Αρχική BUSINESS Τεχνολογία Πόσο συχνά επισκέπτονται οι Έλληνες τα... online supermarket;

Πόσο συχνά επισκέπτονται οι Έλληνες τα… online supermarket;

Αυτό σχετίζεται με την πλούσια σε εμπειρίες αγορά προϊόντων στο περιβάλλον των φυσικών καταστημάτων σούπερ-μάρκετ, στη δυσκολία επιλογής (π.χ. φρέσκα προϊόντα), αλλά και στο υψηλό κόστος στην παράδοση των προϊόντων που παραγγέλνονται online. Ωστόσο, τα ποσοστά των διαδικτυακών αγορών αυτού του είδους αναμένεται να αυξηθούν, κυρίως των αναβαθμισμένων νέων online υπηρεσιών των μεγάλων σούπερ-μάρκετ, αλλά και η δυναμική εμφάνιση ψηφιακών supermarket.

Τις προκλήσεις των online πωλήσεων ειδών supermarket  για το οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα περιγράφει η έρευνα “Αγορές από τα online supermarket και εναλλακτικοί τρόποι παράδοσης προϊόντων” του Εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Οι προσφορές, σύμφωνα με την έρευνα, λειτουργούν ενισχυτικά ως προς τις online πωλήσεις. Πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως κάνουν την παραγγελία τους ηλεκτρονικά, ώστε να εκμεταλλευτούν συγκεκριμένες προσφορές.

Αυτό σχετίζεται με την καταγεγραμμένη τάση εδώ και 4-5 χρόνια, που 8 στους 10 Έλληνες καταναλωτές κυνηγούν τις προσφορές στις φυσικές αγορές στα supermarket, ενώ 6 στους 10 δηλώνουν ότι είναι ο κύριος λόγος να επιλέξουν φυσικό κατάστημα. Το 37% δήλωσε πως έχει παραγγείλει ηλεκτρονικά, για να καλύψει τις ανάγκες για μια συγκεκριμένη περίσταση, που σχετίζεται με τις αγορές συγκεκριμένου σκοπού (shopping mission), μια τάση λόγω οικονομικής κρίσης που αφορά το de-stocking τρόφιμα για το σπίτι.

Το ίδιο ποσοστό δήλωσε πως χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό supermarket για τις εβδομαδιαίες αγορές του, που πριν λίγα χρόνια ήταν η κύρια αιτία επίσκεψης στα σούπερ-μάρκετ.

 

Το ka-business.gr προτείνει

Το ka-business.gr συμμετέχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση του δημοσιογραφικού κλάδου
Η ΕΣΗΕΜ-Θ σε συντονισμό με την ΠΟΕΣΥ και όλες τις Ενώσεις Συντακτών συμμετέχει στην απεργιακή κινητοποίηση του δημοσιογραφικού κλάδου από τις 5 το πρωί της...
ΒΕΘ προς Σκρέκα: Στηρίξτε τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα
Την ανάγκη λήψης μέτρων στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων καθώς και  ενίσχυσης των βιοτεχνικών επιμελητηρίων μέσα από μια σειρά προτάσεων επισήμαναν στον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα...
ΑΠΘ: Η Φοιτητική Ομάδα «SeaCare» κατέλαβε τη θέση μεταξύ των πέντε κορυφαίων σε Παγκόσμιο Τελικό Διαγωνισμό Καινοτομίας
Μία καινοτόμα ιδέα της φοιτητικής Ομάδας του ΑΠΘ «SeaCare» αναδείχθηκε, σε παγκόσμιο επίπεδο, ως μία από τις πέντε κορυφαίες λύσεις για την αντιμετώπιση του...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Το ka-business.gr συμμετέχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση του δημοσιογραφικού κλάδου
Η ΕΣΗΕΜ-Θ σε συντονισμό με την ΠΟΕΣΥ και όλες τις Ενώσεις Συντακτών συμμετέχει στην απεργιακή κινητοποίηση του δημοσιογραφικού κλάδου από τις 5 το πρωί της...
Γιατί το Ισραήλ θα προχωρήσει σε αντίποινα κατά του Ιράν, τι εκτιμούν αναλυτές -Τι θα ακολουθήσει στη σύγκρουση
Αποφασισμένο να δώσει συνέχεια και να απαντήσει στην επίθεση που δέχθηκε για πρώτη φορά στο έδαφός του απευθείας από το Ιράν είναι το Ισραήλ,...
ΒΕΘ προς Σκρέκα: Στηρίξτε τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα
Την ανάγκη λήψης μέτρων στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων καθώς και  ενίσχυσης των βιοτεχνικών επιμελητηρίων μέσα από μια σειρά προτάσεων επισήμαναν στον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα...