Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Φιλανθρωπία «ΣΚΕΨΟΥ… πριν μιλήσεις»: Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης από "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

«ΣΚΕΨΟΥ… πριν μιλήσεις»: Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης από “Το Χαμόγελο του Παιδιού”

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρουσίασε  μέσω διαδικτυακής προβολής την Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης «ΣΚΕΨΟΥ… πριν μιλήσεις» για την αντιμετώπιση της ρητορικής μίσους και των συμπεριφορών μίσους κατά των μεταναστών και των μειονοτήτων στο πλαίσιο υλοποίησης του Ευρωπαϊκού έργου με τίτλο ‘’Hate Interrupter Teams : Youth counteracting hate speech towards migrants and minorities through participatory and creative campaigning’’ και ακρωνύμιο “HIT”, που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Δικαιώματα, Ισότητα, Ιθαγένεια».

Πραγματική Ιστορία:

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου ‘’ΗΙΤ’’, πραγματοποιήθηκαν Συμμετοχικά Εργαστήρια με την παρουσία των εθελοντών – μαθητών του Ευρωπαϊκού Εθελοντικού Μαθητικού Δικτύου «ΥouSmile» του «Χαμόγελου του Παιδιού» που συμμετείχαν στις «Ομάδες Διακοπής Μίσους-Ηate Interrupter Teams» και με την συμμετοχή πρεσβευτών και εκπροσώπων ενδιαφερόμενων φορέων όπως εκπρόσωποι  από την ΄Υπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους πρόσφυγες (UNCHR), από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, από το χώρο του θεάτρου ,του ραδιοφώνου, της δημοσιογραφίας, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.

Πραγματική Ιστορία:

Πραγματική Ιστορία:

Στόχος του κάθε εργαστηρίου, αποτέλεσε η δημιουργία του υλικού της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης του κοινού «ΣΚΕΨΟΥ…πριν μιλήσεις» για την αντιμετώπιση της ρητορικής και των  συμπεριφορών μίσους κατά των μεταναστών και των μειονοτήτων.

 

Πραγματική Ιστορία:

Οι δραστηριότητες των Συμμετοχικών εργαστηρίων  επικεντρώθηκαν στην δημιουργία των εξής 5 προϊόντων που βασίζονται σε ψηφιακά μέσα ποικίλων μορφών που στοχεύουν σε διαφορετικά κανάλια διάδοσης όπως η τηλεόραση, ο Τύπος,  το ραδιόφωνο και τα κοινωνικά δίκτυα : 1 αφίσα-διαφημιστική πινακίδα,  1 Δελτίο Τύπου , 1 διαδικτυακό βίντεο ,1 τηλεοπτικό σποτ και 1 ραδιοφωνικό σποτ με κοινό μήνυμα κατά της ρητορικής μίσους και των  συμπεριφορών μίσους ενάντια των μεταναστών και των μειονοτήτων .

Μέσω διαδικτύου παρουσιάστηκαν τα υλικά της  Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης «ΣΚΕΨΟΥ… πριν μιλήσεις» για την αντιμετώπιση της ρητορικής μίσους και των συμπεριφορών μίσους κατά των μεταναστών και των μειονοτήτων. Στόχος της διαδικτυακής προβολής ήταν η ενημέρωση των τρόπων που δραστηριοποιείται το πρόγραμμα HIT στην αντιμετώπιση της ρητορικής και των συμπεριφορών μίσους εναντίον των προσφύγων και η παρουσίαση των υλικών της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης «ΣΚΕΨΟΥ… πριν μιλήσεις».

Δείτε ΕΔΩ την διαδικτυακή παρουσίαση των της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης «ΣΚΕ ΨΟΥ … πριν μιλήσεις» στον ακόλουθο σύνδεσμο:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Λίγα λόγια για το έργο ‘ΗΙΤ’’…

«Το Χαμόγελο του Παιδιού»  υλοποιεί το έργο ‘’ΗΙΤ’’ από τον Οκτώβριο του 2018 σε συνεργασία με άλλους οκτώ (8) φορείς από διαφορετικές χώρες:  HFC Hope For Children Crc Policy Center (Κύπρος – Επικεφαλής εταίρος), Rinova Limited (Ηνωμένο Βασίλειο), Collage Arts (Ηνωμένο Βασίλειο), Associazione Culturale Mulab (Ιταλία), C.E.P.S. Social Projects (Βαρκελώνη), Frederick University (Kύπρος), Metropolisnet – European Metropolis Employment Network Ewiv (Γερμανία) και Foundation  of Gender Alternatives (Βουλγαρία).

Μέσω των δράσεων του το έργο ‘’ΗΙΤ’’ επιδιώκει να παρέχει στους νέους τη γνώση και τα εργαλεία για την αντιμετώπιση της ρητορικής μίσους προς τους μετανάστες και τις μειονότητες ώστε να συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση της επίπτωσης της ρητορικής μίσους κατά των μεταναστών και άλλων ομάδων, μεταξύ των παιδιών και των νέων και ταυτόχρονα να ευαισθητοποιήσει για το θέμα αυτό και να προωθήσει την πρόληψή του. Για να επιτύχει αυτό το στόχο, το έργο προσφέρει ένα νέο μοντέλο ενδυνάμωσης των νέων Ευρωπαίων μέσω της δημιουργίας των «Ομάδων Διακοπής Μίσους» (HITs),που απευθύνονται κυρίως σε άτομα ηλικίας 14 έως 19 ετών.

 

Περισσότερες πληροφορίες για το έργο μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του έργου www.hitproject.eu ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο εδώ.

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ανοίγει η εστίαση στις 4 Μαΐου με πολύ αυστηρούς όρους
Tα καφέ και τα εστιατόρια θα ανοίξουν με πολύ αυστηρούς όρους. Αυστηρά με τραπεζάκια έξω, συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ...
Έρευαν: Να δοθεί προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ζητούν οι νέοι στην Ελλάδα
H ActionAid στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής εκστρατείας «Όχι στην Κλιματική αλλαγή, Ναι στο Κλίμα Αλλαγής» παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη σε 23 χώρες...
Αυτό είναι το Πασχαλινό Ωράριο
Η Κυβέρνηση αποφάσισε την παράταση της λειτουργίας της αγοράς της Θεσσαλονίκης με τη μέθοδο του click away, έως και τη M. Δευτέρα, 26 Απριλίου...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αντζάλι Σουντ: Η 37χρονη CEO που μετέτρεψε το σχεδόν ξεχασμένο Vimeo σε εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων
Πριν από επτά χρόνια το Vimeo, ο «περίεργος» καλλιτεχνικός ξάδελφος του YouTube, έκανε όνειρα για μεγάλες συνεργασίες με το Χόλιγουντ. Ο ιδιοκτήτης του, η
Ανοίγει η εστίαση στις 4 Μαΐου με πολύ αυστηρούς όρους
Tα καφέ και τα εστιατόρια θα ανοίξουν με πολύ αυστηρούς όρους. Αυστηρά με τραπεζάκια έξω, συγκεκριμένο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ...
Παγκόσμιες τάσεις 2040
Του Νάσου Πετράκη // Στις 8 Απριλίου 2021, το Εθνικό Συμβούλιο Πληροφοριών (NIC) των ΗΠΑ, έδωσε στη δημοσιότητα την 7η έκθεση των Global