Το εναλλακτικό σχολείο όπως τονίστηκε στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε σήμερα μπορεί να δώσει κατευθύνσεις που θα υιοθετηθούν και θα ενσωματωθούν στο εκπαιδευτικό σύστημα . Μάλιστα τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε τόσο η Πολιτεία όσο και η Κοινωνία είναι έτοιμες για κάτι τέτοιο.
“Στο εναλλακτικό σχολείο ενισχύεται η αυτενέτργεια του παιδιού, το οποιο δεν αντιμετωπίζεται ως μαθητής , αλλά ως ελεύθερος άνθρωπος”, εξήγησε η Ευαγγελία Ζιάκα υπεύθυνη του portal pigipaideias.gr που διοργάνωσε την Πανελλήνια Συνδιάσκεψη.
Ο κ Τσιάκαλος από την πλευρά του έθεσε τον προβληματισμό εάν τελικά ένα εναλλακτικό σχολείο απευθύνεται σε όλα τα παιδιά και υπογράμμισε ακριβώς αυτό: Πώς θα πρέπει το εναλλακτικό σχολείο να απευθυνεται στα παιδιά που ζουν στο δρόμο, στα παιδιά των προσφύγων, των φτωχών, των κοινωνικά αποκλεισμένων…
Στη διάρκεια της Συνδιάσκεψης έγινε αναφορά στο Σχολείο της Φύσης και την Φυσική Εκπαίδευση και σε παραδείγματα σχολικού συνεταιρισμού και βιωματικής εκπαίδευσης.
Χορηγός επικοινωνίας της εκδήλωσης ήταν και το ka-business.gr Το site που προωθεί καινοτόμες ιδέες και δράσεις.