Huawei Oppo και Vivo ήταν τα τρία κινεζικά brands, που βρέθηκαν στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα, της λίστας των κατασκευαστών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις smartphones παγκοσμίως. Τις δύο πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης διατήρησαν οι leader του κλάδου, Samsung και Apple.
Όπως σχολιάζει σε έκθεσή της η Counterpoint, οι τρεις Κινέζοι κατασκευαστές κατάφεραν – από κοινού – για πρώτη φορά να συγκεντρώσουν περίπου το 1/5 της παγκόσμιας αγοράς smartphones. Μάλιστα, σε μια χρονική περίοδο που οι πωλήσεις “έξυπνων” κινητών, διεθνώς, ενισχύθηκαν οριακά μόνο, τα έσοδα των τριών κατασκευαστών αυξήθηκαν, το εξεταζόμενο διάστημα, κατά 84%, 152% και 66%, αντίστοιχα, σε ετήσια βάση. Όπως αναφέρει η Counterpoint οι τρεις επιχειρήσεις κατάφεραν ισχυρή ανάπτυξη επί κινεζικού εδάφους, “χτίζοντας”, παράλληλα, μερίδια και στη διεθνή αγορά. “Οι επιδόσεις των Oppo και Vivo εξέπληξαν τους πάντες στον κλάδο, αν και είναι το αποτέλεσμα χρόνων επένδυσης στην οικοδόμηση ισχυρών offline καναλιών διανομής, επιθετικού μάρκετινγκ και προσφορών” σημειώνουν οι αναλυτές της εταιρείας.
Στο μεταξύ, η πλειοψηφία των κατασκευαστών, όπως σχολιάζει σε δικό της report η IDC, έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της μια σειρά από συσκευές – πέραν από την προϊοντική της “ναυαρχίδα”, οι οποίες διατίθενται σε πιο προσιτές τιμές, γεγονός που ενθαρρύνει την αναβάθμιση σε πιο συχνή βάση. “Κινεζικές μάρκες, όπως η Huawei, η OPPO, η Vivo και η Xiaomi έχουν εφαρμόσει με επιτυχία αυτή στρατηγική” σημειώνει η IDC.