Συγνώμη για την ταλαιπωρία, ζητά η ΔΕΗ από τους πελάτες της

Business News

Παρά το γεγονός ότι η ΔΕΗ δεν έχει καμία ευθύνη, ζητά συγνώμη για την ταλαιπωρία από τους πελάτες της. Αφορμή γι αυτή τη δημόσια δήλωση έδωσε το πρόβλημα που προέκυψε με τις εξοφλήσεις των λογαριασμών πελατών της ΔΕΗ μέσω ΕΛΤΑ "λόγω αστοχιών της εταιρείας αυτής" όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται από τη ΔΕΗ  

Με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ διαχωρίζει τη θέση της από τα ΕΛΤΑ
Με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ διαχωρίζει τη θέση της από τα ΕΛΤΑ

Πελάτες της ΔΕΗ που εξοφλούν τους λογαριασμούς τους μέσω ΕΛΤΑ , βλέπουν να επαναχρεώνονται με αποτέλεσμα να αυξάνεται η ταλαιπωρία τους και η αγανάκτισή τους.

Με επίσημη ανακοίνωσή της η ΔΕΗ απαντά: "Από το πρώτο διάστημα που προέκυψε το πρόβλημα η ΔΕΗ μερίμνησε ώστε οι πελάτες της να μην υφίστανται καμία οικονομική ζημία. Έτσι με την προσκόμιση στα καταστήματα της ΔΕΗ , της απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ , το θέμα τακτοποιείται, αποφεύγεται η διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνέπειας 15% , η οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό"

 


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Business News"
Κοινοποίησε