Η νέα εφαρμογή αναβαθμίζει τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης χρησιμοποιώντας τεχνολογίες Μobile Ιnternet και Τablets για τη λήψη της Δήλωσης Ατυχήματος ή Βλάβης και των φωτογραφιών από τον τόπο του συμβάντος μέσω του Τablet PC και την on-line ενημέρωση της INTERLIFE Ασφαλιστικής μέσω 3G δικτύου κινητής τηλεφωνίας.
Η MAPFRE ASISTENCIA έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με όλο τον κλάδο Οδικής Βοήθειας της Ελληνικής αγοράς, καθώς είναι η πρώτη εταιρεία, η οποία έχει αναπτύξει κατ’ αυτόν τον τρόπο και έχει εντάξει στην επιχειρηματική της στρατηγική τις mobile εφαρμογές και υπηρεσίες.
Αξίζει να σημειωθεί πως με τα νέα αυτά δεδομένα, η διαδικασία παροχής Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος ολοκληρώνεται σε ελάχιστο χρόνο.