Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα ΈΡΕΥΝΑ: Οι τηλεοπτικές συνήθειες των Ευρωπαίων

ΈΡΕΥΝΑ: Οι τηλεοπτικές συνήθειες των Ευρωπαίων

Επατά στους 10, παραδέχτηκαν ότι δεν θα αποκάλυπταν ποτέ τη συνέχεια μιας σειράς, όπως δεν θα ήθελαν να συμβεί και σε εκείνους. Η έρευνα διεξήχθη από την onepoll.com τον Σεπτέμβριο 2014 για λογαριασμό της Samsung, στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, το Βέλγιο, τη Σουηδία και την Ελβετία.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν πως οι τηλεθεατές απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους τηλεοπτικές σειρές, με ποσοστό 52%, να δηλώνει ότι παρακολουθεί μόλις ένα επεισόδιο κάθε φορά. Αντίθετα στην Ιταλία και την Ελβετία υπάρχει ένα 60% και 62%, αντίστοιχα, που παρακολουθεί περισσότερα από ένα επεισόδια συνεχόμενα.

Το 1/3 των τηλεθεατών (36%) δηλώνει πως πάντα ρωτούν έναν φίλο ή έναν συνάδελφο, αν έχουν παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη σειρά, προτού ξεκινήσουν να μιλούν γι’ αυτή μπροστά τους και τους αποκαλύψουν την πλοκή. Ένας στους πέντε (18%) δηλώνει πως θα τον ενοχλούσε, αν ανακάλυπτε κάποιο spoiler στα social media, με αποτέλεσμα το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων τηλεθεατών να αποφεύγει social media, περιοδικά, εφημερίδες και ραδιόφωνο, προκειμένου να μη μάθουν κάποιο “τηλεοπτικό μυστικό”.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 50% των τηλεθεατών στην Ευρώπη υποστήριξαν πως παρακολουθούν σειρές για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, αλλά αυτή η φυγή έρχεται με τα δικά της άγχη. Σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι τηλεθεατές (46%) είναι τόσο συναισθηματικά δεμένοι με την τηλεόραση που στεναχωριούνται, όταν τελειώσει η αγαπημένη τους σειρά. Παραπάνω από τους μισούς (51%) ξεκινούν μια νέα σειρά, με τον ένα στους έξι (16%) να παραδέχεται την ανάγκη του να καλύψει το κενό αμέσως με μια άλλη σειρά.

Παράλληλα, οι σημαντικές εξελίξεις σε μια τηλεοπτική σειρά «μένουν» στο μυαλό των Ευρωπαίων, καθώς μόνο το 43% των τηλεθεατών υποστηρίζει πως δεν ξανασκέφτεται άσχημα γεγονότα που συνέβησαν στους αγαπημένους τους τηλεοπτικούς χαρακτήρες και ένας στους τρείς (33%) Ευρωπαίους νιώθει άγχος μετά από μία σημαντική στιγμή στην πλοκή. Τέλος, σχεδόν οι μισοί (45%) απορροφούνται την ώρα που βλέπουν τηλεόραση και γι’ αυτό θα αγχωθούν ή θα θυμώσουν, αν κάποιος τους διακόψει.

techgear.gr

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Ξεκινούν τα προγράμματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού
Με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη ξεκινά η μετεκπαίδευση εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων του τουριστικού κλάδου σε 10 πόλεις της χώρας μας. Πιο...
Κορωνοϊός – ΗΠΑ: Αναστέλλονται οι εμβολιασμοί με Johnson & Johnson λόγω περιστατικών θρόμβωσης
Οι ΗΠΑ προτείνουν την «παύση» χορήγησης του εμβολίου της Johnson & Johnson λόγω ανησυχιών για σοβαρά και σπάνια περιστατικά θρόμβωσης. Οι αμερικανικές ομοσπονδιακές υπηρεσίες υγείας θα ζητήσουν την άμεση παύση της...
Κραυγή αγωνίας από τον εκθεσιακό κλάδο
Στο έλεος της πανδημίας έχει αφεθεί ο ελληνικός εκθεσιακός κλάδος, ο μοναδικός στον οποίο δεν έχει επιτραπεί η επανεκκίνηση από την έναρξη της υγειονομικής...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ακούστε το νέο τραγούδι του Κωνσταντίνου Χριστοφόρου – Σ’ Ένα Τέταρτο –
Ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου συνεχίζει τις επιτυχίες με το καινούργιο του τραγούδι με τίτλο «Σ’ ένα τέταρτο». Το βίντεο κλιπ του τραγουδιού, που ήδη αγαπήθηκε και μεταδίδεται εκατοντάδες φορές καθημερινά...
Ξεκινούν τα προγράμματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού
Με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη ξεκινά η μετεκπαίδευση εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων του τουριστικού κλάδου σε 10 πόλεις της χώρας μας. Πιο...
Γιώργος Καραγιάννης: Έχουμε ολοκληρωμένο Σχέδιο για τα μεγάλα έργα και υλοποιείται Β’ φάση διαγωνισμού για το «Flyover» τον Ιούνιο
Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 και...