Εφαρμογή Ka-business

(ΕΡΕΥΝΑ) Ποιά είναι η εμπειρία των φοιτητών που σπουδάζουν μακριά από τη χώρα τους?

Έρευνα

Η μετακόμιση στο εξωτερικό μπορεί να έχει δυσκολίες, όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών συμφωνεί ότι οι σπουδές στο εξωτερικό έχουν θετικό μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα (99%)    


 

Αν και οι φοιτητές στο εξωτερικό συμμετέχουν «διαδικτυακά» σε οικογενειακά δείπνα και πραγματοποιούν συζητήσεις με φίλους τους μέσα από εφαρμογές μηνυμάτων, το 74% όσων σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους, υποστηρίζουν ότι αυτό που τους λείπει περισσότερο είναι οι ήχοι της πατρίδας τους.

 

Η έρευνα της HSBC "Sounds of Home" καταδεικνύει ότι αν και οι φοιτητές στο εξωτερικό χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως οι βιντεοκλήσεις, το Instagram, το WeChat και το WhatsApp (97%) για να κρατούν επαφή με την οικογένεια και τους φίλους, τους λείπει το σπίτι τους.

 

Παρά το γεγονός ότι οι σπουδές στο εξωτερικό είναι μια συναρπαστική εμπειρία για τους φοιτητές, η οποία έχει -κατά δήλωσή τους- μακροπρόθεσμα θετικό αποτέλεσμα (99%), απαιτείται κάποιος χρόνος προσαρμογής.

 

 Ποσοστό 43% όσων σπουδάζουν εκτός της χώρας τους, νιώθουν ότι τους λείπει το σπίτι τους τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα και σχεδόν οι μισοί (49%) δηλώνουν ότι το γεγονός ότι τους λείπει η οικογένειά τους έχει αντίκτυπο στις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις. Επίσης, το 40% όσων σπουδάζουν εκτός της χώρας τους σημειώνουν ότι το γεγονός πως βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους επηρεάζει την ποιότητα του νυχτερινού τους ύπνου.

 

Εξάλλου, σύμφωνα με την έρευνα οι φοιτητές φαίνεται να αισθάνονται πιο έντονα τη νοσταλγία για την πατρίδα τους 10 με 12 το βράδυ.

 

Οι φοιτητές που σπουδάζουν στο εξωτερικό αντιμετωπίζουν μια σειρά προκλήσεων, όπως το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού στη χώρα όπου σπουδάζουν (35%) και η αποταμίευση των χρημάτων που απαιτούνται για να μπορούν να ταξιδέψουν στην πατρίδα τους (40%). Από την άλλη πλευρά, η ανεξαρτησία και η απόκτηση νέων εμπειριών θεωρούνται τα βασικά οφέλη που αποκομίζουν όσοι οι σπουδάζουν στο εξωτερικό (60%). Το 84% των φοιτητών στο εξωτερικό πιστεύουν ότι όχι μόνο έχουν αποκτήσει νέες δεξιότητες αλλά έχουν γίνει πιο δυνατοί άνθρωποι.

 

 

Ο Στέλιος Πιρπινιάς, Επικεφαλής Retail Banking & Wealth Management και Marketing της HSBC Ελλάδας τόνισε: «Η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών, παρά τις πρακτικές και συναισθηματικές δυσκολίες προσαρμογής, συμφωνεί ότι οι σπουδές στο εξωτερικό είναι μια σημαντική εμπειρία ζωής. Στην HSBC χάρη στη διεθνή μας παρουσία έχουμε τα εργαλεία και την εμπειρία ώστε να στηρίζουμε τους φοιτητές και τις οικογένειες τους στην απαιτητική διαδικασία της κατάρτισης δομημένου οικονομικού σχεδιασμού για τη χρηματοδότηση των σπουδών τους αλλά και στην αντιμετώπιση των πρακτικών δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίζουν σε μια άλλη χώρα. Μάλιστα, ανανεώσαμε πρόσφατα την υπηρεσία U Start!, μια ολοκληρωμένη σειρά τραπεζικών λύσεων ειδικά διαμορφωμένη για φοιτητές που σπουδάζουν στο Ηνωμένο Βασίλειο».

 

Ποσοστό 92% όσων σπουδάζουν εκτός της χώρας τους υποστηρίζουν ότι τους λείπουν οι συνήθειες που είχαν στο σπίτι τους. Σχεδόν έξι στους δέκα (57%) δηλώνουν ότι οι εμπειρίες που βιώνουν μέσω των 5 αισθήσεων είναι εκείνες  που τους λείπουν περισσότερο και τα τρία τέταρτα (74%) ισχυρίζονται ότι τους λείπουν συγκεκριμένα  οι ήχοι της πατρίδας τους. Πιο εστιασμένα οι φοιτητές ανέφεραν ότι τους λείπουν οι ήχοι της μητρικής τους γλώσσας (50%), των τοπικών αγορών (26%), των δημόσιων συγκοινωνιών (25%) και των πουλιών, των εντόμων ή των ζώων (20%).

 

Προκειμένου να ανταποκριθεί στη νοσταλγία των ήχων της πατρίδας που νιώθουν όσοι σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους, η HSBC κυκλοφόρησε τα "Sounds of Home", ηχητικά για φοιτητές από την Ινδία, τη Μαλαισία, τη Σιγκαπούρη και την Ταιβάν που καταγράφηκαν από πλήθος ανθρώπων σε αυτές τις χώρες και συντέθηκαν από τοπικούς influencers. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα συγκεκριμένα ηχητικά κάντε κλικ εδώ.

 

 

Η έρευνα

Η "Sounds of Home" είναι μια ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα σχετικά με την εμπειρία των φοιτητών που σπουδάζουν μακριά από τη χώρα τους. Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της HSBC και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις συναισθηματικές επιπτώσεις της μετακίνησης στο εξωτερικό για σπουδές και μελετά τις απόψεις σχετικά με το αίσθημα της νοσταλγίας και της ζωής σε μια νέα χώρα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 897 φοιτητές που σπουδάζουν μακριά από τη χώρα τους, με καταγωγή από τις παρακάτω 11 χώρες και γεωγραφικές περιφέρειες: Αυστραλία, ηπειρωτική Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Χόνγκ Κονγκ, Ινδία, Μαλαισία, Σιγκαπούρη, Ταιβάν, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα φοιτητών ηλικίας 17-29 ετών που σπουδάζουν στο εξωτερικό ή που σπούδασαν στο εξωτερικό την τελευταία πενταετία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 24 Ιουνίου 2019.

 

 

Ο Όμιλος HSBC

Η HSBC Holdings plc, μητρική εταιρεία του Ομίλου HSBC, έχει την έδρα της στο Λονδίνο. Ο Όμιλος εξυπηρετεί περισσότερους από 39 εκατομμύρια πελάτες σε 65 χώρες και γεωγραφικές περιοχές στην Ευρώπη, την Ασία, τη Βόρειο και Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Με ενεργητικό που ξεπέρασε τα 2.75 δις δολάρια ΗΠΑ στις 30 Ιουνίου 2019, η HSBC είναι ένας από τους μεγαλύτερους τραπεζικούς και χρηματοοικονομικούς οργανισμούς παγκοσμίως.

Στην Ελλάδα ο Όμιλος HSBC δραστηριοποιείται από το 1981 με παρουσία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Προσφέρει τραπεζικές υπηρεσίες σε ιδιώτες αλλά και σε εταιρικούς και θεσμικούς πελάτες.

 

Το παρόν έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν αποτελεί ούτε μπορεί να θεωρηθεί προτροπή ή συμβουλή για την αγορά ή την πώληση καταθέσεων, χρεογράφων, αγαθών ή άλλων επενδυτικών προϊόντων ή υπηρεσιών ή επενδυτικής συμφωνίας. Η HSBC France, Athens Branch δεν συμβουλεύει με το παρόν, δεν δέχεται καμία υποχρέωση και δεν αναλαμβάνει οποιαδήποτε ευθύνη για την απόφαση του αναγνώστη που τυχόν βασίστηκε στην ενημέρωση αυτή.

 


Από: www.ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Έρευνα"
Κοινοποίησε