Ενημέρωση της Βουλής και των Κομμάτων από τη «Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ»

Business News

Με συναντήσεις του με βουλευτές του ΚΚΕ και της Ένωσης Κεντρώων στη Θεσσαλονίκη ολοκλήρωσε το προσωρινό Προεδρείο του νεοσύστατου Σωματείου «Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ» τον κύκλο ενημέρωσης της Βουλής και των Κομμάτων για τις συνθήκες κρατικοποίησης του Οργανισμού χωρίς καμία αποζημίωση για τις 2.000 και πλέον οικογένειες των συνεταιριστών - μετόχων (των οποίων οι Αιτήσεις Ακύρωσης κατά του σχετικού Νόμου εκδικάστηκαν στις 2/2/18 από το ΣτΕ και αναμένεται εντός των προσεχών μηνών η απόφαση).  


"Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ"

Εκπρόσωποι του Σωματείου συναντήθηκαν στη Θεσσαλονίκη με τους βουλευτές Α' και Β' Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ, κ.κ. Γ. Δελή και Θ. Βαρδαλή και με το Βουλευτή Α' Θεσσαλονίκης και Κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Ένωσης Κεντρώων, κ. Γ. Σαρίδη και τους ενημέρωσαν για τις θέσεις τους.

Την προηγούμενη εβδομάδα στην Αθήνα το προσωρινό Προεδρείο του Σωματείου, με την ευκαιρία της εκδίκασης της υπόθεσης του ΟΑΣΘ στο ΣτΕ, είχε επιδώσει Ψήφισμα στο Προεδρείο της ελληνικής Βουλής και στη συνέχεια είχε συναντήσεις με εκπροσώπους των Κομμάτων του Κοινοβουλίου (Νέα Δημοκρατία, Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ποτάμι) τους οποίους ενημέρωσε για τις θέσεις των μικρομετόχων του Οργανισμού.

Ειδικότερα, κατά τη συνάντηση τους με κλιμάκιο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Ποταμιού, αποτελούμενo από τους βουλευτές Γ. Μαυρωτά (Αττικής), Γ. Αμυρά (Β΄ Αθηνών) το διευθυντή της Κ.Ο. Ν. Μηλαπίδη και το Συγκοινωνιολόγο Σταύρο Κωνσταντινίδη, οι εκπρόσωποι των μετόχων είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κρατικοποιήθηκε ο ΟΑΣΘ και δημεύτηκε ουσιαστικά η περιουσία τους.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι του κόμματος αναφέρθηκαν στα προβληματικά σημεία του νόμου Σπίρτζη (ν. 4482/17) που, όπως υποστήριξαν, εγείρει ζητήματα αντισυνταγματικότητας αλλά και παραβίασης του Κοινοτικού Δικαίου, εκτιμώντας πως «η προχειρότητα και οι παραλείψεις της κυβέρνησης θα οδηγήσουν στη διόγκωση του κόστους για τον Έλληνα φορολογούμενο από ενδεχόμενες αποζημιώσεις που θα κληθεί το ελληνικό κράτος να καταβάλει».

Επιπλέον, υπενθύμισαν την πάγια πολιτική θέση της παράταξης για διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού για τον ΟΑΣΘ το 2019 και, παράλληλα, αναφέρθηκαν στην κατακόρυφη υποβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των επιβατών της Θεσσαλονίκης, την κατακρήμνιση των εσόδων από εισιτήρια και τις μεγάλες αντιδράσεις των φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την κατάσταση των συγκοινωνιών της πόλης.

 


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Business News"
Κοινοποίησε