Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Οικονομία & Πολιτική Έτσι θα ανοίξουν malls, εκπτωτικά χωριά και εστίαση

Έτσι θα ανοίξουν malls, εκπτωτικά χωριά και εστίαση

Από αύριο σηκώνουν ρολά τα εμπορικά κέντρα και τα εκπτωτικά χωριά, σε όλη την επικράτεια, ενώ με τη διαδικασία καθορισμού ραντεβού για αγορά εντός καταστήματος (click inside) θα ξεκινήσουν και πάλι να λειτουργούν οι εμπορικές επιχειρήσεις στις περιφερειακές ενότητες Θεσσαλονίκης και Κοζάνης.

Το άνοιγμα των μεγάλων εμπορικών κέντρων (malls) και των εκπτωτικών χωριών, από αύριο το πρωί, ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης, κατά την ενημέρωση για τα νέα μέτρα.

Όπως είπε ο κ. Σταμπουλίδης ισχύουν τα ίδια μέτρα που ισχύουν και για τα υπόλοιπα καταστήματα του λιανεμπορίου ειδικότερα:

Οι κανόνες για εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά από αύριο, 24 Απριλίου, με τις μεθόδους click inside και click away έχουν ως εξής:

  1. Για τη μετάβαση σε εμπορικό κατάστημα είναι υποχρεωτική η αποστολή SMS στο 13032 «Μετακίνηση σε εν λειτουργία εμπορικό κατάστημα με όριο τριών ωρών» ή με την συμπλήρωση του εντύπου-βεβαίωσης κίνησης ή με την συμπλήρωση χειρόγραφης βεβαίωσης κίνησης καθώς και το αποδεικτικό καθορισμού του ραντεβού από την επιχείρηση.
  2. Ο καταναλωτής οφείλει να διατηρεί το μήνυμα που έχει αποστείλει στο 13032, προκειμένου να αποδεικνύεται η ώρα αποστολής και έγκρισης της μετακίνησης του.
  3. Ωράριο λειτουργίας (προαιρετικό) από 7:00 π.μ. έως 8:30 μ.μ. τις καθημερινές, με εξαίρεση την Μ. Παρασκευή από 1:00 μ.μ. έως 7:00 μ.μ και το Μ. Σάββατο 7:00 π.μ έως 6:00 μ.μ
  4. Υποχρεωτική η πραγματοποίηση αυτοδιαγνωστικού τεστ (self test) μία (1) φορά την εβδομάδα για εργαζόμενους και επιχειρηματίες.
  5. Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός εντός των καταστημάτων: ένας (1) πελάτης για κάθε 25 τ.μ.
  6. Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών εντός των κοινόχρηστων χώρων των εμπορικών κέντρων (malls), εκπτωτικών χωριών, ορίζεται ως εξής: ένας πελάτης για κάθε 10 τ.μ. επιφάνειας κυρίως χώρου και τα οριζόμενα στο σημείο 25 της παρ. 1Β της ΚΥΑ Β’ 1441/10.04.21.
  7. Απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών κατά τον χρόνο αναμονής στα ταμεία.

Αναστολή λειτουργίας των επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος (συμπεριλαμβανομένων take away και delivery) εντός των εμπορικών κέντρων και εκπτωτικών χωριών.

 

Οι κανόνες για τα κέντρα αισθητικής είναι οι εξής:

 

Υποχρεωτική η πραγματοποίηση αυτοδιαγνωστικού τεστ (self test) δύο φορές την εβδομάδα για εργαζόμενους και επιχειρηματίες (το κόστος του ενός εξ αυτών βαρύνει το κράτος).

Απόσταση μεταξύ θέσεων εργασίας τα 2 μέτρα.

Οι πελάτες θα προσέρχονται μόνο κατόπιν ραντεβού, μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικών μέσων.

Οι επιχειρήσεις οφείλουν κατά την ημερήσια έναρξη της λειτουργίας τους να συμπληρώνουν κατάλογο με τα ραντεβού των πελατών, ο οποίος θα επιδεικνύεται στα ελεγκτικά όργανα.

Υποχρεωτική η χρήση μάσκας προστασίας για το προσωπικό και τους πελάτες.

Ωράριο λειτουργίας (προαιρετικό) από 7:00 π.μ. έως 8:30 μ.μ. τις καθημερινές, με εξαίρεση τη Μ. Παρασκευή από 1:00 μ.μ. έως 7:00 μ.μ και το Μ. Σάββατο από 7:00 π.μ. έως 6:00 μ.μ.

Έως 100 τετραγωνικά μέτρα επιτρέπονται μέχρι 4 άτομα και από 100 τ.μ. και πάνω επιτρέπεται 1 άτομο ανά 25 τ.μ.

Σημειώνεται ότι ο πληθυσμός των πελατών είναι ενιαίος, ανεξαρτήτως επιπέδων ορόφων, και δεν συμπεριλαμβάνει τους εργαζόμενους.

Οι κανόνες της Εστίασης

Για τις επιχειρήσεις που λειτουργούν υπό τον ΚΑΔ 56.10, για υπηρεσίες που παρέχονται από αναψυκτήριο /ΚΑΔ 56.30.10.03, για υπηρεσίες που παρέχονται από καφενείο χωρίς τεχνικά και μηχανικά παιχνίδια/ ΚΑΔ 56.30.10.06, για υπηρεσίες καφετέριας/ ΚΑΔ 56.30.10.07 και για υπηρεσίες που παρέχονται από παραδοσιακό καφενείο / ΚΑΔ 56.30.10.14 προβλέπονται τα εξής:

 

  1. Έναρξη λειτουργίας μόνο στους εξωτερικούς χώρους, Δευτέρα 3 Μαΐου.
  2. Υποχρεωτική η πραγματοποίηση αυτοδιαγνωστικού τεστ (self test) δύο φορές την εβδομάδα για όλο το προσωπικό της επιχείρησης (το κόστος του ενός εξ αυτών βαρύνει το κράτος).
    Επιτρέπεται η παρουσία καθήμενων μόνο πελατών.
  3. Απολύμανση καταλόγων κατά την εναλλαγή των πελατών στα τραπέζια.
  4. Υποχρεωτική η τοποθέτηση απολυμαντικού προϊόντος ανά τραπέζι.
  5. Μέχρι έξι άτομα ανά τραπέζι.
  6. Υποχρεωτική η χρήση μάσκας από το προσωπικό και από τους πελάτες κατά τον χρόνο αναμονής (ισχυρή σύσταση για τους καθήμενους πελάτες στα τραπεζοκαθίσματα ή στο μπαρ).
  7. Αποστάσεις τραπεζοκαθισμάτων σύμφωνα με τη διάταξή τους (90cm -1,2m και 1,8m, κατά περίπτωση).
  8. Επιτρέπεται η χρήση του μπαρ από τους πελάτες: α) με την τοποθέτηση δύο (2) σκαμπό μαζί και β) απόσταση 1,5 μέτρου για κάθε επόμενη δυάδα σκαμπό.
  9. Κλειστά 23:00-05:00.
10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

BSS: Ο ρόλος των Συμβούλων Επιχειρήσεων σήμερα
Ο Ευστάθιος Λιακόπουλος FOUNDER – CEO BSS μιλά στο και τη Ραλλιώ Λεπίδου για το πώς μπορεί η σωστή επιλογή συμβούλου σε μία...
Διπλή βράβευση για την Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας στα Tourism Awards 2021
Δυο σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards, επιβεβαιώνουν και επιβραβεύουν τις προσπάθειες και το υψηλό αίσθημα συνεργασίας που επέδειξε η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας,...
H Πειραιώς Financial Holdings ολοκλήρωσε επιτυχώς την πρώτη έκδοση ομολόγου Additional Tier 1 ύψους €600 εκατ.
H έκδοση συνιστά την πρώτη έκδοση τίτλων ΑΤ1 της Πειραιώς στις διεθνείς αγορές μετά την κρίση, σε συνέχεια των εκδόσεων τίτλων Tier 2 της...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

BSS: Ο ρόλος των Συμβούλων Επιχειρήσεων σήμερα
Ο Ευστάθιος Λιακόπουλος FOUNDER – CEO BSS μιλά στο και τη Ραλλιώ Λεπίδου για το πώς μπορεί η σωστή επιλογή συμβούλου σε μία...
Διπλή βράβευση για την Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας στα Tourism Awards 2021
Δυο σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards, επιβεβαιώνουν και επιβραβεύουν τις προσπάθειες και το υψηλό αίσθημα συνεργασίας που επέδειξε η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας,...
H Πειραιώς Financial Holdings ολοκλήρωσε επιτυχώς την πρώτη έκδοση ομολόγου Additional Tier 1 ύψους €600 εκατ.
H έκδοση συνιστά την πρώτη έκδοση τίτλων ΑΤ1 της Πειραιώς στις διεθνείς αγορές μετά την κρίση, σε συνέχεια των εκδόσεων τίτλων Tier 2 της...