Η έρευνα θα διεξαχθεί, μέσω διαδικτύου (ιστοσελίδα ΚΕ.Π.ΚΑ., λογαριασμό ΚΕ.Π.ΚΑ. στο facebook και στο twitter κ.λπ.), μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών, με διανομή ερωτηματολογίων, σε μαζικούς χώρους (εργασίας, συλλόγους κ.λπ.) και με συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, από τους καταναλωτές, που επισκέπτονται τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν, με δελτία τύπου και συνεντεύξεις.
Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην έρευνα, ας επισκεφθούμε την ιστοσελίδα του ΚΕ.Π.ΚΑ.: www.kepka.org και ας επιλέξουμε δεξιά, το link, με την ένδειξη: «Η άποψη των επιβατών για τον Ο.Α.Σ.Θ.»
Σύμφωνα με το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: “Είναι πάρα πολύ σημαντικό να συμμετάσχουν όλοι οι καταναλωτές και να αναδειχτούν, με αξιοπιστία, τα προβλήματα και οι θέσεις των καταναλωτών”.