Εκπτώσεις μέχρι 70% στην αγορά της Θεσσαλονίκης... αλλά οι καταναλωτές "επιλέγουν" ΕΦΚΑ και Εφορία

Οικονομία και Πολιτική

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης μιλά στο www.ka-business.gr


 

Σε εφορία, τέλη κυκλοφορίας, αποπληρωμές δανείων, ΕΦΚΑ, ΕΝΦΙΑ  και υποχρεώσεις, παρά σε ψώνια και αγορές προτιμούν να ξοδέψουν τα λιγοστά χρήματα που διαθέτουν οι Θεσσαλονικείς.

Αυτό προκύπτει από τις δηλώσεις του προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελή Φιλιππίδη στο www.ka-business.gr ο οποίος πρόσφατα ανανέωσε τη θητεία του στο συνδικαλιστικό όργανο των επιχειρηματιών της πόλης.

Μια εβδομάδα μετά την έναρξη των καλοκαιρινών εκπτώσεων, η κίνηση στην αγορά της Θεσσαλονίκης είναι... «παγωμένη» και σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει καύσωνα, όπως επιβάλει το κλίμα των ημερών.

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι και την τελευταία ημέρα του Αυγούστου, ωστόσο όπως ισχυρίζεται ο κ. Φιλιππίδης η κατάσταση είναι υποτονική.

«Συγκριτικά με την περσινή πρώτη εβδομάδατων καλοκαιρινών εκπτώσεων οι τζίροι είναι πεσμένοι. Ελπίζαμε ότι το κλίμα θα μπορούσε να έχει αντιστραφεί ωστόσο ο κόσμος επιλέγει να κρατά τα χρήματά του, τα λίγα λεφτά που διαθέτει, όχι για αγορές αλλά για αποπληρωμή υποχρεώσεων απέναντι στο κράτος» λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης στο www.ka-business.gr.

Το καταναλωτικό κοινό πάντως, φαίνεται πως δεν έπεισαν ούτε οι καλές προσφορές αφού μια βόλτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αποκαλύπτει ότι οι εκπτώσεις αγγίζουν και το 70% συγκριτικά με τις αρχικές τιμές. «Εάν οι τιμές που υπάρχουν σήμερα στην αγορά ήταν οι ίδιες πριν από δέκα χρόνια, με τα ποσοστά των εκπτώσεων να ξεκινούν από 50% και να ξεπερνούν το 70%, την δεύτερη ημέρα των εκπτώσεων δεν θα υπήρχε προϊόν για δείγμα» σχολιάζει ο κ. Φιλιππίδης.

Ο ίδιος αποδίδει την παραπάνω απογοητευτική εικόνα της αγοράς στην κακή ψυχολογία του κόσμου. «Οι καταναλωτές δεν έχουν διάθεση, βούληση και θέληση να ψωνίσουν εξαιτίας της αβεβαιότητας που υπάρχει κυρίαρχη στη χώρα» λέει.

Σε ό,τι αφορά τις καταναλωτικές συνήθειες στον τρόπο αγοράς προϊόντων, όπως λέει ο πρόεδρος του ΕΣΘ, κυριαρχεί η αγορά με μετρητά και όχι τόσο με κάρτες.

 


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Οικονομία και Πολιτική"
Κοινοποίησε