Αρχική BUSINESS Νέα Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia

Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia

 

Το εκθεσιακό “δίδυμο” των Philoxenia και Ηotelia συγκεντρώνει τις ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και τους επαγγελματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας και εστίασης.

Στόχος των φετινών Philoxenia και Hotelia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή τoυς.

Οι δύο εκθέσεις προσελκύουν χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες από δεκάδες χώρες και πλαισιώνονται από παράλληλες εκδηλώσεις διεθνούς χαρακτήρα.

Με κριτήριο την προσέλευση μόνο των εμπορικών επισκεπτών, η αύξηση τους στην Philoxenia του 2015 ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ στη Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με την Ηotelia του 2014.

Οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.

Η Philoxenia υποδέχθηκε συνολικά 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένες συναντήσεις με εκθέτες.

Οι hosted buyers προέρχονται από τον χώρο των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και πραγματοποιούν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες.

Η 32η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia μαζί με την Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia πλαισιώνονται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, εργαστηρίων, happenings κτλ.

Τα Philoxenia B2B Workshops, το συνέδριο Branding Destinations by Philoxenia και τα happenings της έκθεσης έχουν ως επίκεντρο την υλοποίηση νέων συνεργασιών και συμφωνιών ανάμεσα στους εκθέτες και στους επισκέπτες.

Στο πεδίο της Hotelia, όπου παρουσιάζονται οι κλάδοι του ξενοδοχείου, της εστίασης και της καφεστίασης, πραγματοποιείται το DPOINT SPACES, όπου αναγνωρισμένοι Έλληνες αρχιτέκτονες παρουσιάζουν ειδικές εγκαταστάσεις ξενοδοχειακού ενδιαφέροντος, το συνέδριο της Hotelia και το πολυγεγονός The Art Of Drinking, όπου κορυφαίοι επαγγελματίες από τους χώρους των ποτών και του καφέ εντυπωσιάζουν με τις τεχνικές τους.

Το εκθεσιακό “δίδυμο” των Philoxenia και Ηotelia συγκεντρώνει τις ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και τους επαγγελματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας και εστίασης.

Στόχος των φετινών Philoxenia και Hotelia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή τoυς.

Οι δύο εκθέσεις προσελκύουν χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες από δεκάδες χώρες και πλαισιώνονται από παράλληλες εκδηλώσεις διεθνούς χαρακτήρα.

Με κριτήριο την προσέλευση μόνο των εμπορικών επισκεπτών, η αύξηση τους στην Philoxenia του 2015 ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ στη Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με την Ηotelia του 2014.

Οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.

Η Philoxenia υποδέχθηκε συνολικά 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένες συναντήσεις με εκθέτες.

Οι hosted buyers προέρχονται από τον χώρο των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και πραγματοποιούν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες.

Η 32η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia μαζί με την Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia πλαισιώνονται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, εργαστηρίων, happenings κτλ.

Τα Philoxenia B2B Workshops, το συνέδριο Branding Destinations by Philoxenia και τα happenings της έκθεσης έχουν ως επίκεντρο την υλοποίηση νέων συνεργασιών και συμφωνιών ανάμεσα στους εκθέτες και στους επισκέπτες.

Στο πεδίο της Hotelia, όπου παρουσιάζονται οι κλάδοι του ξενοδοχείου, της εστίασης και της καφεστίασης, πραγματοποιείται το DPOINT SPACES, όπου αναγνωρισμένοι Έλληνες αρχιτέκτονες παρουσιάζουν ειδικές εγκαταστάσεις ξενοδοχειακού ενδιαφέροντος, το συνέδριο της Hotelia και το πολυγεγονός The Art Of Drinking, όπου κορυφαίοι επαγγελματίες από τους χώρους των ποτών και του καφέ εντυπωσιάζουν με τις τεχνικές τους.

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Ενισχύει τη χρηματοδότηση της έρευνας για τον κορoνοϊό με 120 εκατ. ευρώ
Η Επιτροπή έχει καταρτίσει κατάλογο 11 νέων έργων αξίας 120 εκατ. ευρώ από το «Horizon Europe», το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας (2021-2027),...
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Συστήνει συμμαχίες για τους ημιαγωγούς και τις τεχνολογίες βιομηχανικού cloud
Δύο νέες βιομηχανικές συμμαχίες ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή: τη συμμαχία για τους επεξεργαστές και τις τεχνολογίες ημιαγωγών και την ευρωπαϊκή συμμαχία για τα βιομηχανικά...
CINEA: Έγκριση χρηματοδότησης προγραμμάτων ηλεκτροδότησης και ηλεκτροφόρτισης πλοίων σε Πειραιά και Ηράκλειο
Έργα που στοχεύουν στην εξασφάλιση της συμβατότητας των υποδομών των λιμένων της χώρας για την εισαγωγή της δυνατότητας ηλεκτροδότησης και ηλεκτροφόρτισης των ελλιμενισμένων πλοίων,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Συνεργασία ΕΚΠΑ – YALE για εκπαιδευτικό και ερευνητικό κέντρο για την περιβαλλοντική υγεία
Την ίδρυση ενός εκπαιδευτικού και ερευνητικού κέντρου, σε συνεργασία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Yale των ΗΠΑ, με αντικείμενο τη...
Συνάντηση Σταϊκούρα και Ντόναχιου: Η ελληνική οικονομία άντεξε στην πανδημία
Κοινή διαπίστωση των δύο πλευρών είναι ότι "η ελληνική οικονομία επέδειξε αξιοσημείωτη αντοχή στη δίνη της υγειονομικής κρίσης", δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας...
Κικίλιας: Νέα κίνητρα σε ιατρούς και φαρμακοποιούς για την Εθνική Εκστρατεία Εμβολιασμού
Φαρμακοποιοί και ιατροί θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού για εμβολιασμό στους ενδιαφερόμενους με αποζημίωση 10 ευρώ το ραντεβού, ανέφερε σε δήλωσή του ο υπουργός...