Τη δημιουργία μουσείου του Μετρό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε ο ο πρ. Αττικό μετρό ΑΕ

Πρόσωπα και συνεντεύξεις

Ο κ. Μυλόπουλος, μεταξύ άλλων  σε συνέντευξή του  ««Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93,4» ανακοίνωσε την έναρξη των προεργασιών για την επέκταση του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη το 2018 ενώ προανήγγειλε την δημιουργία μουσείου του Μετρό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου και θα εκτεθούν τα πλούσια αρχαιολογικά ευρήματα που προέκυψαν από τις ανασκαφές.  


 

Όπως είπε χαρακτηριστικά «Φέτος είναι η τελευταία χρονιά κατασκευής του έργου, από το 2019 ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια, και το 2020 θα λειτουργήσει εμπορικά» ενώ πρόσθεσε πως «φέτος είναι μια μεγάλη χρονιά για το Μετρό, καθώς οι σταθμοί τελειώνουν, έρχονται τα συστήματα και οι προμήθειες, στο τέλος της χρονιάς θα έρθουν και οι συρμοί, ενώ ξεκινάνε και τα πρόδρομα έργα στη δυτική Θεσσαλονίκη, οι δύο μεγάλες επεκτάσεις του έργου, καθώς στο δεύτερο εξάμηνο «μπαίνουν» μπουλντόζες στη δυτική Θεσσαλονίκη (Νεάπολη, Σταυρούπολη, Πολίχνη, έως το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) και από την άλλη μεριά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, μέσω των Αμπελοκήπων, Ευόσμου, μέχρι το Κορδελιό, προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες για τις δύο επεκτάσεις της γραμμής του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη».

 

Σχετικά με το μουσείο του Μετρό, το οποίο θα δημιουργηθεί σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού, όπως είπε, θα εκτίθενται όλα τα αρχαιολογικά ευρήματα που προέκυψαν από τις ανασκαφές του έργου.  «Μάλιστα, έχει βρεθεί έκταση, ιδιοκτησίας της Αττικό, η οποία βρίσκεται στον άξονα του έργου στο κέντρο της πόλης, όπου και σχεδιάζεται να εγκατασταθεί το μουσείο. Μέχρι τότε τα αρχαιολογικά ευρήματα φυλάσσονται στις αποθήκες της Αττικό Μετρό και της αρχαιολογικής υπηρεσίας, στο Καλοχώρι».

 

Ατυχές περιστατικό η επίθεση στο εργοτάξιο στο Σιντριβάνι

Αναφορικά με την επίθεση με μολότοφ που δέχθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου το εργοτάξιο του Μετρό στο Σιντριβάνι, που είχε ως αποτέλεσμα την καταστροφή δύο γερανών, ο κ. Μυλόπουλος έκανε λόγο για ένα ατυχές περιστατικό. Όπως σημείωσε, το συμβάν προκάλεσε έκπληξη στη διοίκηση της εταιρίας, καθώς «το Μετρό είναι ένα έργο ταλαιπωρημένο, που το θέλει η Θεσσαλονίκη, και θα βοηθήσει την εργατική Θεσσαλονίκη, θα αλλάξει την πόλη. Απευθύνεται κυρίως σε φτωχούς ανθρώπους οι οποίοι θα μπορούν με φτηνό, γρήγορο και ασφαλή τρόπο να πηγαίνουν στη δουλειά τους, ένα έργο που θα βοηθήσει την οικονομία, την ανάπτυξη της πόλης, και θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας».

Παράλληλα, ο κ. Μυλόπουλος διαπίστωσε ότι λόγω της καταστροφής των γερανών θα υπάρξει μια σχετική καθυστέρηση στις εργασίες, ενώ ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει αύξηση των μέτρων ασφαλείας των εργοταξίων, έτσι ώστε να μην είναι εύκολη η πρόσβαση σε αυτά. «Θα εξετάσουμε τα μέτρα τα οποία θα πρέπει να λαμβάνουμε, καθώς πλέον θα έχουμε και εξοπλισμό των σταθμών που θα ξεκινήσει να φτάνει, προμήθειες και συστήματα με κόστος και σημασία για την λειτουργία του έργου» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σημείωσε ωστόσο ότι δεν υπήρξε φθορά στο μεγάλο ταφικό ρωμαϊκό συγκρότημα το οποίο βρέθηκε στο πλαίσιο των ανασκαφών στο εργοτάξιο, και το οποίο πρόλαβε να ανασυρθεί και να μεταφερθεί στις αποθήκες της εταιρίας και της αρχαιολογικής υπηρεσίας, στο Καλοχώρι.


Από: ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Πρόσωπα και συνεντεύξεις"
Κοινοποίησε