Μέσο κοινωνικής δικτύωσης για σκύλους made in Thessaloniki!

Καινοτομία

  Η δημιουργός του DOGGO μιλά στο www. ka- business. gr    


 

Πλέον και οι σκύλοι έχουν το δικό τους... facebook! Η καλύτερα... έχουν το DOGGO!

Το DOGGO είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης made in Thessaloniki και έχει ως στόχο να... δικτυώσει σκύλους και ιδιοκτήτες σε όλη τη χώρα, ενώ παράλληλα τους προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες για πάρκα, κτηνιατρεία και μέρη... επικίνδυνα για τους τετράποδους φίλους μας.

Σύμφωνα με όσα λέει στο www.ka-business.gr η Αναστασία Παναγιωτοπούλου, Founder & Managing Director του doggo.gr: «Το DOGGO είναι ένα χρήσιμο πολυεργαλείο για έναν ιδιοκτήτη σκύλου. Προσφέρει κοινωνική δικτύωση στο κατοικίδιό του και τον ίδιο αλλά και πολλαπλή πληροφόρηση σε έναν πανελλαδικό χάρτη».

Η χρήση της εφαρμογής είναι δωρεάν. Πρόκειται για application που λειτουργεί τόσο σε περιβάλλον ANDROID όσο και σε περιβάλλον IOS.  Αρκεί κανείς να την κάνει download και στη συνέχεια να δημιουργήσει το προφίλ του αγαπημένου του τετράποδο φίλου. «Στην συνέχεια είναι ελεύθερος να αλληλεπιδράσει με τους χιλιάδες χρήστες του DOGGO και να ενημερωθεί για τις πληροφορίες που υπάρχουν κατοχυρωμένες στην πλατφόρμα. Πληροφορίες όπως για pet friendly μαγαζιά, επικίνδυνα σημεία, pet shops και άλλα» σχολιάζει η κ. Παναγιωτοπούλου.

Στο προφίλ κάθε σκύλου υπάρχουν πληροφορίες για το όνομα, τη ράτσα, την ηλικία, το χρώμα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σκύλου. Με αυτά τα στοιχεία ένα προφίλ είναι έτοιμο και ο χρήστης μπορεί να ξεναγηθεί στο χάρτη της Ελλάδας όπου θα βρει όλα τα σημεία ενδιαφέροντος για ένα σκύλο, όπως είναι τα μαγαζιά ή παραλίες για το καλοκαίρι.

Η ιδέα προέκυψε από την προσωπική ανάγκη των δημιουργών. Όπως αναφέρουν είχαν ζήτημα με την κοινωνικοποίηση των σκύλων τους. «Δεν μπορούσαμε να βρούμε άλλα σκυλάκια ή πάρκα. Σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε μια εφαρμογή που θα εντόπιζε όλους τους ιδιοκτήτες σκύλων και κατ' επέκταση τους σκύλους για να μπορούμε να διοργανώνουμε κοινές δράσεις, κοινές βόλτες κ.α» λέει η κ. Παναγιωτοπούλου.

Το DOGGO ξεκίνησε να λειτουργεί τον Φεβρουάριο του 2016. Τότε πήρε σάρκα και οστά η ιδέα του καλοκαιριού του 2015. Βασικοί συντελεστές του μέσου κοινωνικής δικτύωσης για σκύλους εκτός από την κ. Παναγιωτοπούλου είναι οι: Ειρήνη Χατζοπούλου και Κώστας Παχατουρίδης.

Στην πορεία το DOGGO έγινε πιο... επαγγελματικό καθώς εκτός από δικτύωση παρέχει και πληροφορίες που σχετίζονται με την... σκυλίσια ζωή.

Μέχρι σήμερα περισσότεροι από 5.000 ενεργοί χρήστες κάνουν χρήση του DOGGO. Η ζήτηση είναι μεγαλύτερη στα αστικά κέντρα, καθώς εκεί υπάρχουν και οι περισσότεροι σκύλοι.


Σημειώνεται ότι στην πλατφόρμα μπορεί επίσης να βρει την... εφημερίδα των σκύλων με ειδήσεις που ανανεώνονται καθημερινά και φυσικά αφορούν... τα σκυλάκια.

«Ακούμε πολύ θετικά σχόλια για την εφαρμογή μας. Έχουμε συμμετέχει σε τέσσερις εκθέσεις και ο κόσμος μας λέει τα καλύτερα» αναφέρει η κ. Παναγιωτοπούλου.

Εκτός από το προφίλ, το DOGGO διαθέτει και... chat μέσα από το οποίο οι ιδιοκτήτες συνομιλούν με άλλους ιδιοκτήτες σαν να είναι οι ίδιοι... σκυλάκια. Την ίδια ώρα, ένα κουμπί ο «Φάρος» ενεργοποιεί το alert σε όλους τους χρήστες για να έχουν το νου τους σε περίπτωση που κάποιος σκύλος χαθεί.

Αναφερόμενη η κ. Παναγιωτοπούλου στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ίδια και η ομάδα της για την υλοποίηση της πρωτοποριακής αυτής ιδέας κάνει λόγο για δυσκολίες στην χρηματοδότηση, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες start up επιχειρήσεις.

 

 


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Καινοτομία"
Κοινοποίησε