Εφαρμογή Ka-business

ΕΡΕΥΝΑ: Black Friday τί αλλο ήθελαν οι καταναλωτες;

Έρευνα

  Αυξήθηκε το ποσοστού των ατόμων που προχώρησαν σε κάποια αγορά κατά τη διάρκεια της Black Friday 2018, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας πανελλαδικής έρευνας της ierax analytix.  

Η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας, στο διάστημα 24-26 Νοεμβρίου 2018 και συμμετείχαν 810 άτομα πανελλαδικά.
Η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας, στο διάστημα 24-26 Νοεμβρίου 2018 και συμμετείχαν 810 άτομα πανελλαδικά.

 

Συγκεκριμένα 37% αγόρασε κάποιο προϊόν έναντι 32% το 2017. Στο σύνολο τους οι ερωτώμενοι νιώθουν πως οι προσφορές στην Ελλάδα για την Black Friday είναι χειρότερες από το εξωτερικό (86%), διαφωνούν με το να καταργηθεί η Black Friday (52%), θεωρούν πως η Black Friday βοηθάει στην αγοραστική κίνηση των καταστημάτων (70%) και νιώθουν πως οι περισσότερες διαφημίσεις για την Black Friday δεν ήταν διασκεδαστικές και διαφορετικές (52%).

 

Όσοι δεν αγόρασαν κάτι, το έκαναν κυρίως γιατί λένε πως δε γίνονται πραγματικές εκπτώσεις στην Ελλάδα (53%), δεν έχουν ανάγκη κάποιο προϊόν (23%) και δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα (21%). Είναι κυρίως άνδρες (66%) και άνω των 35 ετών (61%). Πάντως περίπου 1 στους 3 δήλωσε πως είχε ψωνίσει κατά την περίοδο των εκπτώσεων αρχές Νοεμβρίου και 46% πως έχουν σκοπό να ψωνίσουν πιο κοντά στις γιορτές.

Όσοι αγόρασαν στην Black Friday, πήραν κυρίως προϊόντα ένδυσης και υπόδησης (45%), προϊόντα τεχνολογίας (38%), καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς (17%) και λευκές συσκευές σπιτιού (11%). Οι περισσότεροι ψώνισαν με επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα (61%) και οι υπόλοιποι διαδικτυακά. Είναι σημαντικό πως 1 στους 3 είχε αποφασίσει από πριν τι θα αγοράσει αλλά 33% αγόρασε αυθόρμητα κάποιο προϊόν. Για τον εαυτό τους αγόρασαν κάτι οι περισσότεροι (70%), για την οικογένεια και τα παιδιά τους (22%), γενικά για το σπίτι (19%) και για τον/την σύντροφο (10%). Τέλος, περίπου 189 ευρώ έδωσε ο κάθε αγοραστής συνολικά στη διάρκεια της Black Friday.

 

Η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας, στο διάστημα 24-26 Νοεμβρίου 2018 και συμμετείχαν 810 άτομα πανελλαδικά.

 


Από: www.ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Έρευνα"
Κοινοποίησε