Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δράσεις Με μια μπανάνα...στο στήθος

Με μια μπανάνα…στο στήθος

 

Η καμπάνια πρωτοξεκίνησε για να στηρίξει τον Μήνα Ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου του Μαστού και θα συμβάλλει στην αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το σημαντικό ζήτημα του καρκίνου του μαστού.

 

Μια από τις πρωτοβουλίες της Chiquita για τη βιωσιμότητα είναι το “Being a Good Neighbour”, όχι μόνο στις κοινότητες που δραστηριοποιείται, αλλά και στις αγορές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα της. Μια από τις δεσμεύσεις της εταιρείας είναι να αυξήσει την ενημέρωση σχετικά με τον καρκίνο και την καταπολέμησή του. Έτσι, για όλο τον Οκτώβριο, 200 εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο θα φορέσουν ένα ειδικό ροζ αυτοκόλλητο. Στόχος είναι να δοθεί έμφαση σε αυτό το τόσο ευαίσθητο ζήτημα που μας αφορά όλους –  και όχι μόνο τον Οκτώβριο! Με εκατομμύρια νέα κρούσματα κάθε χρόνο, ο καρκίνος του μαστού αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή καρκίνου στις γυναίκες παγκοσμίως.  

 

Οι μπανάνες είναι ένα από τα πιο δημοφιλή φρούτα παγκοσμίως και καταναλώνονται με διάφορους τρόπους καθημερινά. «Το να είμαστε παρόντες σε κάθε σπίτι με αυτή την καμπάνια αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για την Chiquita να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον του κόσμου γύρω από το θέμα και να τονίσει τη σημαντικότητα ενός ισορροπημένου και υγιούς τρόπου ζωής,» δήλωσε η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita. 

 

Επιπλέον, η Chiquita έχει ανακοινώσει διάφορες πρωτοβουλίες και συνεργασίες σε όλο τον κόσμο, από τις ΗΠΑ έως και την Ευρώπη, με σκοπό να συγκεντρώσει την προσοχή των καταναλωτών στο θέμα του καρκίνου του μαστού. Η Chiquita αποδεικνύει την υποστήριξή της στο συγκεκριμένο σκοπό θέτοντας τρεις στόχους: Αρχικά χρηματοδοτεί πρωτοβουλίες έρευνας για την εύρεση της θεραπείας, κατά δεύτερον δημιούργησε καμπάνια για την αύξηση της ενημέρωσης σχετικά με την σημαντικότητα της έγκαιρης διάγνωσης και κατά τρίτον προωθεί την ευεξία και τον ενεργό τρόπο ζωής ως τρόπο πρόληψης. Για να πετύχει αυτούς τους τρεις στόχους η καμπάνια της Chiquita θα αξιοποιήσει μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες, όπως τα media engagement και η συνεργασία με influencers και brand ambassadors.

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος: Ποιες χρεώσεις φέρνει ο Απρίλιος 2024
Χωρίς σημαντικές αλλαγές αναμένονται τα τιμολόγια ρεύματος του Απριλίου 2024. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν προκύπτουν μεγάλες διακυμάνσεις, καθώς η Τιμή Εκκαθάρισης Αγοράς...
Μητσοτάκης: Στα 830 ευρώ ο κατώτατος μισθός
Στη νέα αύξηση του κατώτατου μισθού αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο υπουργικό συμβούλιο που συνεδριάζει μία ημέρα μετά την πρόταση δυσπιστίας κατά της...
Κολωνός: Ένοχος για βιασμό και μαστροπεία ο Μίχος – Αθώα η μητέρα της 12χρονης
Την ενοχή του Ηλία Μίχου, βασικού κατηγορούμενου για την υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης της 12χρονης στον Κολωνό, αποφάσισε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας. Το δικαστήριο...