Αυτά είπε μιλώντας στη συζήτηση για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ο Διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργος Κωνσταντινίδης.
Ο κ. Κωνσταντινίδης έδωσε στοιχεία για διάφορα χαρακτηριστικά του έργου, όπως για παράδειγμα για τον χρόνο ρεκόρ που χρειάζεται κάθε συρμός να μετακινηθεί από στάση σε στάση και είναι στα 90 δευτερόλεπτα, χρόνος ρεκόρ σε παγκόσμιο επίπεδο, ή για το πλήρως αυτοματοποιμένο σύστημα οδήγησης. «Για τη δημοπράτηση των έργων χρειάστηκαν 33.840 τεύχη σχεδίων , τα οποία γεμίζουν δυό μεγάλα δωμάτια. Αναφερόμενος στο ανασκαφικό έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο κ Κωνσταντινίδης είπε, πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανασκαφή που έχει γίνει μέχρι σήμερα στην Ελλάδα και τόνισε πως το επόμενο διάστημα θα έρχονται στο φως σημαντικές αρχαιότητες που υπογραμμίζουν την αδιάλειπτη ιστορία 23 αιώνων της Θεσσαλονίκης.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Επαγγελιματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Ζορπίδης απαίτησε «να αποζημιωθούν οι επαγγελματίες για τα προβλήματα που έχουν υποστεί τα τελευταία χρόνια εξαιτίας των εργοταξίων του Μετρό στη Θεσσαλονίκη» ενώ επαγγελματίες της πόλης που ήταν παρόντες στην εκδήλωση -συζήτηση ζήτησαν να «μην κλείσει η Βενιζέλου το καλοκαίρι»