Αρχική LADY'S LAND Η Fisher-Price παροτρύνει τις μαμάδες να φροντίσουν λίγο περισσότερο τον εαυτό τους,...

Η Fisher-Price παροτρύνει τις μαμάδες να φροντίσουν λίγο περισσότερο τον εαυτό τους, να ξεκουραστούν και να εξασφαλίσουν περισσότερο… ύπνο

H Fisher-Price διενήργησε έρευνα, σε συνεργασία με την Mark Collins, αναδεικνύοντας τα συναισθήματα των Ελληνίδων μαμάδων. Στην έρευνα συμμετείχαν 1.000 Ελληνίδες μαμάδες όπου:

  • Περισσότερες από 8 στις 10 γυναίκες (82%) διαπιστώνουν ότι η ανατροφή των παιδιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 τις έκανε να αισθάνονται περισσότερο εξαντλημένες, επιζητώντας παραπάνω χρόνο για τον εαυτό τους, κυρίως για να ξεκουραστούν και να επανέλθουν.
  • Περισσότερες από το 34% των μαμάδων, δηλώνουν ότι κοιμούνται λιγότερο κάθε βράδυ, απόρροια της επιπρόσθετης πίεσης που έχουν υποστεί λόγω πανδημίας, με μέσο όρο απώλειας ύπνου 2 ώρες και 46 λεπτά ανά διανυκτέρευση.

Η Fisher-Price, έχοντας καταγράψει όλες αυτές τις ανάγκες των Ελληνίδων μαμάδων, τους υπενθυμίζει ότι πρέπει να προσπαθήσουν να κάνουν ένα απαραίτητο διάλειμμα, την Ημέρα της Μητέρας στις 9 Μαΐου.  Η κας Δανάη Αγαδάκου, Ass. Marketing Manager της Fisher-Price Ελλάδας αναφέρει: «Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι Ελληνίδες μαμάδες μικρών παιδιών αισθάνονται την πίεση της πανδημίας σε καθημερινή βάση.  Ας σκεφτούμε πόσο σημαντική είναι η ξεκούραση και η χαλάρωση όλων των μαμάδων και ας προσπαθήσουμε να τους χαρίσουμε τέτοιες στιγμές. Στη Fisher-Price, κατανοώντας την ανάγκη της μαμάς για ξεκούραση, έχουμε δημιουργήσει προϊόντα βρεφανάπτυξης και βρεφικά παιχνίδια που βοηθούν το μωρό να κοιμηθεί και τη μαμά να χαλαρώσει».

Σύμφωνα με την έρευνα της Mark Collins, ο ύπνος για τους γονείς με μικρά παιδιά αποτελεί το σημαντικότερο θέμα, και στην Ελλάδα τα στοιχεία δείχνουν ότι:

  • Το 82% των μαμάδων αναφέρουν ότι θεωρούν πλέον τον ύπνο ως ιδιαίτερη περιποίηση και φροντίδα και όχι κάτι αυτονόητο, ως βασική ανάγκη.
  • Το 51% των μαμάδων δηλώνουν ότι, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έβαλαν τελευταίο τον εαυτό τους, θέτοντας ως προτεραιότητα τη φροντίδα της οικογένειας ή την εργασία τους.
  • Περισσότερες από το 1/3 (36%) των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι δεν έχουν επικεντρωθεί στην ευζωία τους (wellbeing) εξαιτίας της ακόμη μεγαλύτερης πίεσης λόγω πανδημίας.
  • Τα 3/4 (73%) των μαμάδων συμφωνούν ότι το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσαν να λάβουν φέτος, για τη Γιορτή της Μητέρας, είναι ξεκούραση και χαλάρωση.

Τέλος, στην ερώτηση για το τι αποζητούν περισσότερο οι μαμάδες όταν τελειώσει η πανδημία Covid-19:

  • Το 44% των μαμάδων ονειρεύονται μια βραδιά με φίλους
  • Το 37% των μαμάδων επιθυμούν μια εμπειρία spa  ενώ
  • Το 37% των μαμάδων εύχονται να παρακολουθήσουν μια ταινία με φίλους ή τον σύντροφό τους.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΕΔΩ!

 

Το ka-business.gr προτείνει

18ο πολυσυνέδριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνέντευξη του Υπ. Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στο περιοδικό του ka-business – Θα ανοίξει με κεντρική ομιλία τις εργασίες του...
Ο κ. Σκρέκας μίλησε στην Ραλλίω Λεπίδου και στην έντυπη έκδοση του το περιοδικό ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΤΞΗ (Απριλίου 2024)   Αναφέρθηκε στον πράσινο και ψηφιακό...
ka-business.gr: Μετράμε αντίστροφα για το 18ο πολυσυνέδριο “Καινοτομία & Ανάπτυξη”
Ένα άκρως ενεργειακό και… antitox πρωινό, είχαν όσοι παρευρέθηκαν σήμερα το πρωι στο Elisabeth Boutique Hotel, στη Συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το , στο...
Optima bank: Πρωτοβουλία για την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης της υπογεννητικότητας
Σε μία πρωτοβουλία με ουσιαστικό και παράλληλα συμβολικό χαρακτήρα, προχωρά η Optima bank, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για το σημαντικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΕΠΙΧ ΙΙ: Ρευστότητα 2,2 δισ. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της Αναπτυξιακής Τράπεζας
Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων -οι οποίες αποτελούν επί της ουσίας τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας- λειτουργεί ως «ελατήριο» για την πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής...
Χρηματιστήριο: Πτώση 0,35% για τον γενικό δείκτη
Με ήπια πτώση έκλεισαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, αν και αρχικά κινήθηκαν ανοδικά, με την αγορά να υποχωρεί κάτω...
Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις – Ποιός ο λόγος
Η Google δημοσίευσε το Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μέσα από την Έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με...