Αύξηση 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με Lufthansa προς την Ελλάδα το 2017

Τουρισμός

Αύξηση 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα, σημειώθηκε το 2017 σε σύγκριση με το 2016 , γεγονός που αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για τους δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της χώρας, ενώ αντίστοιχη άνοδος προβλέπεται και για το 2018. Στελέχη του Ομίλου της Lufthansa κατά τη διάρκεια συζήτηη που είχαν με εκπροσώπους του Τύπου στην Αθήνα, επισήμαναν πως στην Ελλάδα πέτυχαν αύξηση 6% στην πληρότητα των θέσεων , στις πτήσεις της εταιρείας, γεγονός που προκάλεσε ιδιαίτερη ικανοποίηση και απέδειξε ότι οι "οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση" Για τη φετεινή καλοκαιρινή περίοδο, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου, ενισχύθηκε με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.

Αυξάνει τα δρομολόγιά της στην Ελλάδα η Lufthansa και οι θυγαρτικές της
Αυξάνει τα δρομολόγιά της στην Ελλάδα η Lufthansa και οι θυγαρτικές της

Όπως είπε ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου , Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, ο Όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με πέντε αεροπορικές εταιρείες (Lufthansa, Swiss, Austrian Airlinew, Brussels Airlines και Eurowigs), έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Φέτος το καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το δρομολόγιο Σαντορίνη-Φρανφούρτη , η Swiss εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα-Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά τις Βρυξέλλες με την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, τη Κω, τη Μύκονο , την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη.

Η Eurowings , η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa, θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας, και της Αυστρίας. Η θυγατρική της Swiss , Edelweiss , θα συνδέει φέτος τα Χαιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη.

Ο κ Τζεβελέκος αναφέρθηκε και στη Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών , που όπως είπε "δε σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά "Special Moments" με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων" 


Από: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Τουρισμός"
Κοινοποίησε