Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δράσεις 1ο Φεστιβάλ Τουρισμού Θεσσαλονίκης

1ο Φεστιβάλ Τουρισμού Θεσσαλονίκης

 

Στην α΄ προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης θα κτυπάει η «καρδιά» του ελληνικού τουρισμού από την Πέμπτη 16 μέχρι την

Κυριακή 19 Μαίου, δηλαδή τις μέρες που θα διεξαχθεί το 1ο Φεστιβάλ Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Η πρωτοβουλία ανήκει στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το οποίο οργανώνει το Φεστιβάλ με τη συνδρομή της ΟΛΘ ΑΕ και της ΔΕΘ – Helexpo.

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Μακεδονίας Θράκης, της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του δήμου Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται στην ουσία για μια έκθεση, που θα δώσει την ευκαιρία σε όσους λάβουν μέρος να προβάλουν τα τουριστικά τους προϊόντα λίγο πριν τις καλοκαιρινές διακοπές. Παράλληλα, με το εκθεσιακό κομμάτι θα γίνουν πολλές εκδηλώσεις που θα προσελκύσουν ακόμη περισσότερο κόσμο σ’ αυτό το όμορφο κομμάτι της πόλης που καθημερινά κατακλύζεται από χιλιάδες ανθρώπους.
Οι βασικοί στόχοι της διοργάνωσης του Φεστιβάλ απόμ την πλευρά του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου είναι οι εξής:  

Πρώτον, να δοθεί η ευκαιρία στους επαγγελματίες του τουρισμού να εκθέσουν τα προϊόντα τους με ένα λογικό κόστος την πιο κατάλληλη εποχή του χρόνου.

Δεύτερον, να προσέλθει κόσμος στη Θεσσαλονίκη -εκθέτες και επισκέπτες-, ώστε να δουλέψουν τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια τα εμπορικά καταστήματα της πόλης. Ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή εκθέτες από κάθε γωνιά της χώρας μας ακόμη και από το εξωτερικό. Πολυμελής αντιπροσωπείες θα έρθουν στην Θεσσαλονίκη και θα παραμείνουν για αρκετές ήμερες.

Τρίτον, να δοθεί η ευκαιρία στους Βορειοελλαδίτες να προγραμματίσουν σωστά τις καλοκαιρινές τους διακοπές μετά από την ενημέρωση που θα έχουν από τους εκθέτες. Παράλληλα να διασκεδάσουν, καθώς στην έκθεση θα οργανωθούν πολλές παράλληλες εκδηλώσεις με ελεύθερη είσοδο στο κοινό.

Τέταρτον, να εξελιχθεί η διοργάνωση σε θεσμό για την Θεσσαλονίκη που θα την βοηθήσει να αναδειχτεί τουριστικά.

 

Όπως λέμε σε όλους (έκθετες και επισκέπτες):  «Ελάτε στην Θεσσαλονίκη, ελάτε στο Φεστιβάλ Τουρισμού στο λιμάνι για να ταξιδέψουμε νοερά και πραγματικά και να περάσουμε καλά».

 

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ανοίγει η εστίαση στις 4 Μαΐου με πολύ αυστηρούς όρους
Tα καφέ και τα εστιατόρια θα ανοίξουν με πολύ αυστηρούς όρους. Αυστηρά με τραπεζάκια έξω, συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ...
Έρευαν: Να δοθεί προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ζητούν οι νέοι στην Ελλάδα
H ActionAid στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής εκστρατείας «Όχι στην Κλιματική αλλαγή, Ναι στο Κλίμα Αλλαγής» παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη σε 23 χώρες...
Αυτό είναι το Πασχαλινό Ωράριο
Η Κυβέρνηση αποφάσισε την παράταση της λειτουργίας της αγοράς της Θεσσαλονίκης με τη μέθοδο του click away, έως και τη M. Δευτέρα, 26 Απριλίου...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αντζάλι Σουντ: Η 37χρονη CEO που μετέτρεψε το σχεδόν ξεχασμένο Vimeo σε εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων
Πριν από επτά χρόνια το Vimeo, ο «περίεργος» καλλιτεχνικός ξάδελφος του YouTube, έκανε όνειρα για μεγάλες συνεργασίες με το Χόλιγουντ. Ο ιδιοκτήτης του, η
Ανοίγει η εστίαση στις 4 Μαΐου με πολύ αυστηρούς όρους
Tα καφέ και τα εστιατόρια θα ανοίξουν με πολύ αυστηρούς όρους. Αυστηρά με τραπεζάκια έξω, συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ...
Παγκόσμιες τάσεις 2040
Του Νάσου Πετράκη // Στις 8 Απριλίου 2021, το Εθνικό Συμβούλιο Πληροφοριών (NIC) των ΗΠΑ, έδωσε στη δημοσιότητα την 7η έκθεση των Global