Εφαρμογή Ka-business

Γεωργία – Τουρισμός: Η Ελλάδα μας

Καινοτομία

Γεωργία και τουρισμός. Δυο έννοιες συνδεδεμένες με την Ελλάδα μας αλλά και με την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Και οι δυο κλάδοι «χωρούν» καινοτόμες ιδέες και δράσεις. Και στη Θεσσαλία είναι αλληλένδετες μεταξύ τους, αφού πολλά προϊόντα από τη γη της, που πολλοί τουρίστες επισκέπτονται, βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της εγχώριας αγοράς.


 

«Όλη η Ελλάδα στη Θεσσαλία. Δεν είναι λογοπαίγνιο. Είναι η αλήθεια. Μετέωρα, Όλυμπος, Σκιάθος. Ποιος δεν ξέρει αυτά τα brands; Τουρισμός είναι όλα τα προϊόντα μας» είπε μεταξύ άλλων ο Κωνσταντίνος Λεβέντης, Αντιπρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Ο κ. Λεβέντης τόνισε πως η «καρδιά» της Ελλάδας είναι η Θεσσαλία και έρχεται όλο πιο κοντά στην Αθήνα αλλά και τη Θεσσαλονίκη λόγω των οδικών έργων υποδομής. Πρότεινε μάλιστα την ίδρυση ενός φορέα τουριστικής προβολής. «Αυτό σημαίνει ότι μαζεύουμε χρήματα. Δημιουργούμε ένα marketing plan» σημείωσε. «Η Θεσσαλία είναι ένας ελληνικός προορισμός τόσο διαφορετικός μα και τόσο ίδιος» είπε ο κ. Λεβέντης και πρότεινε την εμπλοκή ιδιωτικών πρωτοβουλιών για την καλύτερη προβολή της περιοχής και υπογράμμισε πως ο νομός Μαγνησίας έχει τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες. Αναφερόμενος σε... νούμερα ανακοίνωσε πως σε επίπεδο Θεσσαλίας υπάρχουν 28.520 ξενοδοχειακές κλίνες και 23.490 κλίνες καταλυμάτων.

 

«Οι τουρίστες και οι καταναλωτές ζητάνε να μάθουν τι υπάρχει πίσω από το προϊόν: ιστορία ή κληρονομιά»  σημείωσε την ομιλία του ο Δημήτρης Γούσιος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σύμφωνα με τον κ. Γούσιο, πρέπει να δημιουργήσει το καλάθι της, αποτελούμενη από ένα σύνολο προϊόντων με έναν leader που θα μπορούσε να είναι το τουρισμός. «Να δείξουμε ότι η θεσσαλία είναι ικανή να παράγει όλα αυτά τα προϊόντα. Η συνέργια πρέπει να έρθει. Πρέπει να βρεθεί μια νέα μορφή συντονισμού-διακυβέρνησης των δράσεων μας» υπογράμμισε ο κ. Γούσιας.

 

Στις καινοτομικές δράσεις της εταιρίας του αναφέρθηκε ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της «ΟΛΥΜΠΟΣ». Ο κ. Κωνσταντίνος Χύτας σημείωσε πως το brand «ΟΛΥΜΠΟΣ» είναι καταξιωμένο και αναγνωρίσιμο. «Η καινοτομία είναι μέσα στο DNA μας. Είμαστε η πρώτη εταιρία που επένδυσε στην γυάλινη συσκευασία γάλακτος. Δεύτερη Καινοτομία είναι η δημιουργία οικογένειας Βιολογικών Προϊόντων. Είμαστε ο μεγαλύτερος παραγωγός Βιολογικών Προϊόντων. Διαθέτουμε επίσης το μοναδικό γάλα που παράγεται με τη μέθοδο μικροφιλτραρίσματος» υπογράμμισε ο κ. Χύτας. Ανακοίνωσε μάλιστα το τελευταίο... προϊόν που η εταιρία του λάνσαρε στην αγορά, το χυμό «Αρώνια».

 

Για την καλλιέργεια Αρώνια και την συνεργασία της εταιρίας του με 900 παραγωγούς μίλησε ο πρόεδρος του ΔΣ της εταιρίας Plant Direct, Γεώργιος Μπάρδας. Πρόκειται για ένα φυτικό είδος με υψηλή προσαρμοστικότητα σε διάφορες κλιματικές αλλαγές και θετικές ευεργετικές ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό.

 

Από την πλευρά της η κ. Λίνα Τσιαντή, Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνεταιρισμού ΘΕΣγη μίλησε για τους σκοπούς του συνεταιρισμού, που αριθμεί 70 μέλη αγρότες και εκμεταλλεύεται περίπου 25.000 στρέμματα γης. Ο συνεταιρισμός διαθέτει τη δομή μιας σύγχρονης εταιρίας, με επιμέρους διευθύνσεις και αρμοδιότητες, ενώ κάθε εργαζόμενος έχει συγκεκριμένο έργο να επιτελέσει, σύμφωνα με την κ. Τσιαντή.

 

«Ο αγροδιατροφικός τομέας και ο τουρισμός είναι προτεραιότητες της Περιφέρειας Θεσσαλίας» σημείωσε ο Χρήστος Γενιτσεφτσής, Πρόεδρος Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών Θεσσαλίας, που συντόνισε το εν λόγω πάνελ.

 


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Καινοτομία"
Κοινοποίησε