Όπως επισήμανε ολοκληρώθηκε το νομοθετικό πλαίσιο και έτσι άνοιξε ο δρόμος για την έκδοση των αδειών. Οι πρώτες πτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι δίνοντας έτσι λύση στα προβλήματα σύνδεσης των παράκτιων περιοχών της χώρας μας συμβάλλοντας παράλληλα στην οικονομική ανάπτυξη των νησιών που θα έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη στην ελληνική οικονομία γενικότερα.
Τα υδροπλάνα ανέλαβαν δύο τουλάχιστον εταιρίες ελληνικών συμφερόντων και είναι δυναμικότητας 19 επιβατών τα οποία θα εκτελούν δρομολόγια τσάρτερ./
Όσο για την τιμολογιακή πολιτική, η φιλοσοφία είναι το κόμιστρο να διαμορφωθεί λίγο υψηλότερα από τα εισιτήρια στα καράβια και φθηνότερα από τα αεροπορικά εισιτήρια.
Μέχρι στιγμής έχουν ζητηθεί, από τους αρμόδιους φορείς, άδειες για την κατασκευή υδατοδρομίων στις εξής περιοχές:
-Κέρκυρα
– Παξοί
-Ερείκουσα
-Οθωνοί
-Πάτρα
-Λαύριο
-Ηράκλειο
-Βόλος
-Σκύρος
-Ρέθυμνο
-Ζάκυνθος
Επιπλέον είναι σε εξέλιξη συζήτηση των αρμόδιων φορέων να κατασκευαστεί υδατοδρόμιο και στην Κατερίνη.