Εφαρμογή Ka-business

Έλληνες δημιούργησαν τον ψηφιακό... φίλο των τουριστών- Καινοτομική πλατφόρμα που κάνει "θραύση"

Καινοτομία

Οι δημιουργεί του Butlair μιλούν αποκλειστικά στο www.ka-business.gr


 

Αλήθεια πως θα σας φαινόταν εάν σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου κι αν πηγαίνατε για κάποιο ταξίδι, είχατε πάντα έναν... φίλο τον οποίο θα μπορούσατε να συμβουλευτείτε για να βρείτε το καλύτερο μέρος για φαγητό ή ποτό, να σας έδινε πληροφορίες για μουσεία ή κάποιον αρχαιολογικό χώρο;

Έναν τέτοιο... φίλο και μάλιστα τον... ψηφιακό φίλο για όλους τους τουρίστες δημιούργησαν δυο Έλληνες. Ακούσει στο όνομα Butlair και έχει ως στόχο του κάθε άνθρωπος να μπορεί να ταξιδεύει ξέγνοιαστα, γνωρίζοντας ότι έχει πάντα δίπλα του κάποιον που μπορεί να εμπιστευτεί.

Εμπνευστές του butlair.com είναι ο Λεωνίδας Καπράλος και η Αγγελίνα Γραμματικάκη. Η ιδέα, όπως αναφέρει στο www.ka-business.gr ο κ. Καπράλος ήρθε το 2015 ωστόσο το 2016 πήρε σάρκα και οστά. Σήμερα η ομάδα του Butlair αποτελείται από πέντε άτομα. Τους δυο δημιουργούς του και τους: Διονύση Καλογερόπουλο, Αντώνη Βάλσαμο, Βάσω Καπράλου.

«Η ιδέα ήρθε καθαρά από τις προσωπικές μας εμπειρίες. Ταξιδεύουμε σε διάφορα μέρη και πάντα θέλουμε έναν φίλο να μας πει που θα πάμε για φαγητό, ποτό ή ποιο μουσείο αξίζει να επισκεφτούμε. Σκεφτήκαμε λοιπόν να δημιουργήσουμε έναν... ψηφιακό φίλο που θα δίνει πληροφορίες» αναφέρει ο κ. Καπράλος στο www.ka-business.gr.

Ο Butlair είναι μία υπηρεσία που συνδέει ταξιδιώτες με μία ομάδα από ντόπιους μέσω των εφαρμογών  FB Messenger, WhatsApp και WeChat. Συνδυάζοντας την ευκολία στην επικοινωνία που προσφέρουν οι Instant Messaging εφαρμογές και τις γνώσεις των local experts, ο Butlair επιδιώκει να κάνει τα ταξίδια μας περισσότερο ξέγνοιαστα και πιο πλούσια σε εμπειρίες. Πρόκειται για μια  εξατομικευμένη υπηρεσία, η οποία βασίζεται στην προσωπική επαφή, και απαντά στις μοναδικές ανάγκες κάθε ταξιδιώτη. Ο ταξιδιώτης μπορεί να έχει συνεχή και καθημερινή επικοινωνία ολόκληρο το 24ωρο με την ομάδα των local experts για οτιδήποτε χρειαστεί. Η εξειδικευμένη ομάδα βρίσκεται ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη και υπόσχεται να του γλυτώσει πολύτιμο χρόνο κάνοντας την εμπειρία του ταξιδιού του πιο ευχάριστη και άνετη, με λιγότερα άγχη.

Σημειώνεται πως η υπηρεσία είναι συνδρομητική. Ένας Butlair για μια ημέρα κοστίζει επτά ευρώ, για τρεις ημέρες κοστίζει 16 ευρώ και για επτά ημέρες το κόστος ανέρχεται στα 28 ευρώ. Μέχρι στιγμής οι τουρίστες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τον... ψηφιακό τους φίλο μόνο στην Αθήνα, ωστόσο όπως λέει στο www. ka-business.gr ο συνδημιουργός της πλατφόρμας Λεωνίδας Καπράλος το καλοκαίρι θα παρέχεται η υπηρεσία για τους επισκέπτες της Μυκόνου και της Σαντορίνης ενώ ήδη η ομάδα εργάζεται για την... εξάπλωσή της και εκτός συνόρων όπως είναι το Λονδίνο και το Παρίσι. «Τα σχόλια που ακούμε είναι μοναδικά και πολύ θετικά» αναφέρει ο κ. Καπράλος και συμπληρώνει ότι οι πελάτες και οι χρήστες της υπηρεσίας προέρχονται από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Από την Αυστραλία μέχρι την Χιλή...

 Ο Butlair δεν είναι απλά ένας ταξιδιωτικός οδηγός ή ένα ευρετήριο πληροφοριών, αλλά μία υπηρεσία που βασίζεται σε ανθρώπους που εμπιστεύεσαι και μπορεί να συμβάλει σε μια πιο πλήρη ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτή είναι και η διαφορά της πλατφόρμας από τα άλλα application που υπάρχουν στον κόσμο, γεγονός που καταστεί την υπηρεσία και την ιδέα των νεαρών Ελλήνων... παγκόσμια πρωτοτυπία. «O Butlair,  σου δίνει τη δυνατότητα να ταξιδέψεις χωρίς να χρειάζεται να προετοιμάσεις τίποτα από πριν. Μπορείς να οργανώσεις τα πάντα στην πορεία, "On the Go"! Είναι 24/7 διαθέσιμος να σε βοηθήσει να αποφασίσεις, πως θέλεις να συνεχίσεις το ταξίδι σου. Σου προσφέρει ένα ευρύ φάσμα συνδυαστικής πληροφόρησης και φιλτραρισμένων προτάσεων. Παράλληλα, σου δίνει πρόσβαση σε μη χαρτογραφημένη, δυναμική πληροφορία, η οποία συνεχώς ενημερώνεται. Σε αποδεσμεύει από βαρετές διαδικασίες αναλαμβάνοντας να κάνει για εσένα κρατήσεις, αγορές εισιτηρίων ή κλείσιμο ξεναγών και ημερήσιων εκδρομών. Αναλαμβάνει για εσένα την αγορά προϊόντων και την παράδοσή τους, όπου εσύ επιθυμείς. Έχεις κάποιον που μπορείς να εμπιστευτείς και να επικοινωνήσεις μαζί του άμεσα, σε περίπτωση που προκύψει οποιοδήποτε απρόοπτο, ό,τι ημέρα και ώρα και αν είναι» συμπληρώνει ο κ. Καπράλος.

Μέχρι σήμερα τις υπηρεσίες του Butlair έχουν χρησιμοποιήσει περισσότεροι από 500 χρήστες. Τι είναι όμως εκείνο που ζητούν από τον... ψηφιακό τους φίλο;

«Το μεγαλύτερο ποσοστό μηνυμάτων που δεχόμαστε καθημερινά αφορά πληροφορίες για εστιατόρια, νυχτερινή διασκέδαση, την μετακίνηση εντός πόλεως και, φυσικά, για μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους. Αξιοσημείωτο όμως είναι και ένα μικρότερο ποσοστό μηνυμάτων, το όποιο ωστόσο ενισχύει την άξια μιας τόσο προσωποποιημένης υπηρεσίας και το οποίο αφορά πιο ιδιαίτερα πράγματα» αναφέρει στο www.ka-business.gr ο κ. Καπράλος.

Μιλώντας για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η δική τους start up κατά την έναρξη της λειτουργίας της ο κ. Καπράλος λέει πως το πρώτο και πιο δύσκολο στάδιο ήταν να τους εμπιστευτούν οι μεγάλες εταιρίες και το δεύτερο η εύρεση χρηματοδότησης.

 


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Καινοτομία"
Κοινοποίησε