Αρχική ΆΠΟΨΗ Ένας ‘ζόρικος’ «ασφαλιστικός» μήνας!

Ένας ‘ζόρικος’ «ασφαλιστικός» μήνας!

 

Εκεί που η αγορά προσπαθεί να επουλώσει τις πληγές της σε μία περίοδο μάλιστα που η ασφαλιστική συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή δεν βρίσκεται στο επίπεδο που θα έπρεπε «σκάει» ακόμη μία βόμβα που επιδεινώνει την κατάσταση.

 

Νομίζω πως το βάρος πια πέφτει σε εμάς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. 

Είναι δική μας δουλειά να προστατεύσουμε τους πελάτες μας, νέους και υφιστάμενους. Θα μου πείτε τώρα, και ποια είναι η δουλειά της Τράπεζας της Ελλάδος και της Δ.Ε.Ι.Α, δική της ευθύνη δεν είναι η προστασία των διαμεσολαβητών (και κατ επέκταση των καταναλωτών) και ο έλεγχος του συνόλου των ασφαλιστικών εταιριών?

Σαφώς και είναι έτσι, όμως δεδομένων των γεγονότων νομίζω πως δεν πρέπει να αγνοούμε και την δική μας ευθύνη, που μάλλον είναι μεγαλύτερη αυτό το διάστημα.

 

Δεν θα μπω στην διαδικασία να κρίνω αν έπρεπε η όχι να μπει λουκέτο στην evima. Άλλωστε δεν είμαι ειδικός σε αυτό. Έχω τις απόψεις μου στο επίπεδο που φθάνουν οι γνώσεις μου ως διαμεσολαβητής.  Αυτό που εύχομαι είναι να μπορέσουμε έστω και καθυστερημένα να αποτρέψουμε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

 

Πιστεύω πως οι συζητήσεις για την δημιουργία ενός ταμείου «διάσωσης» ασφαλιστικών εταιριών είναι προς το συμφέρον όλων και ίσως θα είναι η λύση σε όλα αυτά που παρακολουθούμε τα τελευταία 15 χρόνια και βάλε.

Μακάρι να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο και να αρχίσει να λειτουργεί.

 

Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ σε κάτι που μοιραία συμβαίνει μετά από κάθε ανάκληση αδείας ασφαλιστικής εταιρίας. Όλοι μας , βάζοντας και εμένα μέσα, αρχίζουμε μία συζήτηση για το ποιες θα είναι οι επόμενες εταιρίες που θα «πάρουν» σειρά. Από την μία κάτι τέτοιο είναι απόλυτα φυσιολογικό και αναγκαίο για να προστατευτούμε, από την άλλη υπάρχει ο κίνδυνος να στοχοποιούνται ασφαλιστικές εταιρίες που δεν το αξίζουν. Σίγουρα θέλει η όλη συζήτηση πολύ προσοχή. Θεωρώ πως η νεότερη γενιά διαμεσολαβητών έχει και την γνώση αλλά και την ορθότητα σκέψης για να κρίνει σωστά.

 

Κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθώ σε κάτι που αφορά το δικό μου σπίτι. Το insuranceforum.gr.

Εκείνη την Παρασκευή της 8ης Φεβρουαρίου κάπου στις 14.00 το μεσημέρι με κάλεσε στο κινητό ο πατέρας μου να με ρωτήσει αν έμαθα κάτι για ένα νέο λουκέτο σε ασφαλιστική εταιρία. Του απάντησα αρνητικά διότι δεν ήξερα τίποτα. Λίγα λεπτά αργότερα μάθαινα από συνάδελφο τα δυσάρεστα νέα. Τα επόμενα λεπτά προσπάθησα να σκεφτώ πώς θα έπρεπε να χειριστώ το γεγονός στο forum.

 

Ήταν η πρώτη φορά στα 2,5 χρόνια ύπαρξης του insuranceforum που αντιλαμβανόμουνα απόλυτα την δύναμη ενός forum.

Την αξία ενός forum όταν επαγγελματίες ενός κλάδου αναζητούν ΑΜΕΣΗ πληροφόρηση. Πληροφόρηση από πρώτο χέρι.

 

Καταλάβαινα τι σημαίνει να θέλεις να μάθεις τι συμβαίνει όχι μόνο από την ειδησεογραφία που «τρέχει» αλλά και από συναδέλφους σου που ξέρουν κάτι περισσότερο από εσένα.

 

Δεν πρόλαβα να αποφασίσω τι στάση θα έπρεπε να κρατήσω εκείνη την ημέρα διότι ανοίγοντας το pc μου λίγο αργότερα είδα τις συζητήσεις να έχουν ξεκινήσει από νωρίς το πρωί. Έτσι αποφάσισα να αφήσω τα πράγματα να εξελιχθούν από μόνα τους. Άλλωστε δεν μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό σε ένα forum.

 

Εκείνη την Παρασκευή η επισκεψιμότητα του insuranceforum εκτοξεύθηκε σχεδόν 250% σε σύγκριση με τις ημέρες που είχαμε τις Ημερίδες μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (ημέρες με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα).

Άνοδος η οποία συνεχίστηκε για τις επόμενες ημέρες και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα δεδομένων των γεγονότων που ακόμη εξελίσσονται.

 

Συνάδελφοι από όλη την χώρα ο καθένας με τον δικό του τρόπο και στυλ, με την δική του άποψη έβαλαν το δικό τους λιθαράκι για την δημιουργία δεκάδων συζητήσεων ανταλλαγής απόψεων για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε.

 

Βγήκαν συμπεράσματα, η προσωπική πληροφόρηση έγινε δημόσια, και ακόμη περισσότεροι συνάδελφοι γνωρίστηκαν μεταξύ τους.

 

Αυτή είναι η αξία του insuranceforum.

 

Αυτός είναι ο λόγος που προσπαθώ κάθε μέρα να το βελτιώνω και να το κάνω καλύτερο για όλους μας.

 

Τι είναι το InsuranceForum.gr

 

To InsuranceForum ξεκίνησε την λειτουργία του τον Νοέμβριο του 2010 από τον Βασιλειάδη Αριστείδη ο οποίος υλοποίησε μια ιδέα σύμφωνα με την οποία ο κάθε διαμεσολαβούντας θα μπορούσε να βρει πληροφορίες για ασφαλιστικά προϊόντα και να συζητήσει ή να ανταλλάξει απόψεις με συναδέλφους του ανά την Ελλάδα.

Στο InsuranceForum.gr μπορούν ασφαλιστές και ασφαλιζόμενοι να συζητάνε ελεύθερα και χωρίς καμιά λογοκρισία για τα ασφαλιστικά δρώμενα και γενικότερα για τις εξελίξεις της ασφαλιστικής αγοράς.

Το InsuranceForum από τις πρώτες μέρες τις λειτουργίας του έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές κυρίως σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και σήμερα πια αποτελεί το κεντρικό σημείο ενημέρωσης μεγάλου μέρους στελεχών ασφαλιστικών εταιριών μιας και πέραν των διαλόγων που αναπτύσσονται παρέχει και μία συνολική αναφορά των ασφαλιστικών ειδήσεων σε συνεργασία με τα μεγάλα ασφαλιστικά portals.

Σήμερα μέλη του ΙnsuranceForum είναι διαμεσολαβούντες όλων των βαθμίδων, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, πραγματογνώμονες, εταιρίες ασφαλιστικού software αλλά και απλός κόσμος που επιθυμεί να μιλήσει είτε για τα προβλήματα που αντιμετώπισε με ασφαλιστικές εταιρίες είτε για να ανταλλάξει απόψεις για αυτές.

Το InsuranceForum είναι το μοναδικό στο είδος του που υπάρχει στην Ελλάδα και έχει ως στόχο να αναδειχθεί ως το μεγαλύτερο κέντρο ανταλλαγής πληροφοριών για ασφαλιστικά ζητήματα.

Σήμερα έπειτα από 2 χρόνια έχει δημιουργηθεί μία μεγάλη κοινότητα από ανθρώπους που μοιράζονται τους προβληματισμούς τους στα νέο οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται. Στο forum μέχρι στιγμής έχουν αναπτυχθεί περισσότερα από 2.500 θέματα και έχουν δημοσιευθεί πάνω από 15.000 απαντήσεις μελών, αριθμοί που καθημερινά πολλαπλασιάζονται.

 

To ka-business.gr φέρνει σε πρώτο πλάνο τα SMART CITIES
Πώς μια πόλη γίνεται smart? Ποια τεχνολογία πρέπει να έχουν στα χέρια τους οι πολίτες σε μία smart κοινωνία? Τι ρόλο παίζουν οι Υποδομές...

Το ka-business.gr προτείνει

Θεσσαλονίκη: Δωρεάν rapid test σήμερα στη Νέα Παραλία
Χιλιάδες δωρεάν rapid test θα γίνουν την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου στους πολίτες της Θεσσαλονίκη;. Συγκεκριμένα, στη Νέα Παραλία, στο ύψος του αγάλματος του Μεγάλου...
Στο «κόκκινο» επίπεδο 4 αυξημένου κινδύνου από σήμερα Σέρρες και Ιωάννινα
Σε ισχύ από την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου οι αλλαγές στον χάρτη υγειονομικής ασφάλειας και προστασίας από τη νόσο Covid-19. Συγκεκριμένα από τις 6 το...
Οι έξυπνες πόλεις ήρθαν…. Τι ξέρουμε όμως για αυτές?
Συντονιστείτε στο το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020  φέρνει τις έξυπνες πόλεις σε πρώτο πλάνο. Πώς μια πόλη γίνεται smart? Τι γνωρίζουμε για τις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

YouTube Select: Διαθέσιμο πλέον και στην Ελλάδα
Η Google ανακοίνωσε την διαθεσιμότητα της λύσης YouTube Select και στην ελληνική αγορά. Το YouTube Select είναι ένας αναπροσδιορισμός και συνδυασμός διαφόρων λειτουργιών, όπως το Google Preferred και...
Διαδικτυακά θα διεξαχθεί το 61ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Το 61ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, με σύνθημα «Σινεμά με κάθε τρόπο», θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από τις 5 ως τις 15 Νοεμβρίου, με περισσότερες από...
Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας οικότροφων των εστιών του ΑΠΘ
Σε κινητοποιήσεις από την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου με πρώτη τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την πρυτανεία του ΑΠΘ προχωρά ο Σύλλογος Οικότροφων Φοιτητών Θεσσαλονίκης,...