Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Η ΕΕ προστατεύει τους «καταναλωτές» των social media

Η ΕΕ προστατεύει τους «καταναλωτές» των social media

 

Οι εταιρείες πρότειναν μερικούς τρόπους επίλυσης των θεμάτων και τους συζήτησαν με τις αρχές, είπε η πηγή, προσθέτοντας ότι η συνάντηση ήταν εποικοδομητική. Η πηγή μίλησε ανώνυμα γιατί δεν έχει εξουσιοδοτηθεί να μιλήσει στα ΜΜΕ.

Οι αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας έχουν αντιμετωπίσει στενή επιτήρηση στην Ευρώπη για τον τρόπο με τον οποίο δρουν, από την ιδιωτικότητα έως το πόσο γρήγορα αφαιρούν παράνομο περιεχόμενο ή εκφράσεις μίσους.

Οι αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έστειλαν επιστολές στις εταιρείες τον Δεκέμβριο ανακοινώνοντας ότι μερικοί από τους όρους παροχής υπηρεσιών τους παραβιάζουν νόμους της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών και ότι χρειάζεται να κάνουν περισσότερα για να αντιμετωπίσουν απάτες και κομπίνεςστους ιστότοπούς τους.

Σύμφωνα με επιστολές που είδε το πρακτορείο Reuters, μερικοί από τους όρους αυτούς περιλαμβάνουν την απαίτηση να καταφύγουν οι εναγόμενοι χρήστες σε δικαστήρια στην Καλιφόρνια, όπου εδρεύουν οι εταιρείες, αντί για τις χώρες στις οποίες κατοικούν οι χρήστες.

Μεταξύ άλλων θεμάτων περιλαμβάνονται η μη ξεκάθαρη σηματοδότηση διαφημιστικού περιεχομένου, η απαίτηση να αίρουν οι καταναλωτές υποχρεωτικά δικαιώματα όπως το δικαίωμα να ακυρώσουν ένα συμβόλαιο, και η υπερβολική εξουσία των εταιρειών να αποφανθούν για την καταλληλότητα του περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες, σύμφωνα με τις επιστολές.

Στην περίπτωση της Google, παραρτήματος της Alphabet, οι ανησυχίες των αρχών εστιάστηκαν στο κοινωνικό δίκτυο Google+. Οι αρχές υποστηρίζονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) και μπορούν να επιβάλλουν ποινές αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους. Πρότειναν επίσης να δημιουργηθεί ένα βασικό κανάλι επικοινωνίας για να ενημερώνονται οι εταιρείες για περιεχόμενο που θεωρείται παράνομο και για τη δράση που πρέπει να αναλάβουν, σύμφωνα με τις επιστολές.

 

Πηγή lifo.gr

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...