Την ίδια ώρα η έννοια του άρτου αποκτά νέα διάσταση εμπορικά, ενώ σε ό,τι αφορά την αγορά καυσίμων μεταβάλλεται άρδην το τοπίο. Ενδιαφέρουσα είναι και η πρόβλεψη για την Ηλεκτρονική Υπηρεσία Μίας Στάσης (e-ΥΜΣ), σύμφωνα με την οποία η σύσταση εταιρείας που υπάγεται στο πεδίο εφαρμογής του ν/σ πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, με τη χρήση εξειδικευμένης ψηφιακής πλατφόρμας μέσω του διαδικτυακού τόπου του Γενικού Εμπορικού Μητρώου.
Η Ηλεκτρονική Υπηρεσία Μίας Στάσης αφορά μόνο τις περιπτώσεις των προσωπικών εταιρειών και των ΙΚΕ, καθώς και των Α.Ε. και ΕΠΕ οι οποίες χρησιμοποιούν το πρότυπο καταστατικό που προβλέπεται στο ν/σ και επομένως απαλλάσσονται από την υποχρέωση κατάρτισης συμβολαιογραφικού εγγράφου.
Ειδικότερα αποσαφηνίζεται στον νόμο η έννοια των προσφορών με ρητή παραπομπή στον ορισμό του κώδικα δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες, ενώ εισάγεται υποχρέωση σαφούς αναγραφής της αρχικής και της νέας μειωμένης τιμής των προϊόντων που διατίθενται σε προσφορά, με αναφορά στην κατάλληλη μονάδα μέτρησης ανά προϊόν. Κατά συνέπεια ενισχύεται η διαφάνεια και η ποιότητα της πληροφόρησης του καταναλωτή, ενώ με τη διατήρηση του περιορισμού του ποσοστού (50%) των ειδών που πρέπει να διατίθενται σε προσφορά λαμβάνονται υπ’ όψιν οι δυνατότητες και οι ανάγκες μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων, ώστε να διασφαλίζεται ο υγιής ανταγωνισμός με μεγαλύτερες επιχειρήσεις.
Καθιερώνεται, εξάλλου, η δυνατότητα κάθε αντιπεριφερειάρχη, μετά από γνώμη των δήμων, των εμπορικών και επαγγελματικών οργανώσεων της οικείας Περιφερειακής Ενότητας, να ορίζει μία περίοδο προσφορών ανά δύο έτη, με μέγιστη χρονική διάρκεια ένα μήνα, κατά την οποία επιτρέπεται η προσφορά του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα.
Με αυτή τη ρύθμιση ενισχύεται η ευελιξία των εμπορικών επιχειρήσεων αναφορικά με τη διάθεση περισσότερων ειδών σε προσφορά, ενώ λαμβάνονται περισσότερο υπ’ όψιν οι ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.