Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Έρχονται τα... ιπτάμενα αυτοκίνητα

Έρχονται τα… ιπτάμενα αυτοκίνητα

 

Όμως όποιος το θέλει, θα πρέπει να καταβάλει 1,2 έως 1,5 εκατομμύρια ευρώ, όπως αποκάλυψε η ομώνυμη κατασκευάστρια εταιρεία με έδρα τη Σλοβακία.

Τα πρώτα αυτοκινητο-πλάνα αναμένεται να παραδοθούν στους πελάτες εντός του 2020.

Η εταιρεία – μία από τις πολλές που ετοιμάζουν παρεμφερή υβριδικά μέσα μετακίνησης- σχεδιάζει να παράγει σε πρώτη φάση έως 500 τέτοια ιπτάμενα οχήματα, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

Το διθέσιο AeroMobil, που έχει σχήμα σταγόνας και υβριδικό κινητήρα, διαθέτει τόσο τέσσερις ρόδες όσο και δύο φτερά αεροπλάνου, τα οποία διπλώνουν, όπως ενός εντόμου, στα πλευρά του οχήματος μέσα σε τρία μόνο λεπτά. Έτσι, μετατρέπεται γρήγορα από αεροπλάνο σε αυτοκίνητο και αντίστροφα.

Η ακτίνα δράσης του στο δρόμο φθάνει τα 100 χιλιόμετρα και στον αέρα τα 750 χιλιόμετρα, ενώ η ταχύτητά του στο δρόμο αγγίζει επίσης τα 100 χιλιόμετρα.

Όμως υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις για να είναι κανείς ιδιοκτήτης ενός τέτοιου μέσου. Θα πρέπει να το απογειώνει από κάποιο αεροδρόμιο ή άλλο μέρος με αεροδιάδρομο (και όχι από το δρόμο έξω από το σπίτι του, κάτι που είναι παράνομο), ενώ θα πρέπει προφανώς να διαθέτει τόσο άδεια οδηγού όσο και πιλότου. Ακόμη, το αυτοκινητο-πλάνο θα υπόκειται στους κανονισμούς που διέπουν τόσο τα αυτοκίνητα όσο και τα αεροπλάνα (και σίγουρα θα αποτελεί ιδανικό τεκμήριο εισοδήματος για τους εφοριακούς…).

Για να κυκλοφορήσουν τέτοια οχήματα, θα πρέπει να διασκεδασθούν οι φόβοι των δημοσίων αρχών και της κοινής γνώμης για τα θέματα ασφάλειας. Οι κυβερνήσεις, που ήδη πρέπει να ρυθμίσουν τη χρήση και λειτουργία των μη επανδρωμένων ιπτάμενων οχημάτων (drones) και των αυτόνομων οχημάτων χωρίς οδηγό, τώρα θα έχουν ένα πρόσθετο πονοκέφαλο: τα αυτοκινητο-πλάνα.

Ένα βασικό πρόβλημα είναι πώς θα είναι δυνατό να ελεγχθεί η ταυτόχρονη εναέρια κυκλοφορία εκατοντάδων τέτοιων αυτοκινητο-πλάνων πάνω από τις πόλεις. Όμως οι αναλυτές προβλέπουν ότι, σε πρώτη φάση, μέσα μεταφοράς όπως το AeroMobil θα χρησιμοποιούν για λόγους αναψυχής (και επίδειξης) μόνο άνθρωποι με υψηλό εισόδημα και κάποια μεγάλη έκταση γης εκτός πόλης. Μια μαζική αγορά για τον μέσο καταναλωτή θα αργήσει να υπάρξει – αν υπάρξει ποτέ, όπως γράφει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

ΕΕ: Τέσσερις νέες προκηρύξεις στηρίζουν τα μέσα ενημέρωσης με συνολικά 12 εκατ. ευρώ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τέσσερις νέες προσκλήσεις υποβολής προτάσεων για την προαγωγή μιας δημόσιας σφαίρας ζωντανής και πολύμορφης και την ενίσχυση της πρόσβαση των...
Embneusys: Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT) στην υπηρεσία των κατασκευαστικών
Καινοτόμα συστήματα που αξιοποιούν την τεχνολογία του Διαδικτύου των Πραγμάτων (ΙοΤ), ειδικά σχεδιασμένα για τον κατασκευαστικό κλάδο, δημιουργεί η εταιρεία Embneusys (πρώην Embiots). H
ΕΕ: Νέες κατευθυντήριες γραμμές για τη θωράκιση μελλοντικών έργων υποδομής έναντι της κλιματικής αλλαγής
Νέες τεχνικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τη θωράκιση των έργων υποδομής έναντι της κλιματικής αλλαγής για την περίοδο 2021-2027 δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΙΣΑ: Οδηγίες για την προστασία από τις πυρκαγιές
Μεγάλη προσοχή απαιτείται από τους πολίτες και ειδικά σε όσους ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, για την προστασία τους από το νέφος της...
Δασικές πυρκαγιές: Η ΕΕ ενεργοποιεί τον Μηχανισμό Πολιτικής Προστασίας
Καθώς δασικές πυρκαγιές συνεχίζουν να μαίνονται σε πολλές περιοχές της Μεσογείου και των Δυτικών Βαλκανίων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κινητοποιεί άμεσα στήριξη για να βοηθήσει...
ΕΒΕΘ: Απειλείται η βιωσιμότητα των βυρσοδεψείων στη ΒΙΠΕΘ Σίνδου
Τον κώδωνα του κινδύνου για τη βιωσιμότητα των βυρσοδεψικών επιχειρήσεων που είναι εγκατεστημένες στο Ο.Τ. 52 της ΒΙΠΕΘ Σίνδου, κρούει το Εμπορικό και Βιομηχανικό...