Αρχική BUSINESS Νέα Οι Αμερικανοί εμπιστεύονται περισσότερο Google-Amazon από Τραμπ, Όπρα και Τομ Χανκς

Οι Αμερικανοί εμπιστεύονται περισσότερο Google-Amazon από Τραμπ, Όπρα και Τομ Χανκς

 

Η Amazon και η Google βρίσκονται στην τρίτη και στην τέταρτη θέση, αντίστοιχα, στα πέντε κορυφαία brands που εμπιστεύονται περισσότερο οι Αμερικανοί, με τη πρωτοβάθμια περίθαλψη να κατατάσσεται πρώτη στη λίστα, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο στρατός και οι “ακραίες καιρικές προειδοποιήσεις” βρίσκονται στην πέμπτη θέση της λίστας.

Διασημότητες και άλλα δημόσια πρόσωπα δεν κατατάχθηκαν τόσο ψηλά στη λίστα εμπιστοσύνης, με τον ηθοποιό Τομ Χανκς να κατατάσσεται στην 7η θέση, η Όπρα στην 9η, ο Τραμπ στη 12η και ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Warren Buffett στη 15η.

Η δημοσκόπηση έδειξε επίσης μια διαφορά στις προτιμήσεις γενεών, με το 58% της γενιάς Z και το 54% των Millennials να μην εμπιστεύονται τα brands και την εταιρική Αμερική, σε σύγκριση με το 52% των Baby Boomers.

Αν και η δημοσκόπηση έδειξε ότι η γενιά Z και οι Millennials έχουν στην προτεραιότητα την ιδιωτικότητα και την ισχυρή δεοντολογία στις επιχειρήσεις, η Google βρέθηκε στη πρώτη θέση της εμπιστοσύνης στις προτιμήσεις και των δύο ομάδων – παρά τις πρόσφατες αρνητικές ιστορίες.

Η γενιά X και οι Boomers επίσης συμφωνούν ως προς το νούμερο ένα brand που εμπιστεύονται: Την Ταχυδρομική Υπηρεσία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Μεταξύ όλων των κατηγοριών γενεών που ερωτήθηκαν, το 46% δήλωσε ότι δεν πιστεύουν πως μια μέση μεγάλη εταιρεία έχει κάποιο στόχο πέρα ​​από το κέρδος.

Η έκπληξη: Εκτός από διασημότητες, η Amazon και η Google ξεπέρασαν επίσης τους εκπαιδευτικούς, τις αρχές επιβολής νόμου, τους θρησκευτικούς ηγέτες, τις επιστημονικές μελέτες, τη Wall Street, τα μέσα ενημέρωσης, τις προειδοποιήσεις και τις συμβουλές για την υγεία, καθώς και τις ετικέτες για τη συσκευασία τροφίμων.

Ο μεγάλος αριθμός: 54%. Αυτό είναι το ποσοστό όλων των ερωτηθέντων Αμερικανών που δεν εμπιστεύονται την εταιρική Αμερική.

Βασικό υπόβαθρο: Η αυξανόμενη δυσπιστία στην κυβέρνηση και σε άλλα θεσμικά όργανα έχει τραβήξει την προσοχή τα τελευταία χρόνια. Τον Ιούλιο του 2019, η έκθεση της Pew Research Center διαπίστωσε ότι πάνω από το 80% των ερωτηθέντων της έρευνας ανέφερε ότι η εμπιστοσύνη σε ομοσπονδιακούς αξιωματούχους και θα μπορούσε να βελτιωθεί.

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...