Αρχική BUSINESS Τεχνολογία «Έξυπνο» ποτήρι που συλλέγει πληροφορίες για τον καταναλωτή

«Έξυπνο» ποτήρι που συλλέγει πληροφορίες για τον καταναλωτή

 

Ο χρήστης του «έξυπνου» ποτηριού πίνει από αυτό, και παράλληλα το μικροτσίπ που βρίσκεται στη βάση του συνδέεται με εφαρμοφή smartphone και στέλνει τα δεδομένα στις ενδιαφερόμενες εταιρείες, με τον καταναλωτή να κερδίζει προσφορές κ.α.

Όπως τονίζει ο Ομέρ Αγκίβ, διευθύνων σύμβουλος της Weissbeerger και μέλος του συμβουλίου της Glassify, «ο καταναλωτής παραγγέλνει την κανονική του μπύρα, απλά του έρχεται σε ένα έξυπνο ποτήρι, έχει ακόμα και το ίδιο σχήμα, αλλά μόλις το βάλει δίπλα στο smartphone του, λαμβάνει χώρα η μαγεία, επειδή αυτόματα εντοπίζεται το έξυπνο ποτήρι και μετά όλα τα δεδομένα μεταδίδονται στο cloud. Ξέρουμε ποιος είναι, ποια είναι η λικία του, ποιο είναι το όνομά του, αν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζει αυτή τη μάρκα, ποιο είναι το ιστορικό κατανάλωσής του, και μετά η εταιρεία μπορεί να αλληλεπιδράσει μαζί του σε πραγματικό χρόνο».

Σύμφωνα με τη Glassify, είναι δυνατή η παραγωγή ποτηριών υψηλής τεχνολογίας σχεδόν στην ίδια τιμή με τα κανονικά. Και αν οι πελάτες δέχονται να αποκαλύψουν την ηλικία, το φύλο και τις προτιμήσεις τους με αντάλλαγμα μία μπύρα κερασμένη, αυτό θα έδινε πολύ χρήσιμα δεδομένα στις εταιρείες.

«Σε αυτή την περίπτωση κερδίζουν όλοι. Ο καταναλωτής παίρνει το υλικό και τα promotions που τον ενδιαφέρουν, και την ίδια στιγμή η ζυθοποιΐα και το μπαρ μπορούν να “στοχεύσουν” πελάτες βάσει των προτιμήσεών τους, κάτι που τους προσελκύει ακόμα περισσότερο στο μπαρ» λέει ο Μπεν Μπάιρον, διευθύνων σύμβουλος της Glassift.

Η εταιρεία φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση στα ποτήρια σε όλο τον κόσμο, φέρνοντας ένα μέλλον όπου τα «έξυπνα» αυτά ποτήρια θα είναι τόσο κοινά όσο σήμερα τα smartphones. Η πρώτη «φουρνιά» αναμένεται να βγει στις αγορές της βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...