Αρχική BUSINESS Νέα Επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου «ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ»

Επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου «ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ»

Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα της πανδημίας, ανακοινώθηκε η επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το Δίκτυο “AuthenticGreece” και τους λοιπούς συντελεστές του. Το έργοβασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής Ξενοδοχείων, Προορισμών και Παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως “όχημα” επιλεγμένα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα.

Το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” τελεί υπό την Αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και έχει επίσης την υποστήριξη του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (ΤΟΠ), του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, είναι αποδεκτό ότι η γαστρονομία αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση της ταυτότητας των προορισμών και αποτελεί σοβαρό λόγοεπιλογής τόπου διακοπών. Ωστόσο οι σχετικές μεθοδολογίες αξιοποίησης είναι σε πρώιμα στάδια οργάνωσης, με βασικό πρόβλημα ότι η διασύνδεση αυτή βασίζεται συνήθως σε λύσεις μη-τυποποιημένες και “μη-Επώνυμες” (πχ ένα φεστιβάλ, μια τοπική συνταγή, προϊόντα χωρίς επωνυμία και τοπική ταυτότητα, κλπ).

Πολύ πριν την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς “Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού” και “We Do Local”, το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη.

Συγκεκριμένα, το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Marketing Ξενοδοχείων & Προορισμών». Βασικό εργαλείο του μοντέλου, είναι η άμεση επικοινωνία με το ευρύ κοινό μέσα από κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό..

Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις “Αυθεντικότητας” για σήμανση και “επώνυμη” χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς καιτόπους προέλευσης αυτών. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους Ελληνικούς προορισμούς.

Σύμφωνα με τον πρόεδρό της, κ. Γρηγόρη Τάσιο, «η ΠΟΞ γίνεται υποστηρικτής τέτοιων συνεργειών, που ενισχύουν το τουριστικό προφίλ της χώρας μας και επανατοποθετούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών πιο δυναμικά, σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και σκληρού ανταγωνισμού, με επίκεντρο την Ελληνική διατροφή, την υγεία και την ποιότητα ζωής. Η Ελληνική γαστρονομία αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο, ώστε η χώρα να μπορέσει να προωθήσει τον ποιοτικό τουρισμό σε μια δύσκολη εποχή για όλο τον κλάδο».

Η ΠΟΞ, με 62 μέλη της τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων της χώρας, δηλαδή τους Ελληνικούς προορισμούς,αναπτύσσει μια εξωστρεφή πολιτική και γίνεται υποστηρικτής δράσεων που προωθούν τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Συγχρόνως όμως εξετάζει και τρόπους με τους οποίους το Τουριστικό Προϊόν της χώρας μπορεί να γίνει υψηλότερης Προστιθέμενης Αξίας αλλά και να προβληθεί και προωθηθεί αποδοτικότερα στο ευρύ κοινό, από περισσότερα κανάλια άμεσης προβολής και διανομής.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Βροχή πληρωμών έως 23 Απριλίου: Συντάξεις, αποζημίωση ειδικού σκοπού και επιδόματα ανεργίας
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, την Παρασκευή 23 Απριλίου θα ξεκινήσει και η διαδικασία καταβολής των συντάξεων Μαΐου από τον e-ΕΦΚΑ...
Ανοίγει επίσημα ο ελληνικός τουρισμός στις 14 Μαΐου
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας Χριστίνα Τετράδη, κάνει λόγο για ένα «μήνυμα ανοίγματος» που μόνο καλό θα κάνει στην εικόνα...
ProgHRC: Ένα καινοτόμο ρομπότ-βοηθός για τη βιομηχανία από ομάδα επιστημόνων του Α.Π.Θ. και τη SPECTRAtech Α.Ε.
Ο προγραμματισμός ενός ρομπότ για να εκτελέσει μια σχετικά απλή εργασία στη βιομηχανία, παίρνει αρκετό χρόνο και χρειάζεται εξειδικευμένο προσωπικό. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για τη νόσο Von Willebrand
Η νόσος Von Willebrand σχετίζεται με την έντονη μηνορραγία και επηρεάζει χιλιάδες γυναίκες παγκοσμίως.   Τις “δύσκολες μέρες” του μήνα μένεις σπίτι απουσιάζοντας από το σχολείο,...
Το Delivery.gr φέρνει την ΑΒ Βασιλόπουλος στην πόρτα μας και στην Πάτρα, μέσα σε 2 ώρες
Η Πάτρα είναι η επόμενη πόλη στην οποία επεκτείνεται η υπηρεσία του super app για να φέρει τα ψώνια από τα ΑΒ Βασιλόπουλος στην...
Επιρρεπής σε Λοιμώξεις του Αναπνευστικού η έγκυος αλλά όχι το έμβρυο
ζει ο Δεν κινδυνεύει το έμβρυο εάν η μητέρα είναι θετική στον κορωνοϊό υποστηρίζει ο Δρ Νικόλαος Σκαρτάδος, Μαιευτήρα Χειρουργού- Γυναικολόγου «Ιδιαίτερα προσεκτικές πρέπει να είναι οι...