Αρχική BUSINESS Νέα Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia

Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia

 

Το εκθεσιακό “δίδυμο” των Philoxenia και Ηotelia συγκεντρώνει τις ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και τους επαγγελματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας και εστίασης.

Στόχος των φετινών Philoxenia και Hotelia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή τoυς.

Οι δύο εκθέσεις προσελκύουν χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες από δεκάδες χώρες και πλαισιώνονται από παράλληλες εκδηλώσεις διεθνούς χαρακτήρα.

Με κριτήριο την προσέλευση μόνο των εμπορικών επισκεπτών, η αύξηση τους στην Philoxenia του 2015 ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ στη Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με την Ηotelia του 2014.

Οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.

Η Philoxenia υποδέχθηκε συνολικά 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένες συναντήσεις με εκθέτες.

Οι hosted buyers προέρχονται από τον χώρο των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και πραγματοποιούν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες.

Η 32η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia μαζί με την Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia πλαισιώνονται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, εργαστηρίων, happenings κτλ.

Τα Philoxenia B2B Workshops, το συνέδριο Branding Destinations by Philoxenia και τα happenings της έκθεσης έχουν ως επίκεντρο την υλοποίηση νέων συνεργασιών και συμφωνιών ανάμεσα στους εκθέτες και στους επισκέπτες.

Στο πεδίο της Hotelia, όπου παρουσιάζονται οι κλάδοι του ξενοδοχείου, της εστίασης και της καφεστίασης, πραγματοποιείται το DPOINT SPACES, όπου αναγνωρισμένοι Έλληνες αρχιτέκτονες παρουσιάζουν ειδικές εγκαταστάσεις ξενοδοχειακού ενδιαφέροντος, το συνέδριο της Hotelia και το πολυγεγονός The Art Of Drinking, όπου κορυφαίοι επαγγελματίες από τους χώρους των ποτών και του καφέ εντυπωσιάζουν με τις τεχνικές τους.

Το εκθεσιακό “δίδυμο” των Philoxenia και Ηotelia συγκεντρώνει τις ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και τους επαγγελματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας και εστίασης.

Στόχος των φετινών Philoxenia και Hotelia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή τoυς.

Οι δύο εκθέσεις προσελκύουν χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες από δεκάδες χώρες και πλαισιώνονται από παράλληλες εκδηλώσεις διεθνούς χαρακτήρα.

Με κριτήριο την προσέλευση μόνο των εμπορικών επισκεπτών, η αύξηση τους στην Philoxenia του 2015 ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ στη Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με την Ηotelia του 2014.

Οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.

Η Philoxenia υποδέχθηκε συνολικά 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένες συναντήσεις με εκθέτες.

Οι hosted buyers προέρχονται από τον χώρο των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και πραγματοποιούν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες.

Η 32η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia μαζί με την Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia πλαισιώνονται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, εργαστηρίων, happenings κτλ.

Τα Philoxenia B2B Workshops, το συνέδριο Branding Destinations by Philoxenia και τα happenings της έκθεσης έχουν ως επίκεντρο την υλοποίηση νέων συνεργασιών και συμφωνιών ανάμεσα στους εκθέτες και στους επισκέπτες.

Στο πεδίο της Hotelia, όπου παρουσιάζονται οι κλάδοι του ξενοδοχείου, της εστίασης και της καφεστίασης, πραγματοποιείται το DPOINT SPACES, όπου αναγνωρισμένοι Έλληνες αρχιτέκτονες παρουσιάζουν ειδικές εγκαταστάσεις ξενοδοχειακού ενδιαφέροντος, το συνέδριο της Hotelia και το πολυγεγονός The Art Of Drinking, όπου κορυφαίοι επαγγελματίες από τους χώρους των ποτών και του καφέ εντυπωσιάζουν με τις τεχνικές τους.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...
Νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit: πράσινο φως για την επιτάχυνση της ανάπτυξης
Η «νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit» αποσκοπεί στη μείωση του κόστους ανάπτυξης υπερταχέων δικτύων. Η νομοθεσία, η οποία έχει ήδη συμφωνηθεί με το Συμβούλιο και...
Δικαίωμα στην επισκευή: νέοι κανόνες για πιο εύκολες και οικονομικές επισκευές
Οι νέοι κανόνες ενισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, ελαττώνουν τα σκουπίδια και ενισχύουν τον κλάδο των επισκευών, κάνοντάς τες ευκολότερες και πιο συμφέρουσες. Την Τρίτη...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Φωτογραφία : “Πάσχα στο Άγιον Όρος”
Η Αγιορειτική Εστία συμμετέχει στις εκδηλώσεις της «Λατρευτικής Εβδομάδας» του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την διοργάνωση της ομαδικής έκθεσης φωτογραφίας και ιερών κειμηλίων με τίτλο:...
ΜΕΒΓΑΛ: Αγάπης Έργα για την κοινωνία
Για περισσότερα από 74 χρόνια η ΜΕΒΓΑΛ φροντίζει να φέρει στο τραπέζι μας προϊόντα που είναι απαραίτητα για μία ισορροπημένη διατροφή και ενισχύουν την...
Coffee Island: Προχωρά σε σημαντική δωρεά για την εκπαίδευση των νέων νευροχειρουργών
Η ομάδα της Coffee Island, συνεχίζει, με αφοσίωση, να νοιάζεται για όλα αυτά που κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Ως αρωγός διαφόρων πρωτοβουλιών που ενισχύουν την...