Αρχική Νέα - Επικαιρότητα Έρευνα Παγκόσμια έρευνα της Amadeus με τίτλο “Πλοήγηση στα Αεροδρόμια του Μέλλοντος”

Παγκόσμια έρευνα της Amadeus με τίτλο “Πλοήγηση στα Αεροδρόμια του Μέλλοντος”

 

  • Η έρευνα “Πλοήγηση στα Αεροδρόμια του Μέλλοντος” δείχνει ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες με τις αποσκευές, τις διαδικασίες ασφαλείας και τα προβλήματα στις πτήσεις τους προκαλούν το μεγαλύτερο άγχος

 

  • Οι τεχνολογίες που μελετήθηκαν στην έρευνα περιλαμβάνουν την τεχνολογία NFC, συστήματα αποσκευών με βάση την τοποθεσία και εντοπισμό τοποθεσίας σε εσωτερικούς χώρους

 

 

Η έρευνα, την εκπόνηση της οποίας ανέλαβε ο Norm Rose της Travel Tech Consulting Inc, αποκαλύπτει ότι οι επιβάτες ανά τον κόσμο αντιμετωπίζουν τακτικά, σημαντικά προβλήματα ενώ βρίσκονται στα αεροδρόμια, όπως για παράδειγμα όταν πραγματοποιούν το check-in, όταν παραλαμβάνουν και παραδίδουν τις αποσκευές τους και όταν περνούν από τους ελέγχους ασφαλείας.  

 

Η έρευνα, η οποία έχει σχεδιαστεί για να παρακινήσει ένα νέο τρόπο σκέψης και να φέρει την καινοτομία πιό κοντά στην τεξιδιωτική βιομηχανία, χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο δεδομένα από μια έρευνα για τον παγκόσμιο ταξιδιώτη που διενεργήθηκε από την JD Power για λογαριασμό της Amadeus, με συμμετοχή 2.978 ατόμων.

 

Κύρια ευρήματα της έρευνας:

 

Οι ταξιδιώτες απαιτούν βελτιώσεις στην διαχείριση προβλημάτων και αποσκευών

Κατά 43%, η διαχείριση προβλημάτων κατέλαβε την πιό σημαντική θέση στα ζητήματα τα οποία οι επιβάτες θα ήθελαν να δουν βελτίωση. Επιπλέον, οι καινοτομίες και οι βελτιώσεις στην διαχείριση των αποσκευών είναι σημαντικές για το 34% των επιβατών, δεδομένου ότι περίπου ένα παρόμοιο ποσοστό έχει βιώσει καθυστερήσεις κατα τη διάρκεια του check-in, της παράδοσης και παραλαβής αποσκευών.

 

Αυξημένη ζήτηση για νέες ενημερωτικές υπηρεσίες και υπηρεσίες self-service

Περίπου το 40% των ταξιδιωτών θα ήταν διατεθειμένοι να υιοθετήσουν υπηρεσίες που παρέχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο στις φορητές συσκευές τους σχετικά με πτήσεις και πληροφορίες για τις αποσκευές τους, καθώς επίσης και οδηγίες για το αεροδρόμιο. Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων ζητούν περισσοτερες επιλογές self-service, όπως την δυνατότητα να αγοράζουν επιπρόσθετες υπηρεσίες στα σημεία εξυπηρέτησης στα αεροδρόμια και επιλογές αυτοπαρακολούθησης των αποσκευών.

 

Η εμπειρία στα αεροδρόμια επιδρά στην αντίληψη που έχουν οι ταξιδιώτες για τις αεροπορικές εταιρείες

Κατά μέσο όρο, εάν οι πελάτες χρειαστεί να περιμένουν σε ουρά για περισσότερο από 30 λεπτά κατά τη διάρκεια του check-in, η αντίληψή τους για την αεροπορική εταιρεία που χρησιμοποιούν θα αλλάξει αρνητικά κατά 10%.

 

Κοιτάζοντας προς το 2020, η έρευνα σκιαγραφεί αισιόδοξα το πως συγκεκριμένες αναδυόμενες τεχνολογίες θα εφαρμοστούν για να επιλύσουν τις προκλήσεις που παρουσιάζει η ταξιδιωτική εμπειρία στα αεροδρόμια, όπως:

 

  • Onetouch checkin και ανίχνευση προόδου: Η τεχνολογία Near field communication (NCF) που διατίθεται στα smartphones και τους tablet υπολογιστές θα μπορούσε να ξεκλειδώσει την δυνατότητα του one-touch check-in για τον επιβάτη και θα μπορούσε ακόμη να δώσει την δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να εντοπίζουν τους επιβάτες τους στα αεροδρόμια, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

 

  • Μόνιμες ετικέτες αποσκευών: Η τεχνολογία RFID θα χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει μόνιμες ετικέτες αποσκευών που θα αναγνωρίζουν τις πληροφορίες των τακτικών επιβατών και θα επιτρέπουν τον εντοπισμό των αποσκευών στο αεροδρόμιο, στο αεροπλάνο και στον τελικό προορισμό του επιβάτη. Αυτή η διαδικασία θα επιτρέψει την ροή πληροφοριών σχετικά με τις αποσκευές σε πραγματικό χρόνο, μια πραγματικά πολύτιμη υπηρεσία όταν παρουσιάζονται προβλήματα.

 

  • Πράκτορες με tablet υπολογιστές: Δεδομένης της διάδοσης των tablet υπολογιστών, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα μπορούσαν στο μέλλον να έχουν σαν βάση το αεροδρόμιο και να παρέχουν πληροφορίες στους επιβάτες, όπου χρειάζεται ή να προσφέρουν βοήθεια στο σημείο του check-in στις ώρες αιχμής.

 

 

Για να “κατεβάσετε” την έρευνα “Πλοήγηση στα Αεροδρόμια του Μέλλοντος”, παρακαλώ πολύ επισκεφτείτε το www.amadeus.com/AirportOfTomorrow.

 

 

 

10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

Το ka-business.gr προτείνει

Αλλάζει πρόσωπο το Χιονοδρομικό Κέντρο του Λαϊλιά με έργο ύψους 1,5 εκατ.ευρώ
Άνοιξε ο δρόμος για την υλοποίηση ενός ζωτικής σημασίας αναπτυξιακού έργου στον Δήμο Σερρών, καθώς εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών...
Πράξεις για την Μακεδονία: Παρέμβαση στήριξης των λαϊκών αγορών
Να συζητηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Κεντρικής Μακεδονίας και να ληφθούν όλες οι αναγκαίες πρωτοβουλίες από τον Περιφερειάρχη Κ.Μ. προκειμένου να επανέλθει η ηρεμία...
10 Χρόνια ka-business.gr … και συνεχίζουμε!!!
11 Απριλίου του 2011, βγήκε στον διαδικτυακό αέρα το ka-  αναπτύχθηκε στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης. Ο ΣΤΟΧΟΣ ήταν ένας. Να δίνει βήμα, σε όλες του τις...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Ο πρόσφατος παγετός δίνει τη χαριστική «βολή» στις ήδη πληγείσες δενδροκαλλιέργειες και στο εισόδημα των παραγωγών μας
Επιστολή προς το Περιφερειακό Υποκατάστημα Ημαθίας του ΕΛ.Γ.Α στη Βέροια, απέστειλε ο Δήμαρχος Νάουσας Νικόλας Καρανικόλας, με αφορμή τις σοβαρές ζημιές που προκλήθηκαν στις...
Ο ΑΔΜΗΕ αποκτά σύγχρονο Πληροφοριακό σύστημα από την INTRASOFT International και τον ΟΤΕ
Ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας προχωρά στην προμήθεια νέου  Ολοκληρωμένου Επιχειρησιακού Πληροφοριακού Συστήματος συνολικού προϋπολογισμού 6,5 εκατ. ευρώ, το οποίο θα υλοποιήσει η...
Αλλάζει πρόσωπο το Χιονοδρομικό Κέντρο του Λαϊλιά με έργο ύψους 1,5 εκατ.ευρώ
Άνοιξε ο δρόμος για την υλοποίηση ενός ζωτικής σημασίας αναπτυξιακού έργου στον Δήμο Σερρών, καθώς εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών...