Πριν από επτά χρόνια το Vimeo, ο «περίεργος» καλλιτεχνικός ξάδελφος του YouTube, έκανε όνειρα για μεγάλες συνεργασίες με το Χόλιγουντ.
Ο ιδιοκτήτης του, η IAC του Μπάρι Ντίλερ, φιλοδοξούσε να εκτοπίσει το YouTube φιλοξενώντας στο Vimeo καλλιτεχνικούς δημιουργούς, που αποζητούσαν κάτι διαφορετικό για να ξεχωρίζουν τα έργα τους από την πληθώρα των βίντεο που κατακλύζουν το YouTube, αλλά η επιχείρηση δεν μπόρεσε να ανοίξει φτερά και με ετήσιο εισόδημα κάτω των 40 εκατ. δολαρίων ήταν ζημιογόνα.
Το Vimeo στήριζε τις ελπίδες του στην ανθοφόρα βιομηχανία της ροής περιεχομένου, στοιχηματίζοντας ότι θα μπορούσε να οικοδομήσει μια σχέση με τους δημιουργούς για να χτίσει μια συνδρομητική υπηρεσία ανταγωνιστική στο Netflix, την Amazon Prime και την HBO. Προσέλαβε διευθυντικά στελέχη από την Paramount και τη Hulu, και υπέγραψε συμφωνίες διανομής με την Lionsgate, τη CBS Interactive και τον Spike Lee για να εξασφαλίσει περιοχόμενο για τη νέα υπηρεσία.
Αλλά η Αντζάλι Σουντ, η ηλικίας μόλις 31 ετών διευθύντρια μάρκετινγκ τότε του Vimeo, είχε ένα προαίσθημα ότι το μέλλον της εταιρείας δεν ήταν στις εμπορικές επιτυχίες του Χόλιγουντ, αλλά στη Silicon Valley. To σχέδιό της; Να επανεστιάσει η επιχείρηση το ενδιαφέρον της από την ψυχαγωγία στους επιχειρηματίες. «Το Vimeo ήταν επί μακρόν μια εταιρεία λογισμικού για δημιουργούς ταινιών, αλλά η αγορά ήταν πολύ μικρή», λέει η 37χρονη σήμερα Σουντ. «Υπήρχε, όπως, μία μεγαλύτερη – οι επιχειρήσεις. Αυτό που έκαναν η Squarespace και το GoDaddy για τις ιστοσελίδες θα μπορούσαμε να το κάνουμε εμείς με τα βίντεο». Παρουσίασε την ιδέα της με πειστικά επιχειρήματα και της έδωσαν έτσι μια μικρή ομάδα για να την υλοποιήσει και να δουν το αποτέλεσμα. Ένα αποτέλεσμα που όπως αποδείχθηκε, τη δικαίωσε.
Πηγή: iefimerida.gr