Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Papaki: Εκτόξευση έως 129% σε κατοχυρώσεις domain για e-shop

Papaki: Εκτόξευση έως 129% σε κατοχυρώσεις domain για e-shop

Σύμφωνα με στοιχεία του Papaki φαίνεται πως οι ελληνικές επιχειρήσεις στρέφονται στη ineΣύμφωνα με τα στοιχεία του Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names στο τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop (αύξηση +93.6%) και το .store (αύξηση +129%). Φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν ότι πολλές επιχειρήσεις που μέχρι τώρα διέθεταν μόνο φυσική παρουσία ή μία απλή ιστοσελίδα, αναζήτησαν λύσεις – εν μέσω πανδημίας – με στόχο και τη δημιουργία e-shop, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία τους.

Πώς ένα e-shop θωρακίζει μία επιχείρηση;

Η πανδημία του Covid-19 δεν επηρέασε όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο. Αυτές που διέθεταν ή δημιούργησαν e-shop φαίνεται πως ευνοήθηκαν, λόγω της αυξημένης κίνησης στο e-commerce, μία καταναλωτική συνήθεια που φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει.

Επιπλέον, τα καταστήματα που διαθέτουν ένα εύχρηστο και λειτουργικό e-shop αυτομάτως αποκτούν μία σειρά πλεονεκτημάτων έναντι του ανταγωνισμού. Το κυριότερο είναι πως πλέον υπάρχουν δύο κανάλια πώλησης (φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα), που σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνητικά περισσότερους πελάτες.

Επομένως, η δημιουργία ενός αξιόπιστου και λειτουργικού e-shop, θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις του εμπορίου, ώστε να είναι θωρακισμένες για ενδεχόμενη επιστροφή σε lockdown αλλά και να δώσει ώθηση στην κάλυψη των ζημιών που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπαδουράκης, Head of Customer Service Quality του Papaki: «Υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα και ενδιαφέρον στα κανάλια επικοινωνίας μας σχετικά με το πώς να ξεκινήσει κάποιος την online παρουσία του και ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και στο κομμάτι του e-learning, στο πώς στήνεται μια αντίστοιχη πλατφόρμα, τι χρειάζεται κλπ.»

Πώς ξεκινάει κάποιος την online παρουσία του;

Μία επιχείρηση χωρίς online παρουσία είναι πιθανό να αντιμετωπίσει δυσκολίες στο να παραμείνει κερδοφόρα και ανταγωνιστική, σε αυτό το διαρκώς μεταβαλλόμενο πεδίο της αγοράς. Υπάρχουν πλέον εύχρηστα και προσιτά εργαλεία -όπως το Website Builder και το WooCommerce του Papaki- με τα οποία μπορεί κάποια μικρομεσαία επιχείρηση να μεταβεί στην ψηφιακή εποχή εύκολα. Όσον αφορά τα βήματα για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ή το ξεκίνημα της online παρουσίας, το Papaki έχει θέσει σε λειτουργία την υπηρεσία συμβουλευτικής υποστήριξης “Βγες Online” στο πλαίσιο της οποίας, μέσω τηλεφώνου και εντελώς δωρεάν, ειδικοί καθοδηγούν και απαντούν σε ερωτήσεις για την ψηφιακή μετάβαση μιας επιχείρησης.

9 χρόνια ka-business.gr… και συνεχίζουμε!
11 Απριλίου 2011 στις 16:00 το βγήκε στον διαδυκτιακό αέρα. 9 χρόνια κάνουμε focus στις καλές ειδήσεις Προβάλουμε την άλλη ΕΛΛΑΔΑ  αυτή της...

Το ka-business.gr προτείνει

H Επιτροπή Πισσαρίδη αναλαμβάνει ρόλο στη διαχείριση του ευρωπαϊκού πακέτου των 32 δισ.
Στην Αθήνα υπάρχει διάχυτη αισιοδοξία, καθώς τα 32 δισ. ευρώ του ευρωπαϊκού πακέτου από το σχέδιο της Κομισιόν εκτιμάται ότι θα έχουν πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα...
Πώς ωφελείται η Ελλάδα από το πακέτο 500δισ της ΕΚΤ
Όπως σημειώνει το Bloomberg: Μεγάλες προσδοκίες τρέφουν οι αγορές, ενόψει της συνεδρίασης, την Πέμπτη, του διοικητικού συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, όπου αναμένεται να...
Όλες οι επιχειρήσεις που ανοίγουν τη Δευτέρα 1 Ιουνίου
Τις κατηγορίες επιχειρήσεων και επαγγελματικών δραστηριοτήτων που ανοίγουν και πάλι από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου ανακοίνωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης. Παράλληλα στην ίδια ανακοίνωση διευκρινίζεται πως...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ομιλία της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως για την “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”
Ομιλία της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Επιτρέψτε μου τέσσερα εισαγωγικά σχόλια πριν μπω στην ουσία των ρυθμίσεων: ...
Το Εποπτικό Συμβούλιο της Lufthansa εγκρίνει το πακέτο διάσωσης της εταιρείας
Ο Karl-Ludwig Kley, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της Deutsche Lufthansa AG, σχολίασει: "Ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση. Μετά από εντατικές συζητήσεις, καταλήξαμε σε συμφωνία...
Τράπεζας Πειραιώς: Οικονομικά Αποτελέσματα 1ου 3μήνου
Όπως δήλωσε ο Χρήστος Μεγάλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Τρ. Πειραιώς «Τους τελευταίους τρεις μήνες, βιώσαμε πρωτοφανείς εξελίξεις σε παγκόσμια κλίμακα ως αποτέλεσμα της πανδημίας