλάδα για Digital Transformation, η οποία  απευθύνεται στα στελέχη που καλούνται να πάρουν τις αποφάσεις για τον επιτυχημένο μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους. Τέλος, παρέχει εξιδεικευμένα προγράμματα digital marketing ενδοεταιρικής εκπαίδευσης, βασισμένα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης.

 

Περισσότερα για την «Εξέλιξη» μπορείτε να δείτε στο www.excelixi.org

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...