Οι δυο Έλληνες startuppers που δημιούργησαν την πλατφόρμα για να ζήσεις την απόλυτη εμπειρία στο... νερό!

Καινοτομία

Ο Γιώργος Πιλπιλίδης, συνιδρυτής του HOPWAVE μιλά στο www.ka-business.gr


 

Θέλοντας να... επιχειρήσουν στην Ελλάδα της κρίσης φρόντισαν να καλύψουν ένα κενό, που οι ίδιοι εκτίμησαν πως υπάρχει στην ελληνική αγορά, και παράλληλα να οδηγήσουν τον ελληνικό τουρισμό και την ποιότητά του ένα βήμα παραπέρα.

Για τους ίδιους οι... «κράχτες» των ελληνικών νησιών που διαλαλούν την... πραμάτια τους (τις μονοήμερες ή πολυήμερες διακοπές που πραγματοποιούν σε διάφορα νησιωτικά συμπλέγματα) πρέπει να είναι παρελθόν, αφού όπως λένε πρόκειται για εικόνες που δεν κολακεύουν την χώρα μας.

Την ίδια ώρα, επιθυμούν να δώσουν λύση στο κενό που εντοπίζουν στην καταγραφή των υπηρεσιών που προσφέρουν σε ντόπιους και τουρίστες οι ιδιοκτήτες σκαφών και μικρότερων πλοίων ανά την Ελλάδα.

Ο λόγος για τους νεαρούς startuppers Γιώργο Πιλπιλίδη και Γιώργο Σιάτρα οι οποίοι πριν από περίπου ένα χρόνο δημιούργησαν την διαδικτυακή καινοτόμα πλατφόρμα HOPWAVE (www.hopwave.com).


Το HOPWAVE είναι μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα σε ανεξάρτητους ταξιδιώτες ή ομάδες επισκεπτών να κλείνουν τις διακοπές τους με μικρά καράβιαή καΐκια. Να μπορούν να βλέπουν στην οθόνη του κινητού τους τηλεφώνου ή του tablet όλες τις πληροφορίες για ένα σκάφος σε ένα νησί καιπαράλληλα να μπορούν εύκολα και κυρίως δωρεάν να κάνουν σύγκριση τιμών μεταξύ των καϊκιών που βρίσκονται ακόμα και στην  ίδια περιοχή. «Στοχεύουμε σε ημερήσιες ή πολυήμερες εκδρομές σε κάποια νησιά ή παραλίες συγκεκριμένων νησιών» εξηγεί στο www.ka-business.gr ο κ. Πιλπιλίδης.

Σύμφωνα με τον ίδιο «θέλαμε να δημιουργήσουμε μια πιο προσβάσιμη λύση που είναι εφικτή να την επιλέξει κάθε...τσέπη. Έτσι δίνουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών σε πολλούς ταιδιώτες.

Όπως ισχυρίζεται στο www.ka-business.gr η ιδέα προέκυψε το 2015, ωστόσο πήρε σάρκα και οστά λίγο πριν έρθει το καλοκαίρι του 2016. «Όταν βρισκόμασταν στα νησιά κοιτούσαμε προς άλλα μονοπάτια. Υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα. Οι τουρίστες δεν είχαν στα χέρια τους ένα εργαλείο να συγκρίνουν τιμές και υπηρεσίες που προσφέρουν τα καράβια που υπάρχουν στα νησιά. Έτσι μας ήρθε η ιδέα. Στην αρχή ως μια πλατφόρμα ενημέρωσης. Στην πορεία προχωρήσαμε σε συνεντεύξεις με τους ταξιδιώτες και τους ιδιοκτήτες και προέκυψε το HOPWAVE.

«Δεν μας ενδιαφέρει να μάθουμε μια πληροφορία αλλά θέλουμε να δώσουμε έμφαση στις υπηρεσίες που προσφέρονται. Οι υπηρεσίες ποικίλλουν: από μια απλή μετακίνηση από το ένα νησί σε κάποιο άλλο, ένα απλό φαγητό, ένα gourmet menu, δρώμενα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του προορισμού, γυμναστική και yoga πάνω στο πλοίο. Πολλές φορές δεν σε ενδιαφέρει το ταξίδι αλλά η εμπειρία. Σημασία έχει τι θα ζήσει κάποιος τουρίστας» λέει ο κ. Πιλπιλίδης.

Αναφερόμενος στα προβλήματα που αντιμετώπισε ο ίδιος και ο συνεργάτης του κατά την  υλοποίηση της ιδέας του HOPWAVE τον Μάιο του 2016 αναφέρει ως σημαντικότερο την... γραφειοκρατία.  «Είχαμε να λύσουμε ζητήματα για τα οποία δεν είμασταν προετοιμασμένοι» αναφέρει.

Οι χρήστες του HOPWAVE είναι περίπου 2.500. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για συσκευές συμβατές με Android και IOS.

Σήμερα το HOPWAVE εξυπηρετεί τουρίστες σε διαφορετικούς νησιωτικούς προορισμούς. Μεταξύ αυτών: Σποράδες, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Θάσο, Χαλκιδική, Κρήτη και νησιά του Ιονίου. «Είμαστε συνολικά σε 22 νησιά και συνεργαζόμαστε με 80 καράβια. Καθημερινά στην λίστα προστίθενται νέοι προορισμοί και νέα καράβια. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι να προστεθεί στη λίστα μας η Νάξος, η Μύκονος, η Σαντορίνη» σχολιάζει στο www.ka-business.gr ο συνιδρυτής του HOPWAVE.

Σημειώνεται πως οι τιμές για την χρήση των υπηρεσιών μέσω του HOPWAVE ποικίλουν και εξαρτώνται τόσο από το κόστος που ορίζει ο ιδιοκτήτης του σκάφους, όσο και απο τις ημέρες ενοικίασης, τους προορισμούς κ.α.

 


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Καινοτομία"
Κοινοποίησε