Εφαρμογή Ka-business

Philoxenia-Hotelia: Η μεγάλη «γιορτή» του τουρισμού από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη

Τουρισμός

  Με περισσότερους από 540 εκθέτες, συμμετοχές από 21 χώρες, εκπροσώπηση από όλη την εγχώρια τουριστική βιομηχανία, δυναμικό «παρών» από τις Περιφέρειες και τους Δήμους, 142 hosted buyers, 4.300 προγραμματισμένες συναντήσεις και δεκάδες παράλληλες εκδηλώσεις ξεκίνησε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, το εκθεσιακό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia και θα διαρκέσει έως την Κυριακή, 10 Νοεμβρίου.  


 

Οι εκθέτες της Philoxenia ανέρχονται σε 382 και της Hotelia σε 160. Προέρχονται δε, εκτός από την Ελλάδα, από Πολωνία, Βουλγαρία, Λουξεμβούργο, Αζερμπαϊτζάν, Φιλιππίνες, Κύπρο, Ουζμπεκιστάν, Μ. Βρετανία, Νεπάλ, Περού, Βοσνία, Τουρκία, Σλοβακία, Σερβία, Αρμενία, Κένυα, Ρωσία, Αλβανία, Τσεχία και Γαλλία. Μάλιστα, στην Philoxenia εκπροσωπούνται για πρώτη φορά κάποιοι διεθνείς προορισμοί, όπως η Πολωνία και το Νεπάλ.

 

Το σύνολο των hosted buyers για τις δύο εκθέσεις φτάνει τους 142. Στη μεν Philoxenia είναι 100 κορυφαίοι tour operators από 37 χώρες (1/3 των Hosted Buyers είναι MICE και 2/3 Tour Operators και Travel Agents), στη δε Hotelia 42 hosted buyers από 19 χώρες. Οι ομαδικές επισκέψεις από το εξωτερικό για την Philoxenia είναι τουλάχιστον 160 άτομα από Τουρκία, Βόρεια Μακεδονία και Βουλγαρία και για τη Hotelia 120 επισκέπτες από Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία.

Στη Philoxenia τα προγραμματισμένα ραντεβού επισκεπτών και εκθετών ανέρχονται σε 3.800, ρεκόρ πενταετίας για την έκθεση, ενώ ξεπερνούν τα 500 για τη Hotelia.

 

Στην 35η Philoxenia Τιμώμενη Χώρα είναι η Πολωνία, Τιμώμενος Δήμος η Τρίπολη και Τιμώμενη Περιφέρεια η Θεσσαλία. Επίσης στην φετινή διοργάνωση εκπροσωπούνται όλοι οι τουριστικοί προορισμοί, καθώς παρούσες είναι και οι 13 Περιφέρειες της χώρας και πολλοί Δήμοι, αλλά και ένα μεγάλο τμήμα του τουριστικού επιχειρείν. Στους εκθέτες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το Υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ (που έχει υπό την αιγίδα του τις δύο εκθέσεις), το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης μαζί με τουριστικές start-ups, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης, που απευθύνονται στον κλάδο του τουρισμού από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, αλλά και οι σημαντικότεροι θεσμικοί φορείς ΣΕΤΕ, ΠΟΞ, ΞΕΕ, ΗΑΤΤΑ κα.

 

Στη Philoxenia θα παρουσιαστούν επίσης 35 τουριστικές start-ups μέσω δύο φορέων: του Digital Greece, πρότζεκτ του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αλλά και του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, του πρώτου ελληνικού startup επιταχυντή αποκλειστικά για τον τουρισμό, που αποτελεί μια πρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

 

Μεταξύ των πολλών παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Dark Tourism», που φέτος θα διερευνήσει το ρόλο που παίζει το «σκοτεινό παρελθόν» ενός τόπου-προορισμού στη δημιουργία ελκυστικών αφηγημάτων και στην τουριστική εκμετάλλευση αυτών, κυρίως σε τοπικό επίπεδο, προσκαλώντας αξιόλογους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Στη Hotelia οι βασικές θεματικές ενότητες είναι η All About Gastronomy, η All About Café και η Unique VR accommodation experience. Στην ενότητα All About Gastronomy περιλαμβάνονται οι δράσεις: α.Nutritious reservation β.Nutritious Reservations bar και Nutritious Reservations' Speeches, ενώ η ενότητα All About Café αποτελείται από τις υποενότητες: α. All About Café - The Workshops, β. All About Café - The Cup Tasting Spot & γ. All About Café - Latte Art ThrowDown competition.

 

Τέλος, η θεματική ενότητα της Hotelia «A unique VR accommodation experience» θα δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ζήσουν μια πρωτόγνωρη εμπειρία εικονικής διαμονής σε ένα ξενοδοχείο.

 


Από: www.ka-business.gr

Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία "Τουρισμός"
Κοινοποίησε