H ΑΑΔΕ τα έβαλε με τα social media celebrities

Οικονομία και Πολιτική

Αρχίζει πλέον μια νέα εποχή στους φορολογικούς ελέγχους που στο στόχαστρο μπαίνουν όμορφα πρόσωπα που πωλούν φωτογραφίες τους ή άτομα που κάνουν γρίζα διαφήμιση.


 

Μετά το κυνήγι των μη δηλωμένων βραχυχρόνιων μισθώσεων μέσω AirBNB, στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ μπαίνουν οι ηθοποιοί, οι τραγουδιστές και οι τηλεπερσόνες δεννθα ξεφύγουν όμως και οι λιγότερο επώνυμοι που έχουν συστήσει διαδικτυακά «μαγαζιά» διαφημίζοντας ή και πουλώντας απευθείας αρώματα, καλλυντικά, κάθε είδους συμπληρώματα διατροφής, ρούχα, παπούτσια ή ακόμη πολυτελή ξενοδοχεία, εστιατόρια ή άλλα νυχτερινά κέντρα.

 

Έλεγχος θα γίνεται και σε celebrities που δεν είναι γνωστοί για τίποτε άλλο εκτός από την παρουσία τους στα social media ή πήραν κάποια στιγμή μέρος σε ένα reality show και είχαν παραπάνω από ένα τέταρτο δημοσιότητας. Πρόκειται για την κατηγορία που έγιναν διάσημοι είτε λόγω πιπεράτων φωτογραφιών που ανέβασαν σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο ειδικών, blog για ταξίδια, μόδα, ποιότητα ζωής, μαγειρική κτλ που έχουν διαφήμιση ή διαφημίζουν οι ίδιοι οι κάτοχοι και διαχειριστές έμμεσα ή άμεσα προϊόντα και υπηρεσίες.

 

Η βάση των ελέγχων της ΑΑΔΕ είναι ότι κάθε υπηρεσία προβολή συνεπάγεται εισόδημα που προέρχεται από επιχειρηματική δραστηριότητα. Συνεπώς για να κάνει κανείς νόμιμα διαφήμιση θα πρέπει να έχει κάνει έναρξη δραστηριότητας και να έχει ανοίξει βιβλία. Θα πρέπει επίσης εκτός από το φόρο από το πρώτο ευρώ να αποδίδει και ΦΠΑ για τις υπηρεσίες του.

 


Από: www.ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Οικονομία και Πολιτική"
Κοινοποίησε