Εφαρμογή Ka-business

Η WizzAir διαφημίζει Θεσσαλονίκη στα Social Media

Τουρισμός

Τη Θεσσαλονίκη και τα τουριστικά της πλεονεκτήματα προβάλλει από 31 Ιουλίου 2019 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η oυγγρική αεροπορική εταιρία Wizz Air.


Με πρωτοβουλία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο συνεργασίας ΟΤΘ-Fraport Greece και με σκοπό την υποστήριξη των δυο πτήσεών της από Λονδίνο και Κίεβο προς Θεσσαλονίκη, η Wizz Air, ανέλαβε και παρουσιάζει στην επίσημη σελίδα της στο Facebook την πόλη ως ιδανικό city break προορισμό για την γαστρονομία, για τα μνημεία Unesco και για αναψυχή.


Τα σημεια τουριστικου ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης προβαλλονται σε όλες τις γλώσσες της ιστοσελίδας της Wizz Air, ενώ στην αγγλική και την ουκρανική υπάρχει υπερσύνδεση με το επίσημο portal προορισμού της πόλης, thessaloniki.travel .


Από: www.ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Τουρισμός"
Κοινοποίησε