Έτσι ανακοίνωσε τη σύσταση δύο εταιριών.
1η εταιρία: Ο πρώην ΣΑΣΘ (Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης) μετατρέπεται σε ΟΣΕΘ ΑΕ (Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης) που θα διαχειρίζεται τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση όλου του συγκοινωνιακού χάρτη της Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβανομένου και τις αστικές συγκοινωνίες.
2η εταιρία: Ο ΟΑΣΘ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης) μετατρέπεται σε Α.ΣΥ.Θ (Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονικης) θα διαχειρίζεται τις αστικές συγκοινωνίες. Μάλιστα ο κ. Σπίρτζης δήλωσε πως εξασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας των 1536 εργαζομένων, δια της μεταφοράς του προσωπικού στο νέο φορέα.
Μετά από 60 χρόνια, βλέπουμε τον ΟΑΣΘ να αλλάζει φυσιογνωμία και η περιουσία του να περνά στα χέρια του κράτους από τον Δεκέμβριο του 2019.