Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Δημοφιλέστερο το Youtube από ότι το Facebook στην Ελλάδα

Δημοφιλέστερο το Youtube από ότι το Facebook στην Ελλάδα

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας  έδειξαν ότι το 93% των ερωτηθέντων έχει χρησιμοποιήσει το YouTube,  ενώ το αντίστοιχο ποσοστό του Facebook είναι στο 82%.

 Η διαφορά αυτή ίσως να οφείλεται στο γεγονός ότι στο  YouTube έχεις την δυνατότητα να  δεις ένα video χωρίς να χρειαστεί να δώσεις προσωπικά σου δεδομένα, κάτι που δεν συμβαίνει στο Facebook.

 H τρίτη θέση για πολλούς αποτελεί έκπληξη καθώς  βρίσκεται το  LinkedIn, το οποίο κατατάσσεται στα  «επαγγελματικά»  social media με ποσοστό 61%.

 Το Twitter  είναι μόλις στην 6η θέση με ποσοστό 46%,  καθώς προηγούνται οι  ιστοσελίδες  με reviews (58%) και τα blogs (49%).

 Σχετικά με τα υπόλοιπα μέσα,  μόλις το  23% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποιεί το  Instagram, το 16% το Google+, ενώ το Foursquare και Pinterest είναι στο 15%.

 Η έρευνα διεξήχθη κατά το διάστημα Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2013 και συμμετείχαν σε αυτήν 1250 χρήστες του Διαδικτύου.

 

Όπως  αναφέρει η έρευνα  το 77%   κάνει συχνή χρήση του YouTube, προκειμένου να ακούσει μουσική,  ενώ το  27% ψάχνει για video με γεγονότα της επικαιρότητας. Μόλις το 7% παρακολουθεί τις διαφημίσεις και μόνο το 4% κάνει σχόλια.

 

Όσον αφορά το Facebook, επιβεβαιώνεται ότι η χρήση είναι κυρίως παθητική, διότι το 54%  παρακολουθεί απλώς  τα posts των φίλων του και το 60% κάνει like, ενώ μόνο το 7% ανεβάζει φωτογραφίες και ενημερώνει συχνά το προφίλ του.

 Μια  υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που δεν έχει κερδίσει ακόμα τα φώτα της δημοσιότητας,  είναι όμως ιδιαίτερα δημοφιλής είναι το LinkedIn, το οποίο πλησιάζει τους 700.000 χρήστες στην Ελλάδα από 511.000 που είχε το 2012.

 Η έρευνα του ELTRUN έδειξε ότι το 58% των χρηστών του LinkedIn το χρησιμοποιεί αρκετά συχνά. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα  μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείται για εξεύρεση εργασίας.

 Τέλος στο  Twitter  μόνο το 34% κάνει tweets, παρόλο που το 53% των ερωτηθέντων το χρησιμοποιεί αρκετά συχνά,  ενώ το 50% απλώς παρακολουθεί χωρίς να κάνει καμία  απολύτως ενέργεια.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...
Νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit: πράσινο φως για την επιτάχυνση της ανάπτυξης
Η «νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit» αποσκοπεί στη μείωση του κόστους ανάπτυξης υπερταχέων δικτύων. Η νομοθεσία, η οποία έχει ήδη συμφωνηθεί με το Συμβούλιο και...
Δικαίωμα στην επισκευή: νέοι κανόνες για πιο εύκολες και οικονομικές επισκευές
Οι νέοι κανόνες ενισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, ελαττώνουν τα σκουπίδια και ενισχύουν τον κλάδο των επισκευών, κάνοντάς τες ευκολότερες και πιο συμφέρουσες. Την Τρίτη...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Φωτογραφία : “Πάσχα στο Άγιον Όρος”
Η Αγιορειτική Εστία συμμετέχει στις εκδηλώσεις της «Λατρευτικής Εβδομάδας» του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την διοργάνωση της ομαδικής έκθεσης φωτογραφίας και ιερών κειμηλίων με τίτλο:...
ΜΕΒΓΑΛ: Αγάπης Έργα για την κοινωνία
Για περισσότερα από 74 χρόνια η ΜΕΒΓΑΛ φροντίζει να φέρει στο τραπέζι μας προϊόντα που είναι απαραίτητα για μία ισορροπημένη διατροφή και ενισχύουν την...
Coffee Island: Προχωρά σε σημαντική δωρεά για την εκπαίδευση των νέων νευροχειρουργών
Η ομάδα της Coffee Island, συνεχίζει, με αφοσίωση, να νοιάζεται για όλα αυτά που κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Ως αρωγός διαφόρων πρωτοβουλιών που ενισχύουν την...