Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Οδηγίες του ΟΣΕΘ προς ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ και εργαζόμενους για ασφαλή επιστροφή στην κανονικότητα

Οδηγίες του ΟΣΕΘ προς ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ και εργαζόμενους για ασφαλή επιστροφή στην κανονικότητα

Οι οδηγίες του ΟΣΕΘ που αναμένεται να αποτελούν μέρος του πρωτοκόλλου λειτουργίας των μέσων μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη περιλαμβάνουν τα εξής μέτρα:

 

  1. Παραμένει ο περιορισμός του αριθμού των πολιτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς σε ποσοστό που να διασφαλίζεται η τήρηση της απαιτούμενης απόστασης των 1,50-2,00 μέτρων μεταξύ τους (οδηγίες ΕΟΔΥ, Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και Πολιτικής Προστασίας) ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός. Το παραπάνω απαιτεί σταδιακή αύξηση των δρομολογίων (σε τελική ανάπτυξη των προγραμματισμένων) για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού η οποία είναι συνακόλουθη των αναγκών μετακινήσεων που θα προκύψουν (σημειώνεται το γεγονός διασποράς και διαφοροποίησης/κατανομής σε ζώνες των ωρών αιχμής έναρξης των ωραρίων εργασίας των πολιτών: 07.00, 08.00, 09.00)

 

  1. Οι εργαζόμενοι και οι χρήστες της αστικής συγκοινωνίας τηρούν τα απαραίτητα μέτρα και φορούν υποχρεωτικά την προστατευτική μάσκα κατά την επιβίβασή τους. Οι εργαζόμενοι φορούν επίσης γάντια μιας χρήσης. Οι πολίτες δίχως την προστατευτική μάσκα δεν θα επιβιβάζονται (εκτός εάν υπάρχει η δυνατότητα να τους χορηγείται εντός του λεωφορείου). Ο έλεγχος της εφαρμογής του μέτρου θα γίνεται από την Ελληνική Αστυνομία.

 

  1. Η σχολαστική και πλήρης απολύμανση των οχημάτων θα γίνεται μετά το τέλος της βάρδιας ακολουθώντας ειδικότερα «πρωτόκολλα» με ευθύνη των παρόχων.

 

  1. Ο καθαρισμός με αντισηπτικό των επιφανειών και σημείων συχνής επαφής εντός των οχημάτων (κυρίως χειρολαβές, χειρολισθήρες και καθίσματα) θα γίνεται μετά το πέρας κάθε δρομολογίου.

 

  1. Κατά την είσοδό τους, η οποία θα γίνεται αποκλειστικά από τη δεύτερη πόρτα των οχημάτων, οι επιβάτες θα κάνουν χρήση του αντισηπτικού διαλύματος που θα βρίσκεται υποχρεωτικά στα συγκεκριμένα σημεία.

 

  1. Η θύρα του οδηγού εξακολουθεί να παραμένει κλειστή και τοποθετείται ειδικό διαφανές διαχωριστικό πέτασμα μεταξύ του οδηγού και των επιβατών (Plexiglas ή άλλο ομοιογενές υλικό επαρκούς πάχους και ανθεκτικότητας)

 

  1. Η αποβίβαση των επιβατών θα γίνεται από την τρίτη πόρτα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τρίτη πόρτα, θα προηγείται αυστηρά η αποβίβαση και στη συνέχεια θα ακολουθεί η επιβίβαση των πολιτών

 

  1. Θα υπάρξει προσωρινή απενεργοποίηση των μηχανημάτων αυτόματης πώλησης εισιτηρίων προς αποφυγήν συνωστισμού

 

  1. Στην παραπάνω κατεύθυνση, προτείνεται η ύπαρξη υπαλλήλου «ελεγκτή»/με ευθύνη του παρόχου στη θύρα ανόδου ο οποίος θα ελέγχει και θα διευθετεί την τήρηση των προαναφερόμενων μέτρων. Ταυτόχρονα, με τον τρόπο αυτόν θα επιβλέπεται και η εισιτηριοδιαφυγή.

 

  1. Απολύμανση των κλιματιστικών μονάδων και αερισμός των χώρων και, επακόλουθη επιβεβαίωση ότι δεν γίνεται ανακύκλωση-ανακυκλοφορία του αέρα (που υπάρχει εντός του λεωφορείου) ώστε να είναι δυνατή η λειτουργία τους. Στην αντίθετη περίπτωση δεν θα λειτουργούν οι μονάδες κλιματισμού και θα υπάρξει μέριμνα για άνοιγμα παραθύρων.
  2. Διεξαγωγή ταχύρρυθμων σεμιναρίων εκπαίδευσης και συμπεριφοράς των εργαζομένων (με ευθύνη παρόχων και εργαζομένων)

 

Επιπλέον, ο ΟΣΕΘ επισημαίνει πως για όλα αυτά τα μέτρα που θα αλλάξουν τις μέχρι τώρα συνήθειες εργαζομένων και επιβατικού κοινού, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών με σχετικές ανακοινώσεις στον Τύπο.

 

 

 

Το ka-business.gr προτείνει

Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...
Νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit: πράσινο φως για την επιτάχυνση της ανάπτυξης
Η «νομοθεσία για τις υποδομές Gigabit» αποσκοπεί στη μείωση του κόστους ανάπτυξης υπερταχέων δικτύων. Η νομοθεσία, η οποία έχει ήδη συμφωνηθεί με το Συμβούλιο και...
Δικαίωμα στην επισκευή: νέοι κανόνες για πιο εύκολες και οικονομικές επισκευές
Οι νέοι κανόνες ενισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, ελαττώνουν τα σκουπίδια και ενισχύουν τον κλάδο των επισκευών, κάνοντάς τες ευκολότερες και πιο συμφέρουσες. Την Τρίτη...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΜΕΒΓΑΛ: Αγάπης Έργα για την κοινωνία
Για περισσότερα από 74 χρόνια η ΜΕΒΓΑΛ φροντίζει να φέρει στο τραπέζι μας προϊόντα που είναι απαραίτητα για μία ισορροπημένη διατροφή και ενισχύουν την...
Coffee Island: Προχωρά σε σημαντική δωρεά για την εκπαίδευση των νέων νευροχειρουργών
Η ομάδα της Coffee Island, συνεχίζει, με αφοσίωση, να νοιάζεται για όλα αυτά που κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Ως αρωγός διαφόρων πρωτοβουλιών που ενισχύουν την...
Τράπεζα Πειραιώς: Παράταση Προγράμματος Ανταμοιβής Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη με ευθύνη στο ζήτημα της επιβάρυνσης των οικογενειακών προϋπολογισμών από την άνοδο των επιτοκίων διεθνώς, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τους...