Εφαρμογή Ka-business

Αυτό είναι το νέο σήμα – σφραγίδα για τα μακεδονικά προϊόντα

Οικονομία και Πολιτική

  Μετά από πολύμηνη διαδικασία , ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), με την αρωγή της εταιρείας μέλους του Συνδέσμου Fotone δημιούργησαν το νέο σήμα - σφραγίδα για τα ποιοτικά μακεδονικά  προϊόντα και υπηρεσίες, που έχουν αναφορά στην Μακεδονία και την μακεδονική γή. Ο πρόεδρος του συνδέσμου και ο δημιουργός μιλούν στο ka-business.gr  


 

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων, Γιώργος Κωνσταντόπουλος στο «KA-business.gr» και τη Ραλλιώ Λεπίδου:  « Το νέο σήμα είναι η σφραγίδα μας και το όπλο μας, στην εμπορική μάχη που δίνουμε ως Έλληνες στις διεθνείς αγορές, που μετά την συμφωνία των Πρεσπών και την επίσημη ονοματοδοσία της γειτονικής χώρας ως Βόρεια Μακεδονία, έχει ενταθεί ακόμη περισσότερο. Είμαι αισιόδοξος πως θα το υιοθετήσουν όλου οι παραγωγικοί φορείς, της Βόρειας Ελλάδας, χρησιμοποιώντας το σήμα σε όλα τα ποιοτικά προϊόντα και τις υπηρεσίες, που έχουν αναφορά στην Μακεδονία και την Μακεδονική γη. Το επόμενο βήμα , είναι να το υιοθετήσει και το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών».

 

 

 

 

Ο διευθύνων σύμβουλος της fotone, Στράτος Τσαχπίνης, μιλώντας στο «ΚΑ-business.gr» και τη Ραλλιώ Λεπίδου για την επιλογή του σήματος,  εστιάστηκε στο «μ» καθώς αυτό το γράμμα θα είναι το σήμα κατατεθέν των προϊόντων μας. Όπως είπε «Θέλαμε ένα σήμα μακριά από πολιτική δέσμευση και σημαίες.  Το λογότυπο οφείλει να είναι ευανάγνωστο, χωρίς περιττά στοιχεία, ευέλικτο, πρωτότυπο, διαχρονικό. Πρέπει να μην προσδιορίζει άμεσα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία» Το ζητούμενο για το λογότυπο όπως είπε ο κ. Τσαχπίνης, είναι να παραπέμπει σε κάτι αμιγώς ελληνικό και αναγνωρίσιμο, χωρίς αυτό να συνδέεται με πολιτικές παραμέτρους. Με αυτά τα δεδομένα η επιλογή της χρήσης του πεζού γράμματος «μ» ως βασικό σχεδιαστικό όχημα έγινε  αφενός επειδή είναι αναγνωρίσιμο διεθνώς ως ελληνικό, αφού χρησιμοποιείται παγκοσμίως ως μαθηματικό σύμβολο, και αφετέρου διότι αισθητικά ασκεί μια γοητεία, ως στοιχείο που υπάρχει μόνο στην ελληνική γραφή.

 

Σχολιάζοντας το σύνθημα «Macedonia. The Divine Great Land» ο κ. Τσαχπίνης είπε πως  « Η συγκεκριμένη φράση συνδυάζει  το Great (παραπομπή στον Μ. Αλέξανδρο) και το Divine (Θεοί του Ολύμπου και ελληνική μυθολογία). Ειδικότερα η λέξη «divine» είναι εξαιρετικά αναγνωρίσιμη διεθνώς. Αγγλικά: divine. Γαλλικά: divin. Λατινικά: divina. Ιταλικά: divine. Ισπανικά divina. Πορτογαλικά divino. Πρόκειται για γλώσσες οι οποίες μίλιουνται  επισήμως είτε ως πρώτη, είτε ως δεύτερη από δύο δισεκατομμύρια κατοίκους του πλανήτη, ενώ είναι βέβαιον ότι κάποιος μπορεί να συνεννοηθεί με μία από αυτές σχεδόν σε κάθε γωνιά της Γης».

 

Μπορεί στην αρχή να υπήρξαν ενστάσεις από μέλη του ΣΕΒΕ, τελικά όλοι αποδέχθηκαν με αισιοδοξία και σιγουριά,  το νέο σήμα - σφραγίδα για τα μακεδονικά προϊόντα.

 

Αύριο ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγών, Γιώργος Κωνσταντόπουλος,  θα το παρουσιάσει, στον πρωθυπουργό  Κυριάκο Μητσοτάκη,  στο πλαίσιο σύσκεψης για την επιχειρηματικότητα της Β. Ελλάδος που θα γίνει στο ΥΜΑΘ.

 


Από: www.ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Οικονομία και Πολιτική"
Κοινοποίησε