Ειδικότερα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, ένας κωδικός για το Shazam θα εμφανιστεί από τις 6 Αυγούστου σε όλα τα μπλε αυτοκόλλητα που βρίσκονται στις μπανάνες Chiquita και θα μεταφέρει τους καταναλωτές σε πέντε διαφορετικές εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, τις Φυτείες και την Ποιότητα, την Εκπαίδευση, τους Ανθρώπους μας και το Περιβάλλον. Σκοπός είναι η εταιρεία να μοιραστεί με τους καταναλωτές την ισχυρή δέσμευσή της για βιωσιμότητα, με έναν διαδραστικό και εντυπωσιακό τρόπο, παροτρύνοντάς τους να ανακαλύψουν τι κάνει η Chiquita κάθε μέρα, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στην υπόσχεση που υπάρχει πίσω από το μπλε αυτοκόλλητο.
Kαθόλη τη διάρκεια του μήνα οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν στα ράφια των καταστημάτων τις μπανάνες με τα ειδικά αυτοκόλλητα Shazam. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τα σκανάρουν με το κινητό τους, αφού έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή Shazam! Από εκεί και πέρα θα μπορούν να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία ακολουθώντας το ταξίδι της μπανάνας από τις φυτείες στην Λατινική Αμερική μέχρι το λιμάνι, και από εκεί διασχίζοντας τον Ατλαντικό στο τραπέζι της κουζίνας τους μέσω του αγαπημένου τους καταστήματος.
Στην καρδιά των δραστηριοτήτων της Chiquita βρίσκεται η πεποίθηση ότι ως ηγέτης της αγοράς πρέπει να προσκαλεί τους καταναλωτές, τους πελάτες, τους εργάτες και τους εργαζόμενους να κατανοήσουν καλύτερα, τόσο τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία, αλλά και τα βήματα που κάνει για να παράγει, να διανείμει και να προσφέρει την καλύτερη δυνατή μπανάνα. Και αυτό ακριβώς είναι το σκεπτικό πίσω από τη νέα της καμπάνια με το Shazam.
Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο
Η Chiquita θέλει να έχει θετικό και σημαντικό αντίκτυπο εφαρμόζοντας τις αρχές της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρηματικές πρακτικές της. Για να το επιτύχει, η Chiquita αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του κοινού καλού για τους εργαζομένους της και τις οικογένειές τους, για τις κοινότητες, για τη βιομηχανία φρούτων σαν σύνολο, καθώς και για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε όλοι.
Σχετικά με τη Chiquita
Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του ’70 και μέχρι σήμερα αποτελούν τις πιο ποιοτικές μπανάνες της αγοράς και την Νο1 προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών. Εκτός από τις γνωστές σε όλους μπανάνες η Chiquita παράγει και εμπορεύεται ανανάδες. Υπό την ευθύνη της Chiquita στην Ελλάδα βρίσκονται οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου. Σκοπός της Chiquita είναι να κερδίζει τις καρδιές και το μυαλό των καταναλωτών δημιουργώντας επώνυμα και πάνω απ’ όλα υγιεινά προϊόντα. Σύμμαχος της Chiquita είναι η αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της ποιότητας που την διαφοροποιεί σε κάθε βήμα από την καλλιέργεια μέχρι τα προϊόντα της να φτάσουν στους καταναλωτές