Αρχική BUSINESS Νέα Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia

Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia

 

Το εκθεσιακό “δίδυμο” των Philoxenia και Ηotelia συγκεντρώνει τις ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και τους επαγγελματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας και εστίασης.

Στόχος των φετινών Philoxenia και Hotelia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή τoυς.

Οι δύο εκθέσεις προσελκύουν χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες από δεκάδες χώρες και πλαισιώνονται από παράλληλες εκδηλώσεις διεθνούς χαρακτήρα.

Με κριτήριο την προσέλευση μόνο των εμπορικών επισκεπτών, η αύξηση τους στην Philoxenia του 2015 ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ στη Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με την Ηotelia του 2014.

Οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.

Η Philoxenia υποδέχθηκε συνολικά 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένες συναντήσεις με εκθέτες.

Οι hosted buyers προέρχονται από τον χώρο των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και πραγματοποιούν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες.

Η 32η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia μαζί με την Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia πλαισιώνονται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, εργαστηρίων, happenings κτλ.

Τα Philoxenia B2B Workshops, το συνέδριο Branding Destinations by Philoxenia και τα happenings της έκθεσης έχουν ως επίκεντρο την υλοποίηση νέων συνεργασιών και συμφωνιών ανάμεσα στους εκθέτες και στους επισκέπτες.

Στο πεδίο της Hotelia, όπου παρουσιάζονται οι κλάδοι του ξενοδοχείου, της εστίασης και της καφεστίασης, πραγματοποιείται το DPOINT SPACES, όπου αναγνωρισμένοι Έλληνες αρχιτέκτονες παρουσιάζουν ειδικές εγκαταστάσεις ξενοδοχειακού ενδιαφέροντος, το συνέδριο της Hotelia και το πολυγεγονός The Art Of Drinking, όπου κορυφαίοι επαγγελματίες από τους χώρους των ποτών και του καφέ εντυπωσιάζουν με τις τεχνικές τους.

Το εκθεσιακό “δίδυμο” των Philoxenia και Ηotelia συγκεντρώνει τις ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και τους επαγγελματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας και εστίασης.

Στόχος των φετινών Philoxenia και Hotelia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή τoυς.

Οι δύο εκθέσεις προσελκύουν χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες από δεκάδες χώρες και πλαισιώνονται από παράλληλες εκδηλώσεις διεθνούς χαρακτήρα.

Με κριτήριο την προσέλευση μόνο των εμπορικών επισκεπτών, η αύξηση τους στην Philoxenia του 2015 ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ στη Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με την Ηotelia του 2014.

Οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.

Η Philoxenia υποδέχθηκε συνολικά 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένες συναντήσεις με εκθέτες.

Οι hosted buyers προέρχονται από τον χώρο των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και πραγματοποιούν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες.

Η 32η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia μαζί με την Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia πλαισιώνονται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, εργαστηρίων, happenings κτλ.

Τα Philoxenia B2B Workshops, το συνέδριο Branding Destinations by Philoxenia και τα happenings της έκθεσης έχουν ως επίκεντρο την υλοποίηση νέων συνεργασιών και συμφωνιών ανάμεσα στους εκθέτες και στους επισκέπτες.

Στο πεδίο της Hotelia, όπου παρουσιάζονται οι κλάδοι του ξενοδοχείου, της εστίασης και της καφεστίασης, πραγματοποιείται το DPOINT SPACES, όπου αναγνωρισμένοι Έλληνες αρχιτέκτονες παρουσιάζουν ειδικές εγκαταστάσεις ξενοδοχειακού ενδιαφέροντος, το συνέδριο της Hotelia και το πολυγεγονός The Art Of Drinking, όπου κορυφαίοι επαγγελματίες από τους χώρους των ποτών και του καφέ εντυπωσιάζουν με τις τεχνικές τους.

 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!
Η ομάδα του σας εύχεται ΥΓΕΙΑ - ΑΓΑΠΗ,  ένα 2021 γεμάτο ευχάριστες εκπλήξεις, θετικές σκέψεις και ενέργεια. Ας μην έχουμε δεύτερες σκέψεις για όλα...

Το ka-business.gr προτείνει

Βρετανία: Πέθανε ο πρίγκιπας Φίλιππος
Την είδηση μετέδωσε μέσω ανακοίνωσής του το παλάτι του Μπάκιγχαμ. Η αυτού Μεγαλειότητα ανακοίνωσε το θάνατο του συζύγου της σήμερα το μεσημέρι. Το παλάτι του...
Εισήγηση λοιμωξιολόγων για καταστήματα: Άνοιγμα στην Αχαΐα, με click away στη Θεσσαλονίκη, κλειστά στην Κοζάνη
Oι λοιμωξιολόγοι -σύμφωνα με πληροφορίες- εισηγούνται τα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη να ανοίξουν με click away, στην Πάτρα με click away και click inside (δηλ,...
Έτσι θα γίνονται τα self test – Από την Πέμπτη τελικά η διάθεση τους
Tα self test δεν θα γίνονται στα φαρμακεία. Από εκεί θα αγοράζεται το κιτ με το τεστ και η χρήση τους θα γίνεται από...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Βρετανία: Πέθανε ο πρίγκιπας Φίλιππος
Την είδηση μετέδωσε μέσω ανακοίνωσής του το παλάτι του Μπάκιγχαμ. Η αυτού Μεγαλειότητα ανακοίνωσε το θάνατο του συζύγου της σήμερα το μεσημέρι. Το παλάτι του...
Εισήγηση λοιμωξιολόγων για καταστήματα: Άνοιγμα στην Αχαΐα, με click away στη Θεσσαλονίκη, κλειστά στην Κοζάνη
Oι λοιμωξιολόγοι -σύμφωνα με πληροφορίες- εισηγούνται τα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη να ανοίξουν με click away, στην Πάτρα με click away και click inside (δηλ,...
(video) “Να αποσυρθεί το εκτρωματικό σχέδιο νόμου για τις λαϊκές αγορές”
Του Χρήστου Γιαννούλη,  Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ" // Χρέος μας να σταθούμε στο πλευρό των Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών, που έχουν απέναντι τους μία...