Αρχική BUSINESS Νέα 4ο Συνέδριο Export Summit από το ΣΕΒΕ

4ο Συνέδριο Export Summit από το ΣΕΒΕ

 

Η φετινή διοργάνωση στόχο έχει να αναδείξει τις πτυχές του branding, βοηθώντας τις επιχειρήσεις και τους δημόσιους φορείς να κατανοήσουν τη σημασία του και να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικές για την επιτυχή διαχείρισή του.

 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΣΕΒΕ, Δρ Κυριάκο Λουφάκη, επιλέχθηκε η συγκεκριμένη θεματολογία για το Export Summit IV, καθώς η σημασία του branding σήμερα μοιάζει πιο επίκαιρη από ποτέ. Διανύουμε μια περίοδο που η αξιοπιστία της χώρας συνεχίζει να προβληματίζει συνεργάτες και πελάτες των Ελλήνων εξαγωγέων και το branding είναι αυτό που μπορεί να καταστήσει ανταγωνιστική την εικόνα μας στις διεθνείς αγορές.

 

Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ, το brand αποτελεί την προσωπικότητα του προϊόντος και της εταιρίας που το διαχειρίζεται, ορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο θα τοποθετηθεί το προϊόν ή η εταιρία στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού. Ωστόσο στο EXPORT SUMMIT IV θα καλύψουμε και μία ακόμα κρίσιμη πτυχή, το «country & city branding», που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική. Κάθε χώρα έχει το δικό της brand, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο, άμεσα και έμμεσα, στην πολιτική και οικονομική ζωή της χώρας. Ένα ισχυρό country brand σημαίνει ότι οι πολιτικές θέσεις της χώρας λαμβάνονται σοβαρά υπόψη τόσο από άλλες Κυβερνήσεις όσο και από τη διεθνή κοινή γνώμη, ενώ αντίστοιχα στον οικονομικό τομέα ένα ισχυρό country brand μεταφράζεται σε προσέλκυση επενδύσεων, τουριστών καθώς και σε αυξημένη προστιθέμενη αξία για τα προϊόντα της χώρας στο εξωτερικό.

 

 

Κεντρικός ομιλητής του συνεδρίου, ο οποίος θα απευθύνει την εναρκτήρια ομιλία είναι ο Chancellor’s Professor Νικόλας Παπαδόπουλος, Sprott School of Business του Πανεπιστημίου Carletton στην Οτάβα, Καναδάς. Πρόκειται για έναν παγκόσμια αναγνωρισμένο, κορυφαίο ερευνητή, που θεωρείται από τους κύριους εκφραστές της συλλογιστικής του country και nation branding. Στο συνέδριο θα μας μεταφέρουν την εμπειρία τους, ως βέλτιστες πρακτικές για το πώς ανέπτυξαν, ανέδειξαν και διατήρησαν στο χρόνο την ανταγωνιστική εικόνα των προϊόντων τους ανώτατα στελέχη πολυεθνικών επιχειρήσεων, ενώ θα παρουσιαστούν και ελληνικά success stories μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Την οπτική του country branding και του country risk θα παρουσιάσουν, τέλος, εκπρόσωποι της πολιτείας, δημόσιων φορέων και οργανισμών.

 

 

Προσδοκία του ΣΕΒΕ είναι το Export Summit IV να αναδείξει όλες τις πτυχές αυτού του κομβικού θέματος για την Ελλάδα του σήμερα και να βοηθήσει τόσο τις επιχειρήσεις, όσο και τους φορείς να κατανοήσουν τη σημασία του και να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικές και πρακτικές για την επιτυχή διαχείρισή του.

 

 

Το Export Summit του ΣΕΒΕ έχει αναδειχθεί ως το σημαντικότερο συνεδριακό γεγονός της κοινότητας των εξαγωγέων και αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω από 300 εκπροσώπους επιχειρήσεων και φορέων. Η παρακολούθηση του συνεδρίου είναι δωρεάν και απαιτείται η σχετική δήλωση συμμετοχής εδώ.

 

 

Επιπλέον, είναι εφικτή η παρακολούθηση του συνεδρίου μέσω Livestreaming από την ιστοσελίδα www.ka-business.gr, η οποία είναι χορηγός της υπηρεσίας.

 

 

To Export Summit IV τελεί υπό την αιγίδα των: Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, Υπουργείου Εξωτερικών, Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

 

Το συνέδριο γίνεται με την υποστήριξη του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, του Ελληνογερμανικού Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, του Ελληνοϊταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και του Ελληνοτουρκικού Επιμελητηρίου Βορείου Ελλάδος.

 

 

Χορηγοί του Export Summit IV είναι οι:

 

Μέγας Χορηγός: Eurobank

Silver Χορηγοί: Chipita, DK Consultants, Exposystem, GS1 Association Greece, ΜΕΒΓΑΛ, Οργανισμός Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων-ΟΑΕΠ

Bronze Χορηγοί: ALUMIL AE, CITY COLLEGE – Διεθνές τμήμα του Πανεπιστημίου του Sheffield, EULER HERMES HELLAS AE, iTrust, Kuehne+Nagel AE, Διεθνής δικηγορική εταιρία Dentons, ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες του ΠΑΜΑΚ, ΣΟΛ Ορκωτοί Λογιστές

Standard Χορηγοί: 3M Hellas, BASF Ελλάς Α.Β.Ε.Ε., Bosch Ελλάδας, ISOMAT, KPMG, Leaders Lab: Creative Leadership Development, Noisis Σύμβουλοι Ανάπτυξης Α.Ε, OLYMPIA ELECTRONICS, PALAPLAST, Trek Consulting, WSI Go Digital, ΔΩΔΩΝΗ, ΕΛΛΑΓΡΟΛΙΠ Α.Ε.Β.Ε, ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΛΕΥΚΟΛΙΘΟΙ, Επιχειρηματικό Πάρκο Θεσσαλονίκης – ΕΠΠΑΘΕ, ΖΗΤΑ ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΙΑ, ΚΡΙ-ΚΡΙ, Όμιλος ΗΡΩΝ, ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, ΦΑΡΜΑ ΚΟΥΚΑΚΗ.

 

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ανοίγει η εστίαση στις 4 Μαΐου με πολύ αυστηρούς όρους
Tα καφέ και τα εστιατόρια θα ανοίξουν με πολύ αυστηρούς όρους. Αυστηρά με τραπεζάκια έξω, συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ...
Έρευαν: Να δοθεί προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ζητούν οι νέοι στην Ελλάδα
H ActionAid στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής εκστρατείας «Όχι στην Κλιματική αλλαγή, Ναι στο Κλίμα Αλλαγής» παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη σε 23 χώρες...
Αυτό είναι το Πασχαλινό Ωράριο
Η Κυβέρνηση αποφάσισε την παράταση της λειτουργίας της αγοράς της Θεσσαλονίκης με τη μέθοδο του click away, έως και τη M. Δευτέρα, 26 Απριλίου...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αντζάλι Σουντ: Η 37χρονη CEO που μετέτρεψε το σχεδόν ξεχασμένο Vimeo σε εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων
Πριν από επτά χρόνια το Vimeo, ο «περίεργος» καλλιτεχνικός ξάδελφος του YouTube, έκανε όνειρα για μεγάλες συνεργασίες με το Χόλιγουντ. Ο ιδιοκτήτης του, η
Ανοίγει η εστίαση στις 4 Μαΐου με πολύ αυστηρούς όρους
Tα καφέ και τα εστιατόρια θα ανοίξουν με πολύ αυστηρούς όρους. Αυστηρά με τραπεζάκια έξω, συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ...
Παγκόσμιες τάσεις 2040
Του Νάσου Πετράκη // Στις 8 Απριλίου 2021, το Εθνικό Συμβούλιο Πληροφοριών (NIC) των ΗΠΑ, έδωσε στη δημοσιότητα την 7η έκθεση των Global