Αρχική BUSINESS Τεχνολογία «Έξυπνο» ποτήρι που συλλέγει πληροφορίες για τον καταναλωτή

«Έξυπνο» ποτήρι που συλλέγει πληροφορίες για τον καταναλωτή

 

Ο χρήστης του «έξυπνου» ποτηριού πίνει από αυτό, και παράλληλα το μικροτσίπ που βρίσκεται στη βάση του συνδέεται με εφαρμοφή smartphone και στέλνει τα δεδομένα στις ενδιαφερόμενες εταιρείες, με τον καταναλωτή να κερδίζει προσφορές κ.α.

Όπως τονίζει ο Ομέρ Αγκίβ, διευθύνων σύμβουλος της Weissbeerger και μέλος του συμβουλίου της Glassify, «ο καταναλωτής παραγγέλνει την κανονική του μπύρα, απλά του έρχεται σε ένα έξυπνο ποτήρι, έχει ακόμα και το ίδιο σχήμα, αλλά μόλις το βάλει δίπλα στο smartphone του, λαμβάνει χώρα η μαγεία, επειδή αυτόματα εντοπίζεται το έξυπνο ποτήρι και μετά όλα τα δεδομένα μεταδίδονται στο cloud. Ξέρουμε ποιος είναι, ποια είναι η λικία του, ποιο είναι το όνομά του, αν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζει αυτή τη μάρκα, ποιο είναι το ιστορικό κατανάλωσής του, και μετά η εταιρεία μπορεί να αλληλεπιδράσει μαζί του σε πραγματικό χρόνο».

Σύμφωνα με τη Glassify, είναι δυνατή η παραγωγή ποτηριών υψηλής τεχνολογίας σχεδόν στην ίδια τιμή με τα κανονικά. Και αν οι πελάτες δέχονται να αποκαλύψουν την ηλικία, το φύλο και τις προτιμήσεις τους με αντάλλαγμα μία μπύρα κερασμένη, αυτό θα έδινε πολύ χρήσιμα δεδομένα στις εταιρείες.

«Σε αυτή την περίπτωση κερδίζουν όλοι. Ο καταναλωτής παίρνει το υλικό και τα promotions που τον ενδιαφέρουν, και την ίδια στιγμή η ζυθοποιΐα και το μπαρ μπορούν να “στοχεύσουν” πελάτες βάσει των προτιμήσεών τους, κάτι που τους προσελκύει ακόμα περισσότερο στο μπαρ» λέει ο Μπεν Μπάιρον, διευθύνων σύμβουλος της Glassift.

Η εταιρεία φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση στα ποτήρια σε όλο τον κόσμο, φέρνοντας ένα μέλλον όπου τα «έξυπνα» αυτά ποτήρια θα είναι τόσο κοινά όσο σήμερα τα smartphones. Η πρώτη «φουρνιά» αναμένεται να βγει στις αγορές της βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ο οίκος Dior και η καλλιτεχνική διευθύντρια Maria Grazia Chiuri επέλεξαν τη Αθήνα για να παρουσιάσουν την Cruise 2022
Σε λίγη ώρα η εκδήλωση μόδας του Οίκου υψηλής ραπτικής Dior στο Καλλιμάρμαρο. Στις 21:30 οι προβολείς του Παναθηναϊκού Σταδίου θα ανάψουν και το...
Θετική εξέλιξη είχε η συνεδρίαση του Eurogroup για την Ελλάδα: Εκταμίευση 748 εκατ. ευρώ
Πέρα από την έγκριση της εκταμίευσης των 748 εκατ. ευρώ, οι Θεσμοί άναψαν «πράσινο φως» στην ελληνική εισήγηση για μόνιμη μείωση του ΦΠΑ σε...
Αισιόδοξη επανεκκίνηση πολιτισμού με το «Φεστιβάλ Επταπυργίου 2021»
Από 5-29 Ιουλίου 2021, 6 παραγωγές, 10 παραστάσεις, 300 καλλιτέχνες και 45 τεχνικοί. «Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επανεκκίνησης του πολιτισμού....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ο οίκος Dior και η καλλιτεχνική διευθύντρια Maria Grazia Chiuri επέλεξαν τη Αθήνα για να παρουσιάσουν την Cruise 2022
Σε λίγη ώρα η εκδήλωση μόδας του Οίκου υψηλής ραπτικής Dior στο Καλλιμάρμαρο. Στις 21:30 οι προβολείς του Παναθηναϊκού Σταδίου θα ανάψουν και το...
Ποιοι κλάδοι έχουν τις περισσότερες νεοφυείς επιχειρήσεις
Οι βιοεπιστήμες κατέχουν τα πρωτεία μεταξύ των τομέων δραστηριότητας του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Elevate Greece που παρουσίασε σε εκδήλωση...
Θετική εξέλιξη είχε η συνεδρίαση του Eurogroup για την Ελλάδα: Εκταμίευση 748 εκατ. ευρώ
Πέρα από την έγκριση της εκταμίευσης των 748 εκατ. ευρώ, οι Θεσμοί άναψαν «πράσινο φως» στην ελληνική εισήγηση για μόνιμη μείωση του ΦΠΑ σε...