Αρχική BUSINESS Νέα Τα πιο ακριβά... brands στον κόσμο

Τα πιο ακριβά… brands στον κόσμο

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το σήμα της Αpple είναι και τοακριβότερο στην ιστορία στα 128,3 δισ. δολάρια, όταν η χρηματιστηριακή αξία της ως εταιρείας φθάνει τα 647,3 δισ. δολάρια, έναντι 208,5 δισ. δολαρίων της Samsung και 329,7 δισ. δολαρίων της Google. Στη δε κατάταξη των πιο ισχυρών εμπορικών σημάτων στον κόσμοτην πρώτη θέση καταλαμβάνει η Lego, ακολουθεί η PWC (PricewaterhouseCoopers) και μετά η Red Bull.

 

Το 2014 στην πρώτη θέση του ισχυρότερου εμπορικού σήματος συναντούσαμε εκείνο της ιταλικής Ferrari με τα πανάκριβα αυτοκίνητα και τα αγωνιστικά οχήματα. Φέτος το brand της Ferrari παρέμεινε στη δεκάδα, αλλά υποχώρησε στην ένατη θέση. Αρκετά χρόνια τώρα δεν έχει κερδίσει τίτλο στους αγώνες της Formula 1 και η αποχώρηση από το πηδάλιο του Λούκα ντι Μοντετζέμολο δημιουργεί αβεβαιότητα για το μέλλον της.

 

Σύμφωνα με την Brand Finance, η οποία διεξάγει σε ετήσια βάση την έρευνα, η επιλογή των εμπορικών σημάτων με κριτήριο την ισχύ τους βασίζεται σε αρκετούς παράγοντες όπως: είναι η αναγνωρισιμότητά τους, η εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού μαζί τους, η αφοσίωσή του σε αυτά, η προβολή και προώθησή τους, η ικανοποίηση των εργαζομένων στην αντίστοιχη εταιρεία και η φήμη της. Αναφορικά τώρα με τα εμπορικά σήματα, τα οποία εμφανίζουν και την ταχύτερη ανάπτυξη, τις πρώτες θέσεις καταλαμβάνουν τα κοινωνικά δίκτυα Twitter, Baidu και Facebook, ενώ ακολουθεί η αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού Chipotle και η εταιρεία περίθαλψης Humana.

Υπενθυμίζεται ότι το Twitter είδε την αξία του ως εμπορικό σήμα να τριπλασιάζεται μέσα στον τελευταίο χρόνο. Συγκεκριμένα, από 1,5 δισ. δολάρια στις αρχές του 2014, ανήλθε σήμερα στα 4,4 δισ. δολάρια. Ανάλογη είναι η ενίσχυση και των brand των δικτύων Baidu και Facebook κατά 161% και 146% αντίστοιχα. Φαίνεται πως τα τρία κοινωνικά δίκτυα διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τη μετάβαση της διαφήμισης από Η/Υ σε κινητές συσκευές.

 

Το εμπορικό σήμα της Lego, της πασίγνωστης εταιρείας παιχνιδιών με τα ομώνυμα τουβλάκια, είχε άριστες επιδόσεις στους επιμέρους δείκτες της Brand Finance, που χρησιμοποιούνται για να γίνει η τελική αξιολόγηση. Για τον λόγο αυτό αποτελεί το ισχυρότερο εμπορικό σήμα, όχι όμως και το ακριβότερο. Τα τουβλάκια της Lego αποτελούν μοναδικά παιχνίδια για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών. Σε έναν κόσμο που έχει κορεστεί από την τεχνολογία, οι γονείς επιλέγουν την επιστροφή στις ρίζες.

Παρακινούν τα παιδιά να γίνουν δημιουργικά και επινοητικά, συναρμολογώντας και αποσυναρμολογώντας πάμπολλα τουβλάκια, ενώ έχουν και μία αίσθηση νοσταλγίας για τους γονείς τους. Οπως επισημαίνει η Brand Finance, η Lego εντόπισε αυτό το κοινό στοιχείο που δένει δυο γενιές και το κεφαλαιοποίησε, μεταφράζοντάς το σε εμπορική επιτυχία. Η επιτυχία αυτή αποτυπώθηκε στην περυσινή ταινία The Lego Movie, η οποία συνέβαλε στο να εκτιναχθεί το εμπορικό σήμα στην πρώτη θέση ισχύος. Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 66 χρόνια στη Δανία από τον Ολε Κιρκ Κρίστιανσεν.

 

Πηγή: http://www.techpress.gr/index.php/archives/75127

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...